mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Ach, actimel er ligeså fail som 99% af alle andre vare der "forbedre" én.
Placebo det hele.. men det er måske endda også nok.
"Actimel aktivirt abvehrkräfte"
Den sætning er brændt ind i min hjerne efter en ungdom med tysk reklame tv
Placebo det hele.. men det er måske endda også nok.
"Actimel aktivirt abvehrkräfte"
Den sætning er brændt ind i min hjerne efter en ungdom med tysk reklame tv
Sådan noget yoghurt der skulle være godt for maven, har ironisk nok altid givet mig dårlig mave/sur mave/... :-)
Hvad skal jeg ellers indtage (ud over jord), hvis jeg vil have bakterier? Og altså -- modsat jord -- sunde bakterier.Jakob Jakobsen (6547) skrev:#6539
Der er lavet mange undersøgelser, men ikke en eneste har påvist en positiv effekt ved at indtage yoghurt, hverken med den ene eller den anden bakterie.
Hehe... sunde bakterier.
Er thepiratebay.org nede? Der var et link på en side til thepiratebay,org og jeg blev voldsomt interesseret i hvad det er. Sidst jeg kiggede var thepiratebay.org ikke blokeret af min ISP :)
http://downforeveryoneorjustme.com/thepiratebay.org skrev:It's not just you! http://thepiratebay.org looks down from here.
Daniel-Dane (6553) skrev:Hehe... sunde bakterier.
90% af din krops celler, er bakterier og langt de fleste bakterier er faktisk gavnlige for os på den ene eller anden måde. Hvis de kan holde os i live, kan de jo leve længere og nemmere sprede sig.
Den eneste grund til at tage et tilskud af bakterier, som jeg kan se, er hvis din bakterieflora i maven er blevet dræbt på grund af sygdom eller lign.
Så længe man har et bare nogenlunde varieret madforbrug, så er der ingen problemer.
onetreehell (6557) skrev:Er thepiratebay.org nede? Der var et link på en side til thepiratebay,org og jeg blev voldsomt interesseret i hvad det er. Sidst jeg kiggede var thepiratebay.org ikke blokeret af min ISP :)
Jeg tror godt at jeg ved hvorfor...
MiniatureZeus (6556) skrev:Goofy ask:
Man kan godt bruge en PS3 slim på et alm. CRT skærm via SCART ikke?
True, men det er ordvalget, jeg funderede over. Man kan vel ikke sige, at bakterier er sunde, kun at de er gavnlige. De er godt nok gode for helbredet, men... meh.. never mind.Jakob Jakobsen (6559) skrev:90% af din krops celler er bakterier og langt de fleste bakterier er faktisk gavnlige for os på den ene eller anden måde. Hvis de kan holde os i live, kan de jo leve længere og nemmere sprede sig.
Det er dog ikke nødvendigt mere. Menneskelig kontakt er nok til at genoprette floraen. Ellers har vi blindtarmen til det. Men det kan jo være, at lidt bakterieyoghurt speeder det op.Jakob Jakobsen (6559) skrev:Den eneste grund til at tage et tilskud af bakterier, som jeg kan se, er hvis din bakterieflorai maventarmene er blevet dræbt på grund af sygdom eller lign.
Ja :)
Det er dog kun tatovøren der begår en ulovlighed, selv om forælderen ikke burde have lov til at have med børn at gøre.
Ja :)
Det er dog kun tatovøren der begår en ulovlighed, selv om forælderen ikke burde have lov til at have med børn at gøre.
Well... I kan da lige få historien en gang til..
SBS og MTG ville jo helst undgå at skifte til 16:9, fordi det betød at de skulle flytte til nogle andre broadcasting lokaler og udstyr = bedre signal til os = udgifter for dem = DO NOT WANT for dem
Så i hvert fald MTG proklamerede at 16:9 slet ikke var nødvendigt. Lige indtil det blev klart at SBS ville flytte deres kanaler (Kanal 4/5/6'eren) - så kunne Viasat pludselig ikke få travlt nok med at flytte deres og pludselig var 16:9 teh shizzle!
SBS og MTG ville jo helst undgå at skifte til 16:9, fordi det betød at de skulle flytte til nogle andre broadcasting lokaler og udstyr = bedre signal til os = udgifter for dem = DO NOT WANT for dem
Så i hvert fald MTG proklamerede at 16:9 slet ikke var nødvendigt. Lige indtil det blev klart at SBS ville flytte deres kanaler (Kanal 4/5/6'eren) - så kunne Viasat pludselig ikke få travlt nok med at flytte deres og pludselig var 16:9 teh shizzle!
