mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Der var vidst noget der hed NEO også.. dunno. har faktisk stadig CD'erne.
ved een af dem skulle man taste et password for at komme ind...
Det var "helpmesavethembro"
Og det mindede mig om får fordi jeg skrev det forkert én gang som "helpmeSHAVEthembro"
ved een af dem skulle man taste et password for at komme ind...
Det var "helpmesavethembro"
Og det mindede mig om får fordi jeg skrev det forkert én gang som "helpmeSHAVEthembro"
How I remove two first guys fromcpr skrev:Kundenummer Kundenavn Kunderefnr
-snip- Experian A/S -snip-
-snip- T D C A/S -snip-
-snip- Post Danmark -snip-
terracide (6585) skrev:
Jeg ville være herre lam, navneskilt ville ikke være nødvendigt (det ER mig på mit profilbillede), tale som jeg gør, sige min mening...og forhåbenligt knække mig ud over de folk jeg ikke kan lide...svar nok?
Julefrokost, Firmafødselsdag, ect ect... det har vi set før... ^^
Ah, jeg glemte overskriften... De tre firmaer abonnerer på min adresse og mit navn. Jeg vidste slet ikke, at jeg havde givet dem lov til det (Post DK undtaget).
Daniel-Dane (6605) skrev:Ah, jeg glemte overskriften... De tre firmaer abonnerer på min adresse og mit navn. Jeg vidste slet ikke, at jeg havde givet dem lov til det (Post DK undtaget).
Jf. Persondataloven mener jeg, at du har fuld ret til at skrive til dem og bede dig om at slette deres oplysninger om dig.
Ja, jeg fandt ud af, at de har noget med RKI at gøre, men hvorfor skal de forfølge mig, når jeg ikke er registreret? Jeg har godt nok abonnement hos M1, som bruger TDC's net, men det er vel ikke det. Jeg står heller ikke på dgs/eniro/krak (mobilnummer/navn/adresse).
"jeg" og "gik" er et neksus, og "et skrald" og "kostede" er et andet neksus, så det ser fint ud. Men jeg er almost but certain that "dengang" skal være "den gang".
"jeg" og "gik" er et neksus, og "et skrald" og "kostede" er et andet neksus, så det ser fint ud. Men jeg er almost but certain that "dengang" skal være "den gang".
Jeg har ikke hemmeligt nummer, bare skjult (ikke oplyst).
Jeg finder lige ud af, om Nordea har en finger med i spillet. Ellers er følgende fra dit link interessant:
TDC står også i pdf-filen, men der står ikke, hvad de laver.
Jeg finder lige ud af, om Nordea har en finger med i spillet. Ellers er følgende fra dit link interessant:
Telia og Debitel kan også, men jeg har ikke abonnoment hos dem?If I just searched...:
http://www.cpr.dk/cpr/site.aspx?p=154&ArticleID=4116 skrev:Experian Servicebureau A/S yder aktiv kreditoplysning til en lang række pengeinstitutter, finansieringsselskaber, kontokortselskaber, benzin- og olieselskaber og telefonselskaber mv. Experian Servicebureau A/S abonnerer derfor på oplysninger om de fleste borgere i Danmark, og oplysninger bruges bl.a. til at sikre, at der ikke sker forveksling med de personer, der er registreret med en betalingsanmærkning i RKI. At Experian Servicebureau A/S abonnerer på dine oplysninger, er således ikke ensbetydende med, at du er registreret med en betalingsanmærkning i RKI. I så fald vil du altid modtage et brev fra RKI
TDC står også i pdf-filen, men der står ikke, hvad de laver.
Det lyder lidt suspekt. På den anden side er det telia og debitel så det skyldes nok en fejl ;)
Jeg synes egentligt at det er skræmmende så mange offentligt myndigheder der har mit info..
Gætter på at forsvaret har noget med min værnepligt at gøre..
Statens it - ???? (Digital signatur?)
Rigspolitiet (uh oh...)
Midttrafik - Dem har jeg heller ikke rigtigt nogen ide om.
Og så holder økonomistyrelsen øje med mig 2 gange...
Jeg synes egentligt at det er skræmmende så mange offentligt myndigheder der har mit info..
Gætter på at forsvaret har noget med min værnepligt at gøre..
Statens it - ???? (Digital signatur?)
