mboost-dp1
S: bærbar med centrino 1,6
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
jeg sælger min bærbar på denne aktion http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=19141164
Plejer du ikke selv være imod, at man opretter flere tråde?
Nå, men jeg vil godt købe din computer, men! Følgende må give prisreduktion ift., at det ikke er en vare hvor jeg selv kan bestemme specifikationer.
- 4:3 xga skærm: Skod! trækker imo procenter af nypris
- noname brand: Skod! Trækker imo 50% af nyprisen
- Brugt ½år: trækker imo omkring 20% af nypris
- grafik: very sucky, trækker imo procenter.
- 4cellers, 4000mAh batteri; Skod^60, trækker imo procenter
- vægt 3,1kg: trækker imo procenter
___
Nypris: 7999dkk og jeg tror altså ikke jeg kan få mig sneget over 1000- til 1500dkk for den,, og da du vil have mindst 2500dkk, ja så hjælper det mig jo ikke.
Nå, men jeg vil godt købe din computer, men! Følgende må give prisreduktion ift., at det ikke er en vare hvor jeg selv kan bestemme specifikationer.
- 4:3 xga skærm: Skod! trækker imo procenter af nypris
- noname brand: Skod! Trækker imo 50% af nyprisen
- Brugt ½år: trækker imo omkring 20% af nypris
- grafik: very sucky, trækker imo procenter.
- 4cellers, 4000mAh batteri; Skod^60, trækker imo procenter
- vægt 3,1kg: trækker imo procenter
___
Nypris: 7999dkk og jeg tror altså ikke jeg kan få mig sneget over 1000- til 1500dkk for den,, og da du vil have mindst 2500dkk, ja så hjælper det mig jo ikke.
#2 nu havde jeg jo sat den til salg, et andet sted så dette er værdigt til at blive postet i en ny tråd:)
men jo jeg er imod folk opretter flere tråde med samme problem/spørgsmål. Specielt ham med det der amr. format, han er ved at blive ret træls!
____
det er ikke fordi du er lidt negativ?
skærmen, det er smag og behag hvad man godt kan li :)
brugt 4 måneder... der trækkes 15 procent fra.
forstår det med batteri, dog ik 60 procenter (OMFG)
grafik, det er til en som ikke spiller de helt vilde spil og laver en masse 3D
vægt? den vejer da ikke særlig meget:S
hvad menes der med noname brand?
___
men jo jeg er imod folk opretter flere tråde med samme problem/spørgsmål. Specielt ham med det der amr. format, han er ved at blive ret træls!
____
det er ikke fordi du er lidt negativ?
skærmen, det er smag og behag hvad man godt kan li :)
brugt 4 måneder... der trækkes 15 procent fra.
forstår det med batteri, dog ik 60 procenter (OMFG)
grafik, det er til en som ikke spiller de helt vilde spil og laver en masse 3D
vægt? den vejer da ikke særlig meget:S
hvad menes der med noname brand?
___
og "der medfølger ikke en cd med xp da denne er blevet væk, men der medfølger en licenskode til xp."
det tror jeg så er et stort minus
og så er en 1.6GHz maskine altså ingen MONSTER PC (medmindre det skal forstås sådan, at den er stor og tung)
#2 hvordan kan specifikationerne trække ned på den måde? de har vel i forvejen trukket nyprisen ned, det er jo klart at man ikke får en maskine med super specs til 8000 kr fra ny
det tror jeg så er et stort minus
og så er en 1.6GHz maskine altså ingen MONSTER PC (medmindre det skal forstås sådan, at den er stor og tung)
#2 hvordan kan specifikationerne trække ned på den måde? de har vel i forvejen trukket nyprisen ned, det er jo klart at man ikke får en maskine med super specs til 8000 kr fra ny
hæhæ...
"MONSTER PC MED CENTRINO PROCESSER, PASSER TIL ALLES BEHOV"
For at tage det i stykker:
"MONSTER PC" - Det er det så ikke.
"MED CENTRINO PROCESSER" - Findes ikke noget der hedder Centrino processer (eller processor, for den sags skyld).
"PASSER TIL ALLES BEHOV" - Well, behøver jeg kommentere dette?
... nå, men jeg vil da ønske dig held og lykke med at sælge den :)
"MONSTER PC MED CENTRINO PROCESSER, PASSER TIL ALLES BEHOV"
For at tage det i stykker:
"MONSTER PC" - Det er det så ikke.
"MED CENTRINO PROCESSER" - Findes ikke noget der hedder Centrino processer (eller processor, for den sags skyld).
"PASSER TIL ALLES BEHOV" - Well, behøver jeg kommentere dette?
... nå, men jeg vil da ønske dig held og lykke med at sælge den :)
nu har jeg rodet mig ud i noget sjovt, der var en der spurgte om man kan koble et almindeligt fjernsyn til min bærbar, og jeg svarede jeg til det, hvis man købte en adapter?
nu spørger han så: Det vil sige at vis jeg køber disse stik/adapter så kan jeg bruge mit tv istedet for bærbar skærmen ? hvad koster sådan en adapter ?
nogen der lige vil hjælpe mig med at finde sådan en adapter på edbpriser?
stikket der skal bruges som out signal, er et vga kort på mit onboard grafikkort.
nu spørger han så: Det vil sige at vis jeg køber disse stik/adapter så kan jeg bruge mit tv istedet for bærbar skærmen ? hvad koster sådan en adapter ?
nogen der lige vil hjælpe mig med at finde sådan en adapter på edbpriser?
stikket der skal bruges som out signal, er et vga kort på mit onboard grafikkort.
et fjernsyn har for det meste ikke nogen god opløsning, så med mindre det er for at se film på det kan det ikke anbefales
/off-topic/
hæhæ... kan huske i gamle dage da man kunne se mindste prisen i kildekoden på QXL... det var sgu tider :)
hæhæ... kan huske i gamle dage da man kunne se mindste prisen i kildekoden på QXL... det var sgu tider :)
#33 okay nu snakker vi om mindstepris;)
du gør følgene for at sætte denne ned:
Eksempel:
Har højestbydende budt 90 kr. på nuværende tidspunkt med en budforøgelse på 10 kr. kan du max sætte mindsteprisen ned til 100 kr.
For at ændre mindsteprisen skal du gå ind i "Min konto", fanebladet "Salg"... finde din vare og i kolonnen "mindstepris" bør prisen være et aktivt link, så du kan komme ind og rette i det.
du gør følgene for at sætte denne ned:
Eksempel:
Har højestbydende budt 90 kr. på nuværende tidspunkt med en budforøgelse på 10 kr. kan du max sætte mindsteprisen ned til 100 kr.
For at ændre mindsteprisen skal du gå ind i "Min konto", fanebladet "Salg"... finde din vare og i kolonnen "mindstepris" bør prisen være et aktivt link, så du kan komme ind og rette i det.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.