mboost-dp1

Version2 bekender kulør

Gå til bund
Gravatar #1 - Windcape
10. maj 2010 08:01
Jeg har modtaget en mail hvor der klages over tonefaldet i debatten. Kort sagt, version2 ønsker at modererer debatten på deres side :-)

Så vi kan åbenbart forvente en debat der hovedsageligt består af lovprisninger af Linux/Open Source, mens alle debattører som ikke deler den mening skal enten acceptere konstante person-angreb, eller forlade debatten.

Nu er deres "debatsystem" heller ikke særlig seriøst, og de gør den fejl at lade debatten afspejle direkte på nyhederne. Men det er stadigvæk en interessant pointen at de direkte vælger at moderer debatten.

På newz.dk har vi jo set at ikke engang spammere bliver modereret. Der ligges op til at udnytte karma og profilsystemet, frem for moderation.

Men ja, de danske Linux zealots har fået deres højborg, og nu også bekendt kulør. Så mon ikke bare der er bedst at lade dem have deres konspirationsteorier for sig selv.
Gravatar #2 - fjols
10. maj 2010 08:06
Du kunne måske linke til omtalte klage, med mindre de har fjernet den?
Gravatar #3 - Windcape
10. maj 2010 08:10
fjols (2) skrev:
Du kunne måske linke til omtalte klage, med mindre de har fjernet den?
Jeg har modtaget en email fra en af deres community builders. Jeg ser ingen grund til at nævne deres ansatte med navn her.
Gravatar #4 - Wickedmike
10. maj 2010 08:11
Windcape (1) skrev:
På newz.dk har vi jo set at ikke engang spammere bliver modereret. Der ligges op til at udnytte karma og profilsystemet, frem for moderation.

Jeg vil sige, jeg har set enkelte tilfælde hvor de er blevet modereret.
Gravatar #5 - Windcape
10. maj 2010 08:13
Wickedmike (4) skrev:
Jeg vil sige, jeg har set enkelte tilfælde hvor de er blevet modereret.
Det det ikke nærmere i tilfælde af direkte lovbrud?

Staff har altid givet udtryk for at de ikke engang har mulighed for at moderer debatten.
Gravatar #6 - Wickedmike
10. maj 2010 08:16
Windcape (5) skrev:
Det det ikke nærmere i tilfælde af direkte lovbrud?

Staff har altid givet udtryk for at de ikke engang har mulighed for at moderer debatten.

Men spam er vel også et lovbrud?

Jeg har set 3 gange at en spammers beskeder var blevet ændret af redaktionen, dog ikke fjernet.

Jeg skal nok lige se om jeg kan finde dem.
Gravatar #7 - Windcape
10. maj 2010 08:21

Men pointen var nu mere at hvis det endelige skete på newz, var det pga. spam, ikke pga. niveauet i debatten.

Personligt mener jeg ikke jeg vælger et andet tonefald end version2s zealots, men de kan åbenbart ikke tage deres egen medicin.

Der er ingen grund til at være høflige over for folk som stiller op med konspirations-teorier fra det første minut.
Gravatar #8 - fjols
10. maj 2010 08:21
Jeg mente mere et link til selve diskussionen der er blevet modereret.
Gravatar #9 - Windcape
10. maj 2010 08:24

Der har været mange. Den seneste er mig bekendt Peter Toft's elendige forsøg på at bashe Windows i hans klassiske uvidenhed.

Jeg starter med et svar, og en kritik af hans gentagne forsøg på at bashe Windows (som nu engang er det typiske niveau på version2), og det ender så ud med personangreb og kritik af mig som person.

Et forsøg på at dreje den tekniske over på at diskuttere forskelle i logging-systemer resultere i nogle ikke-programmører laver endnu mere personangreb og Windows bashing.
Gravatar #10 - Wickedmike
10. maj 2010 08:25
#7 - Hvis de begyndte at moderere niveauet i debatten her på newz, så var jeg smuttet - Så begynder det at minde om Arto.
En lille sviner i ny og næ har alle godt af :P

Men jeg er i grundet enig, de burde lave et ordenligt system på version2 som kan fungere ligesom "karma" kan her.