Rigspolitiet (uh oh...)
Midttrafik - Dem har jeg heller ikke rigtigt nogen ide om.
Og så holder økonomistyrelsen øje med mig 2 gange...
Systran (6618) skrev:Att. Daniel-Dane:
Er der kommafejl i følgende sætning:
Det bliver nødt til at være "dengang", da "den gang" vil referere til en gang (altså, den lange stribe gulv, som man går på).
Ellers er jeg enig, at sætningen ikke indeholder kommafejl.
Jeg kan bare ikke lade være med at tænke på "jeg gik på gymnasiet" som en indskudt sætning, da følgende sætning giver fint mening uden sætningen:
"Dengang kostede et blowjob af Lingie kun 5 kr."
Ja, det ER en indskudt sætning. Men jeg mener stadigvæk, at det er "den gang". Jeg ringer til dsn* i morgen og får det afklaret (not)!
Med startkomma (gamle kommaregler):
Uden startkomma (nye kommaregler):
P.S.
Jeg mener, at "dengang" bør være "den gang".
"Jeg gik udenfor" vs "jeg gik uden for huset". "den gang" henviser til tiden på "gymnasiet".
*)
Med startkomma (gamle kommaregler):
Dengang, jeg gik på gymnasiet, kostede et skrald kun en 5'er
Uden startkomma (nye kommaregler):
Dengang jeg gik på gymnasiet, kostede et skrald kun en 5'er
P.S.
"Jeg gik udenfor" vs "jeg gik uden for huset". "den gang" henviser til tiden på "gymnasiet".
*)
Spørgetelefon: 33 74 74 74
Telefonen er åben mandag-torsdag 10-12 og 13-15.
Daniel-Dane (6625) skrev:
P.S.
I beg to differ, my fair lady.
vandfarve (6626) skrev:Det er netop sådan, at jeg ville skrive det, men det handler også om, at jeg sværger til det gamle komma.
Død over kætterne!
Død ved kølle!!!
Det gamle komma:
Dette, er, en, sætning, med, det, gamle, komma. Som, du, kan, se, er, der, kommaer, overalt.
Ja, jeg indså det også takket være dig. Jeg bruger også den gamle skrivemåde, men anerkender samtidig, at Systrans periode var korrekt fra starten af, såfremt han ikke benytter startkomma (hvilket han dog gør).vandfarve (6626) skrev:Det er netop sådan, at jeg ville skrive det, men det handler også om, at jeg sværger til det gamle komma.
Død over kætterne!
Jeg mener ellers, at "den gang" henviser til den indskudte sætning. Ring til dsn, Mikael!
Daniel-Dane (6629) skrev:Ja, jeg indså det også takket være dig. Jeg bruger også den gamle skrivemåde, men anerkender samtidig, at Systrans periode var korrekt fra starten af, såfremt han ikke benytter startkomma (hvilket han dog gør).
Præcis. Hvis folk vil være nederen og bruge det nye komma, så vil jeg ikke afholde dem. De bliver bare ikke inviteret med til min fødselsdag, og vi skal bare på McDååånald's. Ha-ha!
Daniel-Dane (6629) skrev:#6627
Jeg mener ellers, at "den gang" henviser til den indskudte sætning. Ring til dsn, Mikael!
Du får mig aldrig, din sjuft... N-E-V-E-R!
vandfarve (6630) skrev:De bliver bare ikke inviteret med til min fødselsdag, og vi skal bare på McDååånald's. Ha-ha!
Shit!
/me skynder mig at ændre til startkomma.
- Dengang/den gang har samme betydning i denne sætning.
#markjensen
Du mangler neksus mellem dine kommaer. Jeg sværger også til det gamle komma, men blev pludselig i tvivl.
Spørgsmål
http://www.facebook.com/mikaelvalstedsorensen Amiright?
Daniel-Dane (6637) skrev:Spørgsmål
Bare rolig.
Jeg har haft det profilbillede i 2-3 uger. Jeg skifter det, når jeg afleverer BA på tirsdag, og så er der åbnet for godteposen, hvis du forstår sådan en lille en...
Jeg synes, at vi skal gå med bare fødder i græsset, dyrke hamp og kommatere, som vi har lyst.
Skal I så være venner på Facebook eller hvad?
Skal I så være venner på Facebook eller hvad?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.