mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hvorfor dælen bryder Chrome sammen når man går en side tilbage inde på tv2.dk, men ikke hvis man går 2 tilbage og en frem?!?
Hvis et firma sender en 22 kilo tung fladskærm med Post Danmark, er det så Budstikken der levere ? (Budstikken er ejet af Post DK)
Ja, det gør de, hvis der er omdeling..
http://www.postdanmark.dk/cms/da-dk/files/Faktaark...
Ja, det gør de, hvis der er omdeling..
http://www.postdanmark.dk/cms/da-dk/files/Faktaark...
doh09 (6704) skrev:QUESTION!
Har hørt rygter om at en bedre og dyrere Iphone snart skulle komme, ka det passe?
http://newz.dk/tag/iphone4g
doh09 (6704) skrev:Har hørt rygter om at en bedre og dyrere Iphone snart skulle komme, ka det passe?
Wallmart er begyndt at sætte 3GS på udsalg, hvilket jo er lidt usædvanligt, så det er muligvis et tegn.
http://www.engadget.com/2010/05/24/walmart-cuts-ip...
http://www.danskekommuner.dk/Nyhedsarkiv/2010/maj/25/Problemfamilie-far-egen-villa/ skrev:Ud over købsprisen på cirka to millioner kroner skal Helsingør Kommune bruge et sekscifret beløb på at sætte huset i stand.
Såeh, hvor nederen skal jeg opføre mig overfor mine medmennesker, før kommunen punger ud med 2+ mio. for at installere mig i en villa?
Jeg er helt klar på at forlade mit lejlighedsliv til fordel for sådan et murstenshus. - Så kan jeg også få mig en kat.
Spørgsmål:
Hvis nu man har 2 computere og gerne vil have windows 7 home premium på begge, kan man så nøjes med at købe en licens og installere på begge eller hvordan fungerer microsofts licensformer ? Jeg har ledt på deres hjemmeside, men de er lige så gode til at pakke tingene ind så vi andre ikke kan forstå det, som en italiener er til at lave en indbagt pizza.
Hvis nu man har 2 computere og gerne vil have windows 7 home premium på begge, kan man så nøjes med at købe en licens og installere på begge eller hvordan fungerer microsofts licensformer ? Jeg har ledt på deres hjemmeside, men de er lige så gode til at pakke tingene ind så vi andre ikke kan forstå det, som en italiener er til at lave en indbagt pizza.
MS har det med at blackliste serienumre der bliver forsøgt brugt på flere maskiner samtidig.
MS har det med at blackliste serienumre der bliver forsøgt brugt på flere maskiner samtidig.
MiniatureZeus (6716) skrev:Man kan vel købe en familie licens til 3-5 computere?
http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/article12021...
Er sådan set ligeglad med om installationssproget er dansk eller ej. Jeg ved at du kan hente den danske sprogpakke bagefter alligevel, hvis det er det man lyster.
Der er ingen family pakker på amazon pt, men tilgengæld koster det halvdelen af hvad det koster herhjemme, så det bliver nok der jeg ligger mine penge. Man kan få to fulde pakker for det 1 koster herhjemme.
Der er ingen family pakker på amazon pt, men tilgengæld koster det halvdelen af hvad det koster herhjemme, så det bliver nok der jeg ligger mine penge. Man kan få to fulde pakker for det 1 koster herhjemme.
Jeg har aldrig rigtig haft andet end OEM-nøgler, så jeg kan desværre ikke prøve det af. Jeg vælger dog at tro på dig.Jakob Jakobsen (6715) skrev:#6714
For et års tid siden havde jeg installeret XP på fire forskellige PC'er med den samme key. Det var der ikke noget problem i.
Det er da satans, hvis de er blevet mere opmærksomme på sådan noget siden.
Det er da satans, hvis de er blevet mere opmærksomme på sådan noget siden.
Windows Genuine advantage notification :) det er den der laver raballeret hvis man får den ind med Win update
DET ved jeg skam godt. Heldigvis er den nem at undgå. Desuden har jeg ikke haft problemer med at validate Windows, når jeg brugte "activators".SlettetBruger (6725) skrev:Windows Genuine advantage notification :) det er den der laver raballeret hvis man får den ind med Win update
P.S.
Er der kommet Bloodhound Gang over ham her til sidst: http://xkcd.com/740/ ?
Lorte PostDanmark
Hvordan får jeg en pakke, som skulle være 28.7 kilo og som indeholder et 40" TV hjem fra mit lokale pesthus... uden en bil....
Hvordan får jeg en pakke, som skulle være 28.7 kilo og som indeholder et 40" TV hjem fra mit lokale pesthus... uden en bil....
coday (6735) skrev:Har terraside nogen sinde indrømmet at han har taget fejl i stedet for bare at svine folk til?
ikke så vidt jeg ved, men nok også grunden til at han er den person der er på fleste ignorelister med en difference på +90 til sin nærmest efterfølger :D
#6737:
Har 4 på ignore..hvad er din pointe?
#6738:
Links tak...hvis der skulle være ngoet jeg har misset? :)
Og gruden til jeg ikke tit tager fejl er at jeg holder min kæft med gætterier og ting som jeg intet aner om.
Du vil aldrig se mig poste om hækleri, bageopskrifter eller makeuptips.
Terra - Men alt for mange poster blindt om ting de ikke ved noget om...og whiner så bagefter når man retteligt har kaldt dem for en spade.
#6738:
Og gruden til jeg ikke tit tager fejl er at jeg holder min kæft med gætterier og ting som jeg intet aner om.
Terra - Men alt for mange poster blindt om ting de ikke ved noget om...og whiner så bagefter når man retteligt har kaldt dem for en spade.
Skal jeg rate #6739 relevant eller irrelevant?
Jeg ser otte på din ignoreliste. Jeg er mega forvirret!terracide (6739) skrev:#6737:
Markjensen
Ham gutten, som fik sin FB-konto slet af Helle Thorning-Schmidt, yo, fik han kontoen slettet for real? Sådan, at alle referencer forsvinder (taglinks bliver bare til normal tekst, etc.)? Altså ikke ligesom det der deaktivering, hvor folk stadig kan tagge en og sådan noget. Men virkelig slette!
Ham gutten, som fik sin FB-konto slet af Helle Thorning-Schmidt, yo, fik han kontoen slettet for real? Sådan, at alle referencer forsvinder (taglinks bliver bare til normal tekst, etc.)? Altså ikke ligesom det der deaktivering, hvor folk stadig kan tagge en og sådan noget. Men virkelig slette!
Det er ikke lige noget jeg går og gemmer når jeg støder på det, men jeg har da lagt mærke til du holder op med at svare.terracide (6739) skrev:#6738:
Om du ligefrem forsvinder fra tråden er måske nok lidt en generalisering og overdrivelse.. Skal jo ikke kunne sige om du vender tilbage 1½ år efter.
Frage:
Hvorfor fanden i helvede skal man skrive generel men ikke generelisere?
terracide (6739) skrev:#6737:
#6738:
Se evt. tråde vedrørende global opvarmning - specielt efter mine eller vandfarves indlæg. Beviserne er overvældende, men du ignorerer dem stadig.
Ydermere er det flere gange skrevet at du har undgået spørgsmålet. Hvis ikke du læser tråde du selv deltager i, understreger det blot at
1) Du tager fejl - Givet, det er ofte at du har en god pointe eller bare hader noget (host, AMD)
2) Du er en troll (når du ender på glatis)
3) Du er elendig til Internetz.
4) I fucked yo mom.
5) ?????????
6) PROFIT!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.