mboost-dp1

S: bærbar med centrino 1,6

Gå til bund
Gravatar #51 - buch
30. jul. 2005 22:46
har lavet en kladde her, men kan ikke få teksten til at blive fed. Nogen der har nogen tilføjelser/idér til vare beskrivelsen? http://pokana.homepage.dk/salg.html
Gravatar #52 - Azuria
30. jul. 2005 23:20
du kan lave et html tag hvor du indstaster en masse extra søge ord, så folk finder din auktion på det... men pas på, kan medføre udelukkelse ;)

Og så vil jeg da anbefale dig at lave beskrivelsen mere overskuelig, og så den tekst du har skrevet for neden bagefter..
Bare sådan:
Mærke: Bla
Model: bla
CPU: B
Ram: ad
Disk: adas
Net:asdsa
WiFi: asdsa

og så din store beskrivelser, og et hav af billeder ;)
Gravatar #53 - buch
31. jul. 2005 00:16
#52 så jeg har for mange oplysninger?
Gravatar #54 - amokk
31. jul. 2005 00:56
kan du ik skrive til ham der tnielsen at han kan få den for det han har budt?

ehm hvordan kan "RAM type SO-DIMM DDR333" have "266MHz bus" ???

" der medfølger ikke en cd med xp da denne er blevet væk, men der medfølger en licenskode til xp. (bemærk der ligger windows xp på den nu) "

havde du ikke fundet CDen?`
Gravatar #55 - buch
31. jul. 2005 01:13
#54 mener du ham tnielsen fra newz.dk? det er ikke sikkert det er samme person, da ham fra qxl.dk hed tnielsendk. Ham jeg skrev til på newz.dk har ikke svaret, endnu.

jeg havde fundet cdén troede jeg, men dette var en original fra min fars arbejde, ups :O

aner ikke hvordan de ram kan have den hastighed, dette er bare det zitech oplyser.

nej vent, der skal lige stå noget andet ved de ram, nå det kommer engang i morgen

godnat!
Gravatar #56 - buch
31. jul. 2005 09:45
jeg har lavet den rettelse der var med de ram. Smider den på qx.dk her om 45 min, så hvis i vil bidrage med noget til design, så sig lige til :)
Gravatar #57 - Azuria
31. jul. 2005 10:11
Du kan jo nøjes med at skriver der medfølger en XP licens...
Og så først hvis der bliver spurgt, om cd'en følger med ;)
Gravatar #58 - buch
31. jul. 2005 10:37
Gravatar #59 - buch
2. aug. 2005 18:45
så nu opnåede jeg endelig min mindste pris, og pt. er der 3 der overbyder hinanden nu :)
Gravatar #60 - XorpiZ
2. aug. 2005 18:54
Gravatar #61 - Azuria
2. aug. 2005 19:12
XorpiZ > Der er folk der ville føle sig snydt....
Og så er der qxl.dk kunder :D

Buch > Tillykke med salget ;)
En skam det ikke gik lige så godt som med min bærbare :P
Gravatar #62 - XorpiZ
2. aug. 2005 19:14

Rigtigt nok :) Har bare ondt af folk indimellem, når de bliver snydt af folk med mere forstand på ting end dem.

Hvis det var mine forældre der havde givet 5000 kr for den bærbare ville jeg råde dem til ikke at betale.
Gravatar #63 - buch
2. aug. 2005 19:31
#62 jeg synes at dette er en meget fair pris for køber.

hvori mener du at køber bliver snydt?
Gravatar #64 - XorpiZ
2. aug. 2005 19:44
Den bærbare er på ingen måde 5000 kr værd.
Gravatar #65 - ZOPTIKEREN
2. aug. 2005 19:48
#63 - Buch
jeg synes at dette er en meget fair pris for køber.
Det er jo logisk når du er sælger...

#57 - webmasterdk
Han kunne også bare skrive tingene som de er...
Gravatar #66 - XorpiZ
2. aug. 2005 19:51

Helt enig..Det andet er noget svineri

Ligesom når der står i "annoncen"; "MONSTER PC MED CENTRINO PROCESSER, PASSER TIL ALLES BEHOV"

1. Man kan IKKE spille på den, altså er det en lodret løgn.
2. Det er ikke en monster pc på nogen måde
3. Der mangler en XP-cd.... Det BURDE måske nævnes
Gravatar #67 - amokk
2. aug. 2005 20:04
rolig nu... hvis du går ind i en merlin eller elgiganten, tror jeg du får langt værre vejleding mht. monster PC og alles behov, end den som er givet i auktionen her...

og uanset hvad er det vel folks eget problem at de ikke har forstand på det de køber, så længe de får det det som er oplyst i specs...
Gravatar #68 - Azuria
2. aug. 2005 20:19
#65 >Ja, det kunne han.. men det er jo på ingen måde forkert at skrive det... så din flamebait er ikke anbragt der :P

1: Kommer jo fuldstændig an på spil typen, hvem siger også der skal spilles på den?
2: Kommer jo an på hvad du er vandt til..
3: Det er ikke nævnt at den er med!?

