mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Clauzii (7100) skrev:Et andet dumt spørgsmål:
Hvad er det man kalder det der holder murstenene sammen?
Mørtel. </byggemand bob>
http://da.wikipedia.org/wiki/M%C3%B8rtel skrev:Mørtel er et materiale, som anvendes i murværk for at fylde mellemrummene mellem stenene med henblik på at holde dem sammen til en fast konstruktion. Stenene kan være natursten, mursten osv.
Clauzii (7100) skrev:Et andet dumt spørgsmål:
Hvad er det man kalder det der holder murstenene sammen?
Et ord.
Qwerty:
Jeg sidder med et dilemma. Windows 7 har tilsyneladende problemer med at have IPv6 slået til, og få en IP (v4) via DHCP - den melder om en IP adresse konflikt (som den får .. Med sig selv?!). Er der nogen der har noget konkret på dette?
Ville det være den bedste ide at sætte en IPv6 DHCP-server op..?
Jeg sidder med et dilemma. Windows 7 har tilsyneladende problemer med at have IPv6 slået til, og få en IP (v4) via DHCP - den melder om en IP adresse konflikt (som den får .. Med sig selv?!). Er der nogen der har noget konkret på dette?
Ville det være den bedste ide at sætte en IPv6 DHCP-server op..?
Du var ikke på sidste side.gnarfsan (7104) skrev:edit: undskyld, min browser loadede ikke de andre svar af en eller anden grund.
Høhø. To mus støder ind i hinanden, og den ene bliver kvæstet. Kommer Falck så?Clauzii (7100) skrev:To bier fløj sammen og den ene blev kvæstet...
Det dumme spørgsmål:
Kommer Falck så??
Faktisk bliver alle postene fra næste til sidst side smidt ind imellem sidste indlæg på siden og dit nye indlæg.
Edit:
Med mindre man er på side 1. :3
Edit:
Med mindre man er på side 1. :3
Faktisk bliver alle postene fra næste til sidst side smidt ind imellem sidste indlæg på siden og dit nye indlæg.
EDIT:
LOL! En mystisk fail! Har Newz.dk's failbackend nu skrevet to indlæg?
EDIT:
LOL! En mystisk fail! Har Newz.dk's failbackend nu skrevet to indlæg?
Woller (7111) skrev:Hvis jeg har ca 7-8000 kr jeg vil bruge på en stationær computer, med tastatur og skærm, som skal bruges til spil hvad kan i så anbefale?
At finde en med erfaring indenfor at samle computere og som kender alle dine krav og så få ham/hende til at sætte 2-3 eksempler op for dig som du kan vælge imellem.
topdata
hvorfor er HP touchsmarts så dyre? jeg mener. 10 af dem og så har man prisen på Microsoft surface
hvorfor er HP touchsmarts så dyre? jeg mener. 10 af dem og så har man prisen på Microsoft surface
Bob Schneider
Finders der wireless touch monutors?
Ikke en tablet, for den har pc og bras indeni. men en lille skærm til fjernstyring af en pc som kører mediecenter?
Finders der wireless touch monutors?
Ikke en tablet, for den har pc og bras indeni. men en lille skærm til fjernstyring af en pc som kører mediecenter?
monuters?
Been there.
Men finder ikke meget info om den remote kan fjernstyre fx XBMC
Anyhow. jeg var ude efter noget lidt mer fancyt, måske større, du ved hvor man har mulighed lige frækt at sweepe fingeren hen over skærmen og der så bare løber okiner hen over skærmen
Som på HP touchsmart
Been there.
Anyhow. jeg var ude efter noget lidt mer fancyt, måske større, du ved hvor man har mulighed lige frækt at sweepe fingeren hen over skærmen og der så bare løber okiner hen over skærmen
Som på HP touchsmart
SlettetBruger (7117) skrev:monuters?
Been there.
Som på HP touchsmart
Hmm god ide men har ikke kunne finde noget, hvad med: wireless hdmi + trådløs USB? :P
Kris (7112) skrev:At finde en med erfaring indenfor at samle computere og som kender alle dine krav og så få ham/hende til at sætte 2-3 eksempler op for dig som du kan vælge imellem.
har selv rigelig erfaring, er bare for doven til at sætte mig ind i hvad det skal koste for tiden xD
Vil disse kunne klare at blive leveret med postdanmark uden at gå itu?
http://www.crunchgear.com/2010/04/14/sleek-audio-s...
http://www.crunchgear.com/2010/04/14/sleek-audio-s...
Markjensen
Hvilke rettigheder har man som flypassager i USA?
Jeg er på nu andet døgn strandet i Los Angeles og vil gerne vide, om jeg får det, som jeg har ret til. Til information kan jeg fortælle, at Air France har indlogeret os på Marriott og giver os madkuponer, men det dækker langt fra alle mine omkostninger ved at krydre røv, drikke dyre cocktails og slikke sol.