Spøgsbål
Lad os antage, rent hypotetisk forestillet inden i vores hoveder, at der var et Newz.dk-mød-de-andre-tards-halløjsa (når vi efter 4000 år, var blevet enige om hvor i landet at holde det), med tagselv bord og fadøl og hvad man nu ellers kan hælde i hovedet, hvad ville der ske?
Ville folk flame og svine som her, eller ville det være civiliseret? Og ville folk gå med et skilt, med deres brugernavne på?
Lad os antage, rent hypotetisk forestillet inden i vores hoveder, at der var et Newz.dk-mød-de-andre-tards-halløjsa (når vi efter 4000 år, var blevet enige om hvor i landet at holde det), med tagselv bord og fadøl og hvad man nu ellers kan hælde i hovedet, hvad ville der ske?
Ville folk flame og svine som her, eller ville det være civiliseret? Og ville folk gå med et skilt, med deres brugernavne på?
Og er det kun mig, der synes at Jakob Jakobsens fugl er awesome:
http://www.postimage.org/image.php?v=aV23ar9
Linux-brugeren der kom ind fra kulden:
Umiddelbart efter den turkise karussel er færdig med at dreje og jeg indtræder i det psykadeliske farveunivers er der en stor dingenot i hjørnet med de fine små tegninger af et kirkeorgel og en vindpose, der puster sig op som en anden Anders And, og anråber mig om at jeg ikke kan få lov at hente mine fileter, og at hvis jeg har et problem skal jeg spørge mig for i hændelsesloggen eller tage en snak med Amin Jensen. Hvad fanden er hændelsesloggen?
Umiddelbart efter den turkise karussel er færdig med at dreje og jeg indtræder i det psykadeliske farveunivers er der en stor dingenot i hjørnet med de fine små tegninger af et kirkeorgel og en vindpose, der puster sig op som en anden Anders And, og anråber mig om at jeg ikke kan få lov at hente mine fileter, og at hvis jeg har et problem skal jeg spørge mig for i hændelsesloggen eller tage en snak med Amin Jensen. Hvad fanden er hændelsesloggen?
tanghaar (6576) skrev:#6575: Event log?
Ja, men hvor findes den? (Edit: Never mind, kan vist lige så godt oprette en tråd under Support.)
tanghaar (6574) skrev:Og er det kun mig, der synes at Jakob Jakobsens fugl er awesome:
Sad og ventede på at den kom :)
#6574: tanghaar & #6578: Jakob Jakobsen
Jeg troede aldrig man måtte holde en fugl på fjerndragten, da den så ville få tørret det naturlige fedtlag af, og så preller regnen ikke af når den flyver omkring? :) Jeg ved godt at den kan påføre et nyt lag, men det er pænt surt hvis den er ude at flyve umiddelbart efter, og så der begynder at regne!
Jeg troede aldrig man måtte holde en fugl på fjerndragten, da den så ville få tørret det naturlige fedtlag af, og så preller regnen ikke af når den flyver omkring? :) Jeg ved godt at den kan påføre et nyt lag, men det er pænt surt hvis den er ude at flyve umiddelbart efter, og så der begynder at regne!
Anders Feder (6575) skrev:dingenot
Er billede nummer to i rækken også dit?
(Hvis det forsvinder: http://peecee.dk/upload/view/245598 nsfw)
(Bliver bedre og bedre: http://peecee.dk/upload/view/245596 nsfw)
tanghaar (6573) skrev:Spøgsbål
Vi har fundet ud af at det skal være i Kolding. Jeg er i gang med at finde lokaler. Jeg får et opkald i dag vedr. nogle fornuftige lokaler. :-)
Det vil blive mere civiliseret. Se evt. Greater Dickwad Theory (normal person + anonymitet + publikum = RETARD). Jeg går umiddelbart ud fra at vi alle vil tage sedler på med brugernavne. :-)
Ronson (6572) skrev:Well... I kan da lige få historien en gang til..
Jah det er jo så rart at der er så megt konkurrence på det danske tv marked at udbyderne er nødt til at være innovative og levere gode ting før de får kunder (sarcasm may have been applied).
Haha, der er nogen, som har overskredet sine 255 karakterer.
Haha, der er nogen, som har overskredet sine 255 karakterer.
tanghaar (6573) skrev:Spøgsbål
Jeg ville være herre lam, navneskilt ville ikke være nødvendigt (det ER mig på mit profilbillede), tale som jeg gør, sige min mening...og forhåbenligt knække mig ud over de folk jeg ikke kan lide...svar nok?
Ok, det er heldigvis ikke så slemt i Danmark, men god pointe, imho:
http://www.geek.com/wp-content/uploads/2010/02/pir...
gnarfsan (6586) skrev:Ok, det er heldigvis ikke så slemt i Danmark, men god pointe, imho:
It's funny cos its true ...