Dog syntes jeg der er rigtig meget mudderkastning på V2, og det kræver måske en del moderering, men denne skal holdes upartisk under alle omstændigheder, ellers mister brugerne respekten overfor systemet.
Gravatar #11 - fjols
10. maj 2010 08:32
Haha hvorfor fanden gider du deltage i sådanne diskussioner?
Et indlæg senere og de skriver at din argumentation er dårlig, uden at komme med konkrete eksempler og derfra går det hurtigt.

Nu kom jeg i tanke om hvorfor det ikke er et site jeg besøger.
Gravatar #12 - Windcape
10. maj 2010 08:34
fjols (11) skrev:
Haha hvorfor fanden gider du deltage i sådanne diskussioner?
Det er ret kedelig at være arbejdsløs :p

Men jeg har ingen intentioner om at debattere på siden igen. Min stædighed rækker ikke længere.

De vinder.
Gravatar #13 - Slettet Bruger [3892051743]
10. maj 2010 08:39
you havn't failed till you quit
Gravatar #14 - Hubert
10. maj 2010 08:51
Det er ikke faldet dig ind at dine egne utallige personangreb på en hel brugere på version2 er grunden til mailen. Jeg har personligt ikke oplevet at blive haglet ned på grund af kritik af linux på version2 men det skyldes måske at jeg ikke samtidig har smidt om mig med personangreb og ikke dokumenteret kritik. Hvis jeg var dig ville jeg starte med at feje for egen dør og når det så er klaret kan du pege på andre og bede dem gøre det samme...
Gravatar #15 - Magten
10. maj 2010 08:54
Det mest skræmmende er at han ikke har lavet noget som helst fejlfinding på programmet, og bare tror at der ikke er noget at gøre, fordi hans linux commands ikke virker..

Men okay, han er jo V2 blogger, så man kan vel kun forvente han ligger på niveau med PHK :)
Gravatar #16 - Windcape
10. maj 2010 08:59
Hubert (14) skrev:
Det er ikke faldet dig ind at dine egne utallige personangreb på en hel brugere på version2 er grunden til mailen.
Jo. Men modsat så har jeg ikke ligefrem googlet folk for at finde svagheder til brug i personangreb. De satte niveauet, jeg fulgte det bare.

Hubert (14) skrev:
Hvis jeg var dig ville jeg starte med at feje for egen dør og når det så er klaret kan du pege på andre og bede dem gøre det samme...
Det har jeg ingen intentioner om. Og jeg beder ikke folk om at gøre det samme, men jeg forventede godt nok ikke at der skulle tys til politisk moderation.

Jeg er udmærket klar over tonen der bruges. Ligeså meget som terracide er det når han poster herinde.

Problemet ligger i at version2 politisk vælger at støtte en zealot agtig religionsdyrkelse af Linux/FOSS.

Så hvis du ser denne tråd som en forsøg på at undskylde hvad jeg har skrevet på version2, så tager du fejl. Det er mere for at påpege hvor meget (politisk) moderation der faktisk foregår på siden.
Gravatar #17 - Hubert
10. maj 2010 09:35
Windcape (16) skrev:
Jo. Men modsat så har jeg ikke ligefrem googlet folk for at finde svagheder til brug i personangreb. De satte niveauet, jeg fulgte det bare.

Kan du komme med et eksempel på en der skulle have søgt efter disse svagheder? Og burde man ikke håndtere den slags lidt bedre end ved at komme end på deres niveau?

Det har jeg ingen intentioner om. Og jeg beder ikke folk om at gøre det samme, men jeg forventede godt nok ikke at der skulle tys til politisk moderation.

Smid mailen her. Bare fjern navnet på afsenderen så vi andre ikke skal tage dit ord for at det er en 'polilitisk' moderation. Det er trods alt noget af en anklage.