P to da S: Markjensen ER sej.
Hvilke rettigheder har man som flypassager i USA?
Jeg er på nu andet døgn strandet i Los Angeles og vil gerne vide, om jeg får det, som jeg har ret til. Til information kan jeg fortælle, at Air France har indlogeret os på Marriott og giver os madkuponer, men det dækker langt fra alle mine omkostninger ved at krydre røv, drikke dyre cocktails og slikke sol.
P to da S: Markjensen ER sej.
#7122:
Jeg er selv i Los Angeles og skal flyve videre til Las Vegas om et par dage, så jeg kunne da godt tænke mig at vide hvorfor du er strandet på andet døgn.
Det lyder forresten som om du godt kunne have en god sag ved menneskerettighedsdomstolen sådan som du bliver mishandlet.
Jeg er selv i Los Angeles og skal flyve videre til Las Vegas om et par dage, så jeg kunne da godt tænke mig at vide hvorfor du er strandet på andet døgn.
Det lyder forresten som om du godt kunne have en god sag ved menneskerettighedsdomstolen sådan som du bliver mishandlet.
Ja, for fanden, hvor de torturerer mig. Gitmo ligner en badeferie ift. mit fem-stjernede hotel.
Til sagen: De dovne mennesker på Tahiti strejker, fordi bunden er ved at gå ud af deres økonomi (tænk Stillehavets Grækenland). Flyene kan derfor ikke lande, fordi der er for få brandmænd på arbejde. W... T... F..?
Jeg ville forresten gerne møde en fellow Newz'er, men jeg skal bare være i nærheden af hotellet, hvis der kommer nye informationer. Hvor bor du?
Til sagen: De dovne mennesker på Tahiti strejker, fordi bunden er ved at gå ud af deres økonomi (tænk Stillehavets Grækenland). Flyene kan derfor ikke lande, fordi der er for få brandmænd på arbejde. W... T... F..?
Jeg ville forresten gerne møde en fellow Newz'er, men jeg skal bare være i nærheden af hotellet, hvis der kommer nye informationer. Hvor bor du?
#7126:
Jeg bor hos noget familie i Orange, så det er nok lidt for langt væk hvis du bor i nærheden af en lufthavn.
Jeg bor hos noget familie i Orange, så det er nok lidt for langt væk hvis du bor i nærheden af en lufthavn.
Hvem vil ikke se USA blive smadret af England?LinguaIgnota (7134) skrev:Zomg, jeg overvejer at se USA-England i aften, have I caught teh ghey? :/
Oh noes, Mac, iPhone, fitness, ustyrlige tøjindkøb, fo'bol, Cult Shakers, dyre frisørbesøg, I am a homersexual (og
det er min frisør forresten også). :'(
Undskyld mig, mens jeg går ud og sutter en pik.
det er min frisør forresten også). :'(
Undskyld mig, mens jeg går ud og sutter en pik.
gnarfsan (7132) skrev:Det må have været jævnt dårligt før?
Ronson (7133) skrev:Karmafordeling
+1 Flest forum indlæg vurderet som Relevant
+1 Vurderet mere end 75 % af andres indlæg positive
Fordi de af en eller anden grund ikke er blevet talt med i udregning af din karma
Hvor mange Captain Obvious' er der lige på det forum her?
Men de ER talt med. Hans karma er jo 'god'.Ronson (7141) skrev:Du spurgte ikke hvorfor de ikke var talt med..
vandfarve (7139) skrev:Hallo, frækkerter, jeg har stadig ikke fået svar på mine spørgsmål.
Google er din ven kammerat
Ronson (7144) skrev:#7142: Burde de så ikke stå i karmaloggen?
You betcha!
Keywordet er "burde". Men det synes jeg ligesom ikke rigtigt, at de gør. Jeg vil have den her sag op til statslederniveau. Eller i hvert fald snakke med mandalae. Jeg synes, jeg fortjener min superkarma.
"God"-karma er lidt for religiøst ladet, synes jeg.
Det gør de da også. Hvordan har du ellers kopieret teksten?!Ronson (7144) skrev:#7142: Burde de så ikke stå i karmaloggen?
just the one ;-)
hmm newz.dk bug? når jeg trykker på noget (citer indlæg, ret indlæg, quote) sender den mig bare til toppen af siden, både i opera og i google chrome :S
hmm newz.dk bug? når jeg trykker på noget (citer indlæg, ret indlæg, quote) sender den mig bare til toppen af siden, både i opera og i google chrome :S
Kører du med en adblock af en art?
Det har det med at ske hvis der blokeres for Googles adsense servere.
Kører du med en adblock af en art?
Det har det med at ske hvis der blokeres for Googles adsense servere.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.