Heldigvis virker stop stop play tricket på de fleste dvd'er :)
Det er dog ikke ligeså slemt på BD, men kan være det er fordi de fleste af mine BD er region B. Og så kan man skippe de fleste intro ting på BD har jeg lagt mærke til. Gad vide om stop stop play tricket virker på BD også, det må testes når jeg kommer hjem.
Strauss (6579) skrev:#6574: tanghaar & #6578: Jakob Jakobsen
Det er rigtigt at mange, specielt vadefugle, smører fjerene ind i et fedtlag fra en kirtel ved gumpen, for at opnå bedre isolation og vandafvisning.
Men den smule der ville tørres af på dine hænder, som i forvejen også er fedtede, ville ikke betyde noget.
Jeg har ikke hørt den før, men i mine øjne lyder det som en variant af myten om at en sommerfugl ikke kan flyve hvis man har haft den i hånden og tørret noget af støvet af vingerne på den.
De sommerfugle, jeg har haft i hånden, kan da heller ikke flyve efterfølgende...Jakob Jakobsen (6589) skrev:Jeg har ikke hørt den før, men i mine øjne lyder det som en variant af myten om at en sommerfugl ikke kan flyve hvis man har haft den i hånden og tørret noget af støvet af vingerne på den.
Nogen herinde der har erfaring med System Center Configuration Manager 2007?
http://www.microsoft.com/systemcenter/en/us/config...
Vi leder efter et patch management system, Chefen har allerede fundet et eller andet tilbudscrap. men jeg ville gerne se vi fik noget mere pro..
http://www.microsoft.com/systemcenter/en/us/config...
Vi leder efter et patch management system, Chefen har allerede fundet et eller andet tilbudscrap. men jeg ville gerne se vi fik noget mere pro..
Dengang jeg stadig var en naiv Pirat... foregik det via cd'er, fordi internet var en by i rusland.
Nogen andre der havde det sådan? Vi fik af min onkel nogen cd'er der hed BOW - Best Of Warez. hvorpå der var et program hvori man kunne vælge og installere flere forskellige ting, alt fra spil til programmer, samt se screenshots. og kigge i en liste over hvad de ældre BOW cd'er indeholdte :P Det var godt nok vildt dengang.
Nogen andre der havde det sådan? Vi fik af min onkel nogen cd'er der hed BOW - Best Of Warez. hvorpå der var et program hvori man kunne vælge og installere flere forskellige ting, alt fra spil til programmer, samt se screenshots. og kigge i en liste over hvad de ældre BOW cd'er indeholdte :P Det var godt nok vildt dengang.
fjols (6596) skrev:Nu køber jeg alle mine spil. Det er vist blevet til 3 det sidste år.
Samme her :) har ikke piratkopieret siden jeg fik min uddannelse.
og de spil jeg så har været så dum at stjæle dengang, har jeg sidenhen købt.
Købte 5 spil her i weekenden, og 3 sidste weekend.
For det meste små billige,indie spil, som har kort levetid med genial udfordrende underholdning :)
SlettetBruger (6595) skrev:Dengang jeg stadig var en naiv Pirat... foregik det via cd'er, fordi internet var en by i rusland.
Ja ja, dem havde jeg også.. Fik dem af min morbror..
Købte også 100'vis af brændte playstationspil af ham, mange af dem med indbygget koder! Vildt sejt da man var de der 13-15 år!
Men dengang skulle man jo også have en chip i sin PS1 for at kunne spille brændte spil, hvilket FONA-ekspedienten jo næsten tilbød at gøre for et lille beløb, når man købte den! Det var sgu tider!
Kan huske nogen der hed silverado og der var også nogle der udgav en 12-cd pakke hver måned. Kan ikke huske hvad de hed, men de blev fanget og dømt til at betale en mulliard i erstatning. Eller noget i den stil.
Edit: De hed Frozen
Og de smed kopibeskyttelse på cderne så folk ikke skulle få den ide bare at købe en og kopiere til vennerne. Det resulterede så i at der var folk der lavede cracks til de cd'er. Honor amongst thieves, Pfft ;)
Edit: De hed Frozen
Og de smed kopibeskyttelse på cderne så folk ikke skulle få den ide bare at købe en og kopiere til vennerne. Det resulterede så i at der var folk der lavede cracks til de cd'er. Honor amongst thieves, Pfft ;)
heh Shutdown og Frozen var sku tider. Var godt nogle dejlige papcovers de kom i med trykte cd'er og det hele. Var sku ikke en helt lille operation de havde gang i. Men altså man vidste jo ikke bedre dengang. Alle Amiga spillene nede på fritidshjemmet havde jo cracktros og var distribueret af Fast Eddie(husker jeg det rigtigt? Var ihvertfald en af de rigtig store fra nordsjælland).
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.