Jeg er udmærket klar over tonen der bruges. Ligeså meget som terracide er det når han poster herinde.

Og du opfører dig lige som han gør når du skriver et indlæg på v2. Så det undrer mig lidt at du opretter en tråd her hvor du piver over politisk moderation uden at ville vise at det faktisk er det der sker.

Problemet ligger i at version2 politisk vælger at støtte en zealot agtig religionsdyrkelse af Linux/FOSS.

Så hvis du ser denne tråd som en forsøg på at undskylde hvad jeg har skrevet på version2, så tager du fejl. Det er mere for at påpege hvor meget (politisk) moderation der faktisk foregår på siden.

Hvorledes støtter de en 'zealot agtig religionsdyrkelse af Linux/FOSS'

Jeg har udtalt mig kritisk om linux flere gange men er ikke blevet kontaktet af en moderator. Igen vil jeg pege på dit sprogbrug som problemet.
Gravatar #18 - XorpiZ
10. maj 2010 09:37

Jeg er på mange punkter enig i det du skriver.

Forsøger man at føre en konstruktiv diskussion omkring Linux' svagheder, så kan man godt forvente enten at blive ratet ned eller blive kaldt for grimme ting.

Omvendt kan man skrive hvad som helst om Windows/Microsoft og blive ratet op - det er lidt trættende i længden.

Til gengæld er det gode ved Version2.dk at alle fanatikerne er samlet ét sted, så vi slipper for at se på dem f.eks. her.
Gravatar #19 - Saxov
10. maj 2010 09:51
Windcape (3) skrev:
Jeg har modtaget en email fra en af deres community builders. Jeg ser ingen grund til at nævne deres ansatte med navn her.
Det kunne jo tænkes WikiLeaks kom i besiddelse af din mail. :)
Gravatar #20 - squad2nd
10. maj 2010 09:56

Fjern navnet, og post emailen herinde?
Gravatar #21 - MiniatureZeus
10. maj 2010 10:16
DO IT!

---

Har det ikke altid været kendt at Version2s brugere er total linux fanatikere? Ligesom ing.dks brugere basher alt transport, vej, tog, fly etc. etc. og simpelhen ikke forstår hvorfor vi ikke alle sammen kører rundt en eller anden latterlig 80'er opfindelse kaldet RUF...
Gravatar #22 - Pernicious
10. maj 2010 10:54
Kan da lige kommentere på de gange hvor vi rent faktisk har modereret indlæg. Decideret spam gider vi ikke se, som fornyligt hvor en spam-robot havde postet i nogle tråde - det blev slettet.

Vi er heller ikke tilhængere af, at man decideret hænger folk ud, ved f.eks. at skrive telefonnumre, adresser og lignende også selvom jeg godt ved sådanne ting ofte kan findes hurtigt via f.eks. Google.

At man har en heftig debat har vi intet imod, og sker der noget mudderkastning, så siger det ofte mere om den som kaster.

Som nævnt, så fjerner vi naturligvis også alt som er decideret ulovligt.

Generelt er der så godt som ingen moderering på vore tråde, idet karmasystemet nogenlunde holder styr på de værste tilfælde. Intet system er dog perfekt og jeg tror især nye brugere, som ønsker at blande sig i debatten kan have det svært, og ikke altid føler sig velkomne.
Gravatar #23 - zin
10. maj 2010 11:05
#1: Jeg må medgive at være delvis enig med Hubert. Du er ofte meget MS-biased, og går du ind på V2 med den attitude, så er det klart at du vil blive klandret både af staff og community.
Mao.: Så kan du lære det.
Det svarer lidt til at tage et fint jakkesæt på, fyre en cigar, og sætte sig i sin fede BMW og så køre ned forbi ghettoen i New York, og råbe og skrige af folk, at de "da bare kan få sig et arbejde, sådan en omgang sociale tabere!", og derefter stige ud af bilen, og begynde at skubbe til folk...

