mboost-dp1

værelse/lejlighed?

Gå til bund
Gravatar #1 - DonTommy
5. mar. 2010 18:28
Hejsa..

Jeg går og overvejer at tage mig en lille uddannelse i Ålborg.. Og ville høre om nogle af jer evt kender nogle hjemmesider hvor man kan finde billige lejligheder... eller evt en side hvor jeg kan dele lejlighed med andre med eget værelse...

Any ideas?

Takker
Gravatar #2 - Fjolle
5. mar. 2010 19:24
aku-aalborg.dk :)
Gravatar #3 - Spiderboy
6. mar. 2010 12:20
Jeps, kig på aku-aalborg.dk. De er den centrale formidler af studieboliger i Aalborg og samarbejder med mange forskellige boligselskaber.
Gravatar #4 - DonTommy
6. mar. 2010 12:58
Tak for linket.. Men det er jo kun til studie/kollegie værelser? Var mere intereseret i at finde en lejlighed med 3-5 personer som vi så deler?
Gravatar #5 - MiniatureZeus
6. mar. 2010 13:41
Mon ikke du skal kigge på kollegier så? kig på aau.dk.
Gravatar #6 - Spiderboy
6. mar. 2010 14:33
AKU-Aalborg kan sagtens klare store lejligheder til deling blandt flere.
Gravatar #7 - Colapusheren
7. mar. 2010 14:51
boligportal.dk
Gravatar #8 - fjols
8. mar. 2010 06:17
Da jeg boede i Aalborg fik jeg lejlighed igennem Plus-Bolig. De var billige og har ikke haft problemer med dem.

Og så skal du nok lære at stave til Aalborg inden du flytter ;)
Gravatar #9 - madeinrussia
8. mar. 2010 07:56
"uddannelse i Ålborg"

that made me smile
Gravatar #10 - Spiderboy
8. mar. 2010 13:20
Hvis du beslutter at tage til dobbelt-A, så husk at stave navnet korrekt - ellers bliver du hurtigt gjort til grin af de indfødte. :-P
Gravatar #11 - plazm
8. mar. 2010 13:35
Husk forresten at hvis du flytter i bolig sammen med andre at finde en lydløs pige, det andet er ret upopulært...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login