mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
vandfarve (6630) skrev:Præcis. Hvis folk vil være nederen og bruge det nye komma, så vil jeg ikke afholde dem. De bliver bare ikke inviteret med til min fødselsdag, og vi skal bare på McDååånald's. Ha-ha!
Yay, bliver jeg så inviteret med? :D
Bananragout
Er der nogen der kender et godt alternativ til Microsoft Synctoy?
Jeg har min musik på min server, men skal have en kopi på min bærbare, som jeg bruger når jeg er ude og spille.
Problemet er at jeg tit tilføjer ny musik og ændrer i det eksisterende.
Da jeg har omkring 200GB, tager det SyncToy omkring 2 timer, bare for at finde ændringerne. Det burde kunne gøres hurtigere.
Det skal være en nøjagtig kopi af serveren. Når jeg sletter, flytter, omdøber eller ændrer filer på serveren, skal det afspejle sig på min bærbare, men ikke omvendt.
Er der nogen der kender et godt alternativ til Microsoft Synctoy?
Jeg har min musik på min server, men skal have en kopi på min bærbare, som jeg bruger når jeg er ude og spille.
Problemet er at jeg tit tilføjer ny musik og ændrer i det eksisterende.
Da jeg har omkring 200GB, tager det SyncToy omkring 2 timer, bare for at finde ændringerne. Det burde kunne gøres hurtigere.
Det skal være en nøjagtig kopi af serveren. Når jeg sletter, flytter, omdøber eller ændrer filer på serveren, skal det afspejle sig på min bærbare, men ikke omvendt.
Dreadnought (6665) skrev:14771:
Hvilket formål har morgenjernet? (Udover en invitation til det kvindelige køn.)
En invitation til det mandlige køn?
En reminder om, at det er noget tid siden, man sidst har fået sig en spiller.
Dilleren har også følelser, masser af følelser, især i hovedet.
Dilleren har også følelser, masser af følelser, især i hovedet.
Dreadnought (6665) skrev:14771:
Hvilket formål har morgenjernet? (Udover en invitation til det kvindelige køn.)
Power On Self Test?
Hvorfor vil kvinder og deslige altid have mænd, som kan få dem til at grine? Er der nogen, ud over dem, som går på swingerclubber, der ønsker mænd, som kan få dem til at græde? Og i så fald, hvor er de?
P.S.
Emoer er udelukket.
P.S.
Emoer er udelukket.
#6673 Nogle piger kan godt lide maskuline mænd. Nogle maskuline mænd er utro. Piger græder når deres kæreste er utro.
Tilfreds? :)
Tilfreds? :)
Daniel-Dane (6673) skrev:der ønsker mænd, som kan få dem til at græde?
ubevidst; ja. det tror jeg faktisk det er :S det er pigerne der søger brianer og douchebags. som gang på gang gør dem ked - alligevel tiltrækkes pigen efter den samme type
Dreadnought (6665) skrev:Hvilket formål har morgenjernet? (Udover en invitation til det kvindelige køn.)
Jernet bliver skiftevis stift og slapt mange gange i løbet af en nat, og somme tider vågner man tilfældigvis mens den er i stiv tilstand.
Så vidt jeg har hørt, er formålet, at den absorberer ilt, når den er stiv(?), hvilket efter sigende er gavnligt for potensen, når det så at sige rigtigt gælder.
Markjensen
Glæder vi os til at se, om der er noget om det?
http://www.theage.com.au/national/keeper-of-secrets-20100521-w230.html skrev:IN A VERY short time, Julian Assange has become one of the most intriguing people in the world. The mysterious Australian founder of the whistleblower website WikiLeaks is as elusive as the public servants, spooks and - he assures me - cabinet ministers who regularly drop their bombshells from the anonymity of his cyberspace bolt-hole.
Of no fixed address, or time zone, Assange has never publicly admitted he is the brains behind the website that has so radically rewritten the rules in the information era. (He acknowledges registering a website, Leaks.org, in 1999, but denies ever having done anything with it.) He has never even admitted his age - although this is not so hard to work out from the parts of his life that journalists have so far been able to piece together.
''Are you 38?'' I ask. He gives an unintelligible response. So that's a yes? ''Something like that.''
Far more tantalising, however, is what he says are some very, very big leaks to come - apparently within weeks. ''Right now we are sitting on history-making stuff,'' he says.
Glæder vi os til at se, om der er noget om det?
Man siger vel "Tryk på en tast". Det hedder jo 'en tast', 'tasten', 'flere taster', 'alle tasterne'.
Og de fleste siger jo stadig 'et tastatur', 'tastaturet'.
I min omgangskreds er det engelske 'keyboard' ihf. et elektronisk musikinstrument.
Selvom jeg personligt synes at ordet 'nøglebræt' er et spøjst udtryk. Men det findes på svensk og er et instrument.
Men 'nøglebræt' er også et bræt til at hænge (dør)nøgler på.
Og de fleste siger jo stadig 'et tastatur', 'tastaturet'.
I min omgangskreds er det engelske 'keyboard' ihf. et elektronisk musikinstrument.
Selvom jeg personligt synes at ordet 'nøglebræt' er et spøjst udtryk. Men det findes på svensk og er et instrument.
Men 'nøglebræt' er også et bræt til at hænge (dør)nøgler på.
#6683: Har set "taste" en del gange i mit korte liv - mest i ældre programmer. Og retskrivningsordbogen siger at det er i orden at skrive sådan. Men der er vel næppe nogen der bruger andet end "tast" i dag?
På den anden side, det er ikke mange år siden en kunde kom og skulle have hjælp til sin "datamat".
På den anden side, det er ikke mange år siden en kunde kom og skulle have hjælp til sin "datamat".
Ronson (6689) skrev:Kære Jakob
Hvor finder man cream-style corn uden at enten tage til USA eller lave det selv? (Har det et dansk navn og findes det i det hele taget her?)
Jeg ville have sagt den amerikanske købmand, men de lukker desværre, men prøv ShopUSA.com i stedet?
Jo, sgu, de har det. Jeg kan ikke linke til dem (men der er tale om bl.a. de her), men via deres søgemaskine kan man finde cream-style cååårn.
Markjensen
Hvor længe er vandfarve på Newz.dk om dagen? Jeg ser hans ratings for samtlige indlæg i samtlige tråde fra samme sekund, de er skabt.
Markjensen2
Kender han yderligere ordene "sin" og "sit"?
Hvor længe er vandfarve på Newz.dk om dagen? Jeg ser hans ratings for samtlige indlæg i samtlige tråde fra samme sekund, de er skabt.
Markjensen2
Kender han yderligere ordene "sin" og "sit"?
vandfarve (6698) skrev:Daniel-Dane (6697) skrev:Markjensen
Jeg har skrevet BA den sidste stykke tid. Det burde forklare mit (mis)brug.
Det er helt normalt.. I den periode ( i starten af maj ) hvor jeg indsendte og skrev en del nyheder, skulle jeg lave en skriftlig opgave... Og da min logik siger mig, at det ikke er helt "lovligt" bare og sidde på newz.dk forummet og rante, så skriver jeg nyheder.. :P
Så i kan også se frem til nogle flere nyheder fra mig om et par uger.. Der er der skriftlig prøve i en hel uge! :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.