Gravatar #24 - Magten
10. maj 2010 11:56
I det her tilfælde er det jo ikke Windcape der starter med at kaste med mudder. Det er tråd starteren der er fuldstændig uvidende og derfor basher Windows.

Jeg er heller ikke super til fejlfinding på linux, men derfor sætter jeg mig da ikke ned og sviner linux til i en blog. Det er mig der ikke har skills til opgaven, ikke opgaven der er umulig.

Uanset om man skriver pænt at folk tager fejl på V2, så bliver du i langt størsteedlen af tilfældene dickslappet bagefter. Hvis det altså er Windows du forsvarer. Hvis det er Linux, så er folk positive overfor dit indlæg. uanset tonen.

Udover det, så har jeg oplevet at måtte reinstallere et par apps på min debian maskine, hvorefter de virkede, så Peter Toft fejler jo for stygt..
Gravatar #25 - zin
10. maj 2010 12:10
#24: Det kan godt være manden er en talentløs narrehat - men det gør ikke communitiet anderledes. :-)
Gravatar #26 - Windcape
10. maj 2010 12:16
ZiN (23) skrev:
#1: Jeg må medgive at være delvis enig med Hubert. Du er ofte meget MS-biased, og går du ind på V2 med den attitude, så er det klart at du vil blive klandret både af staff og community.
Af communitiet er fint. Af staff? nej, de burde ikke blande sig i debatten, det ødelægger neutraliteten.

ZiN (23) skrev:
Det svarer lidt til at tage et fint jakkesæt på, fyre en cigar, og sætte sig i sin fede BMW og så køre ned forbi ghettoen i New York, og råbe og skrige af folk, at de "da bare kan få sig et arbejde, sådan en omgang sociale tabere!", og derefter stige ud af bilen, og begynde at skubbe til folk...
Jeg synes bare ikke det er rigtigt at Linux brugerne skal betragte sig selv som en truet minoritet. Det er slet ikke det rigtige grundlag for en debat.

ZiN (25) skrev:
Det kan godt være manden er en talentløs narrehat - men det gør ikke communitiet anderledes. :-)
Normalt ville jeg bare svare på hans spørgsmål, men fordi Peter Toft er en fremtrædende figur i det danske Open Source miljø, og er højt uddannet, for slet ikke at nævne, voksen med børn and all, så burde han vide bedre end at lave mindless bashing af Windows, fordi han har et eller andet had til Microsoft fra de mørke 90er.

Folk påpeger det også når jeg gør noget lign. her på siden :p
Gravatar #27 - Hubert
10. maj 2010 12:23
Magten (24) skrev:
I det her tilfælde er det jo ikke Windcape der starter med at kaste med mudder. Det er tråd starteren der er fuldstændig uvidende og derfor basher Windows.

Jeg er heller ikke super til fejlfinding på linux, men derfor sætter jeg mig da ikke ned og sviner linux til i en blog. Det er mig der ikke har skills til opgaven, ikke opgaven der er umulig.

Uanset om man skriver pænt at folk tager fejl på V2, så bliver du i langt størsteedlen af tilfældene dickslappet bagefter. Hvis det altså er Windows du forsvarer. Hvis det er Linux, så er folk positive overfor dit indlæg. uanset tonen.

Udover det, så har jeg oplevet at måtte reinstallere et par apps på min debian maskine, hvorefter de virkede, så Peter Toft fejler jo for stygt..

Det er vel ikke bashing når han han kun engang udtaler sig negativt..? Og det er i forbindelse med manglende fejlbesked når han bruger en konsol til at starte et program.
Jeg har ofte også savnet den mulighed fremfor at skulle bruge en hel del tid på at få noget fornuftigt ud af eventloggen.