Men når alt kommer til alt...
Så var det en auktion løbende over flere dage..
Så folk har haft rigelig lejlighed til at undersøge sagen og stille spørgsmål til sælger..

#62 Kender du noget til lovgivningen? Det er en auktion som enhver anden... Et bud er juridisk bindende...
Gravatar #69 - XorpiZ
2. aug. 2005 20:32

Når der står alles behov, må man vel gå ud fra at det også er for gameren ;)

Men jo, folk har mulighed for at undersøge det selv, men hvor mange folk tror du kan finde ud af det?

Og ved ikke om et bud er juridisk bindende, det er det vel. Derfor ville jeg nu stadig fraråde mine forældre at betale.
Gravatar #70 - amokk
2. aug. 2005 21:11
#69 Ifølge aftaleloven er alle aftaler mellem myndige personer juridisk bindende, så længe de kan bevises.

"Men jo, folk har mulighed for at undersøge det selv, men hvor mange folk tror du kan finde ud af det?"

De er da 1000 gange bedre stillet mht. at rådføre sig på en netauktion, end de er når de står med en dum sælger i en butik, og han "lokker dem" til at købe fordi de ikke kan lide at sige nej
Gravatar #71 - buch
2. aug. 2005 21:46
#69 overskrifen på min aktion er lavet således at den skal fange flest mulige købere. Hvis overskriften er kedelig, vil man ikke klikke ind på den, og jeg ville ikke få noget salg.
det er jo et simpelt salgstrik.
ligeså simpelt som at sælge en vare for 999,95
Gravatar #72 - XorpiZ
3. aug. 2005 00:26

Ja, men det bliver folk jo ikke klogere af..

Kanske, men det bliver det ikke mere rigtigt af.
Gravatar #73 - duck-1
3. aug. 2005 06:42
#60 #72

synes altså ikke du kan sammenligne de 2 maskiner. det er jo himmelvid forskel på en Celeron og en Centrino, så jeg synes da at prisen der er blevet givet for den er tilfredsstillende for begge parter.
Folk har jo selv budt den op, hvis de synes de har fået et godt tilbud og sælger også synes han har fået en god pris, så er der da ikke mere i den sag andet end dig der ville føle dig snydt.
Gravatar #74 - buch
3. aug. 2005 07:22
#72 der er da intet galt i, at skrive en overskrift, der fanger flest mulige køber!

#73 nemlig
Gravatar #75 - XorpiZ
3. aug. 2005 11:20

Ok, jeg linkede bare til en den der havde samme modelnavn. Om det så er buch eller zitech, der er gået galt i byen her, skal jeg ikke kunne sige. Problemet er jo netop at folk ikke ved om de har fået et godt tilbud eller ej. Nogen gør selvfølgelig, men jeg tvivler på at ret mange brugere på QXL ved at f.eks. "Intel Extreme Graphics" er noget lort. Ku godt forestille mig at sønnike bliver skuffet når han ikke kan spille nogle spil på hans forældres nye bærbar, selvom de blev lovet at den passede til alles behov.

Jo der er, hvis overskriften er forkert. Og det er den.
Gravatar #76 - Azuria
3. aug. 2005 12:56
Intel Extreme Graphics

Det er faktisk ikke lort... Nærmere silicium... tager lidt tid at forklare forskellen.. men du gætter den nok :P
Om den så er dårlig... Tja, taget ud fra hvilken betragtning?
En l(g)amer med fattigt social liv, eller set udfra em forretnings person der er ude af "huset" hele dagen, og skal bruge en bærbar med god batteri tid..
Gravatar #77 - amokk
3. aug. 2005 12:57
#76 øhm den laptop der tales om er hverken god til spil eller har god batteritid
Gravatar #78 - Azuria
3. aug. 2005 15:09
#77 Sagde jeg det?
Gravatar #79 - XorpiZ
3. aug. 2005 15:28

Du antydede det hvertfald.. Men ellers er det et lidt dumt spørgsmål du stiller dig selv heh :P

Den er dårlig, set ud fra begge betragtninger.
Gravatar #80 - Azuria
3. aug. 2005 19:30
Som man tager... :P
Men ser man så på edbpriser, så kan man faktisk kun få en enkelt bærbar med centrino til 6K....
Så jeg kan ikke se hvad der er at blive så forarget over at den røg op på det den gjorde...?
Men ok, det må jeg vel bare affinde mig med at nogen har det skidt med..
Gravatar #81 - XorpiZ
3. aug. 2005 19:57
Nu er det her jo en brugt bærbar...
Gravatar #82 - <3Thinkpads
3. aug. 2005 21:44
#67 @ amokk;
Det kommer dælme an på hvem du snakker med i Elgiganten:P
Gravatar #83 - buch
3. aug. 2005 23:46
#81 ja, men den er ikke brugt meget;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login