Det med at geninstallere applikationen ser ud til at være et 'råd' han har fået af en anden. Denne anden burde selvfølgelig have foreslået at han skulle have kigget i eventloggen og så kúnne han måske måske ikke have fundet ud af hvad problemet var og have løst det uden en geninstallation...
Gravatar #28 - Magten
10. maj 2010 12:37
Hubert (27) skrev:
Det er vel ikke bashing når han han kun engang udtaler sig negativt..? Og det er i forbindelse med manglende fejlbesked når han bruger en konsol til at starte et program.
Jeg har ofte også savnet den mulighed fremfor at skulle bruge en hel del tid på at få noget fornuftigt ud af eventloggen.
Om det er bashing eller ej skal jeg ikke kunne sige. Jeg synes det er en direkte provokation og lægger kun op til at han synes Windows er noget lort, fordi det ikke er linux.

At et program ikke smider fejl når han bruger en konsol det er, svjv, ikke Windows' skyld, men programmet.

Eventloggen er altså ikke svær at bruge. Højreklik på loggen, vælg filtrer, find programmet du vil se fejl fra og evt om du kun vil se errors, warnings, eller whatever. Det tager ikke mange sekunder.
Og kender man ikke til eventloggen eller andre tools til Windows, så bør man ikke sidde og skrive sådan et blogindlæg.

Ligesom Windcape synes jeg det er utroligt at både Peter Toft og PHK, som er voksne højtuddannede mennesker, kan finde på at sidde og lukke bavl som det her ud..
Når de så oveikøbet blogger for V2, så stinker det langt væk af at V2 mest af alt ønsker at være et anti-MS site.
Gravatar #29 - Hubert
10. maj 2010 12:45
Magten (28) skrev:

Om det er bashing eller ej skal jeg ikke kunne sige. Jeg synes det er en direkte provokation og lægger kun op til at han synes Windows er noget lort, fordi det ikke er linux.

At et program ikke smider fejl når han bruger en konsol det er, svjv, ikke Windows' skyld, men programmet.

Eventloggen er altså ikke svær at bruge. Højreklik på loggen, vælg filtrer, find programmet du vil se fejl fra og evt om du kun vil se errors, warnings, eller whatever. Det tager ikke mange sekunder.
Og kender man ikke til eventloggen eller andre tools til Windows, så bør man ikke sidde og skrive sådan et blogindlæg.

Ligesom Windcape synes jeg det er utroligt at både Peter Toft og PHK, som er voksne højtuddannede mennesker, kan finde på at sidde og lukke bavl som det her ud..
Når de så oveikøbet blogger for V2, så stinker det langt væk af at V2 mest af alt ønsker at være et anti-MS site.

Jeg savner et grundlag for den konklusion du er kommet fremtil. Du mener at kunne dokumentere at v2 er antiMS ud fra 2 af deres bloggere og en mail som der angiveligt skulle være sendt til en bruger der gang på gang tyer til personangreb..?
Gravatar #30 - Windcape
10. maj 2010 12:57
Hubert (29) skrev:
der gang på gang tyer til personangreb
Jeg vil gerne vide hvad du definere personangreb som, tak.

Fordi jeg er åbenbart ikke enig med dig i definitionen.
Gravatar #31 - Windcape
10. maj 2010 13:03
Anyway, operation success: De har slettet mine indlæg :-)
Gravatar #32 - Magten
10. maj 2010 13:06
Nej, det er ikke kun det der gør at jeg ser V2 som et anti-MS site. Det var måske også lidt groft sagt, men V2 er imo ikke neutrale i det her.

Det er de utallige open source fanatikere derinde, PHK der basher MS for alt, den konstante bashing af Windows i nyhederne (ikke SÅ slemt i selve nyhederne, mest i comments), og nu Peter Toft's mangel på evner som medfører en ren provokation af MS, der gør at jeg ser V2 som et "anti-MS site".

Dokumentation kan du lede længe efter, men V2 er af mange opfattet som et site der ikke kan lide MS.
Gravatar #33 - Wickedmike
10. maj 2010 13:14
#31 Med det så siger du forhåbenligt også at de andres indlæg er slettet?
Gravatar #34 - Windcape
10. maj 2010 13:16

Næh, det er jeg ligeglad med. Hvis folk debattere med et spøgelse, så lad dem da. Jeg agter ikke at besøge siden mere.
Gravatar #35 - Wickedmike
10. maj 2010 13:26
#34 Egentlig er det også bedst at være ligeglad.
For mig ser det bare klart ud som at de tager parti.
Gravatar #36 - Hubert
10. maj 2010 13:50
Windcape (30) skrev:
Jeg vil gerne vide hvad du definere personangreb som, tak.

Fordi jeg er åbenbart ikke enig med dig i definitionen.

At du omtaler en anden som idiot er i min begrebsverden et personangreb men det mener du måske ikke?
Gravatar #37 - Windcape
10. maj 2010 16:59
Hubert (36) skrev:
At du omtaler en anden som idiot er i min begrebsverden et personangreb men det mener du måske ikke?
Nej. Det er bare at svine folk til.

Personangreb er når man begynder at bruge personlig info (alder, arbejde, hobbier, politiske overbevisning etc.) i en debat.

Der er stor forskel. Terracide sviner folk til, men han laver ikke personangreb!
Gravatar #38 - Hubert
10. maj 2010 17:50
Windcape (37) skrev:
Nej. Det er bare at svine folk til.

Personangreb er når man begynder at bruge personlig info (alder, arbejde, hobbier, politiske overbevisning etc.) i en debat.

Der er stor forskel. Terracide sviner folk til, men han laver ikke personangreb!

Tja det er så ikke alle der er af den holdning men fred være med det. Men så lad os lige få noget på det rene her... Er det ok at svine andre? Er det virkeligt iorden at svine andre til istedet for at prøve at forholde sig til hvad de skriver?

Og jeg vil såmænd også gerne se dine argumenter for at v2 skulle være anti MS..? Du ved bare sådan for sjovs skyld måske bare for at prøve noget nyt.
Gravatar #39 - onetreehell
10. maj 2010 17:54
Windcape (16) skrev:

Nogle gange er det altså bare bedst at holde mund. Så siger det nemlig tit mere om dem end om dig, og hvis de tager fejl, er der nok alligevel andre der retter dem (hvilket er endnu bedre for din sag).

Jeg har læst debatten og jeg havde lidt svært ved at se hvorfor det var/er Windows bashing.
... og for en gang skyld gider jeg ikke høre de hurtige skud med "Windows er en stor fejl osv osv" - lad hellere de drevne sysadmin'er komme med deres erfaringer nedenfor.

Manden siger jo at han ikke gider windowsbashing, men bare høre hvordan man fixer problemer på windows.

Jeg fik personligt noget ud af at læse debatten (når man sprang flaming/flamebait over), for jeg tyer tit til geninstallation når noget ikke virker på windows. Der var et par stykker der gav nogle brugbare tips til troubleshooting jeg ikke kendte i forvejen.
Gravatar #40 - røvskæg
10. maj 2010 18:10
Her ikke læst alt, men må bare sige :

Jeg kunne gost tro at version2's brugere gennerelt er lidt ældre en newz'erne, hvilket betyder at de ikke er blevet sutteflasket op med MS og derfor ved at noget ikke nødvendigvis er korekt bare fordi MS "siger" det.

LOL @ Windcape - aka MS loverboy #1.
Gravatar #41 - Slettet Bruger [3892051743]
10. maj 2010 18:17
Det er da ligegyldigt om knægten er MS loverboy. Sålænge det han siger er korrekt.
Gravatar #42 - Hubert
10. maj 2010 18:24
SlettetBruger (41) skrev:
Det er da ligegyldigt om knægten er MS loverboy. Sålænge det han siger er korrekt.

Det er desværre ikke helt ligegyldigt hvis det har en voldsom indflydelse på måden det bliver 'sagt' på...

Et eksempel som jeg lige kan huske er at han kalder en anden idiot fordi han fortæller at han har bedre erfaring med at hente wow updates via et mirror site end via p2p. Det har ikke som sådan noget med windows vs linux at gøre men det viser meget godt hvilken tone han har lagt for dagen i den debat...
Gravatar #43 - røvskæg
10. maj 2010 18:29
MS loverboy #2 (41) skrev:
Gravatar #44 - XorpiZ
10. maj 2010 19:07
Hubert (42) skrev:
Et eksempel som jeg lige kan huske er at han kalder en anden idiot fordi han fortæller at han har bedre erfaring med at hente wow updates via et mirror site end via p2p. Det har ikke som sådan noget med windows vs linux at gøre men det viser meget godt hvilken tone han har lagt for dagen i den debat...

Den diskussion var jeg faktisk med i.. og der udlagde vedkommende det som et fact, at det tog dagevis at hente updates via p2p - hvilket jo er en lodret løgn. :)

Når man lyver på den måde, så er man vel selv lidt ude om det.
Gravatar #45 - Windcape
10. maj 2010 19:19
Hubert (42) skrev:
Et eksempel som jeg lige kan huske er at han kalder en anden idiot fordi han fortæller at han har bedre erfaring med at hente wow updates via et mirror site end via p2p.
Nej, jeg kalder ham en idiot fordi han påstod hårdnakket at det tog dagevis at hente opdateringer.

Nu har jeg tilfældigvis guidet tusindevis af mennesker omkring wow patches i omkring 5 år. Der er generel enighed blandt 11 millioner spillere om at bittorrent er en bedre løsning end direkte download.

Derudover synes jeg da det er morsomt at diverse system administratorer som enten er autodidakte eller IT-supportere forsøger at belære mig omkring den bedste måde at udvikle opdateringsroutiner til spil, ligegyldig af platform.

Min erfaring med UI udvikling, samt mine venner i spilindustrien (FUNCOM, Lionhead, Microsoft) siger mig så noget andet.
Gravatar #46 - røvskæg
10. maj 2010 19:22
Windcape (45) skrev:
Nu har jeg tilfældigvis guidet tusindevis af mennesker omkring wow patches i omkring 5 år. Der er generel enighed blandt 11 millioner spillere om at bittorrent er en bedre løsning end direkte download.

Hvad snakker du om !
Direkte download er langt hurtigere, hvis man altså kører Linux.
Gravatar #47 - Slettet Bruger [3892051743]
10. maj 2010 19:27
^^ Fu røvskæg

Gravatar #48 - Windcape
10. maj 2010 19:28

Nej, det er det så ikke. Men du mener vel også at firmaerne er onde og grådige og stjæler din dyrbare båndbrede! Ligesom idioterne på version2.
Gravatar #49 - arne_v
10. maj 2010 19:34

Nu kan du godt være noget usaglig i din argumentation.

(jeg har ikke læst ret meget af hvad du har skrevet på V2, men jeg antager at du har skrevet på ca. samme måde som her)

Hvis jeg var enevældig diktator over et forum, hvor du deltog, så kunne du også godt have fået en henvendelse.

Imidlertid synes jeg at sagen stinker.

V2 har ikke været særligt gode til at kommunikere regler for god tone og de har ihvertfald ikke været særeligt gode til at håndhæve dem.

Du er bare en blandt mange som har været hård i tonen. Og der er ikke en stribe harmdirrende indlæg for andre som er blevet bedt om at finde kammertonen.

Det antyder at V2 har udvalgt dig ikke fordi du er værre end så mange andre, men fordi de tror at hvis dissidenterne forsvinder, så bliver der fre dog ro.

Og det er godt nok en klam holdning.

Gravatar #50 - arne_v
10. maj 2010 19:39
#V2 & MS glade personer

Mennesker som ikke interesseret i at høre synspunkter som de er uenige i er både dumme og farlige.

De er dumme fordi de går mentalt i stå.

De er farlige fordi det centrale i ytringsfrihed ikke er at man selv skal kunne komme til orde, men at andre specielt dem man er uenige med skal kunne komem til orde.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login