mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Forstår det ikke helt.. Den du linger til i ..99 den koster 129 kr. i dit link og er fra energizer. Dem du linker til i ..03 koster 899 kr. men har ikke nogle røde LEDs?
MiniatureZeus (6391) skrev:Point taken.. Men ville da aldrig handle sådan et sted..
Well for mig lyder det lidt som en asiat der taler...
Så det er kun noget der tiltrækker mig ^^
MiniatureZeus (6404) skrev:Forstår det ikke helt.. Den du linger til i ..99 den koster 129 kr. i dit link og er fra energizer. Dem du linker til i ..03 koster 899 kr. men har ikke nogle røde LEDs?
Han spurgte efter links til den dyreste pandelampe til 899 kroner. Jeg leverer links. Problem solved. Se evt. mit quote, da det står rimelig klart, aye? :)
Men jeg mangler stadig at vide, om den oprindelige til 129 kroner er fin nok.
vandfarve (6403) skrev:Fordi jeg er så glad i dag, så får du hele tre eksempler.
Den ene er til dykning. De to andre er til hvis du skal se langt(bevæge dig hurtigt).
Hvis det er til at kegle rundt på en båd med så ville jeg tage den til 129, du selv fandt.
Hvis det er rigtigt mørkt(hvilket det meget vel kan være på havet) tror jeg faktisk man kunne blive glad for den ene røde LED. så ødelægger du ikke dit "stjerne" syn.
vandfarve (6407) skrev:Men jeg mangler stadig at vide, om den oprindelige til 129 kroner er fin nok.
Vil stadig mene at føromtalte er den der pandelampe stærkt overlegen.. Igen, du er jo beskyttet af fucking disney prinsesser!
Og med lidt snilde og et par ruller gaffertape, så bliver det ikke noget problem at få den sat fast i panden...!
http://www.befro.dk/shop/energizer-pandelampe-9972...
Den virker mere pro..
Den virker mere pro..
MiniatureZeus (6412) skrev:Vil stadig mene at føromtalte er den der pandelampe stærkt overlegen.. Igen, du er jo beskyttet af fucking disney prinsesser!
Og med lidt snilde og et par ruller gaffertape, så bliver det ikke noget problem at få den sat fast i panden...!
Jeg er flad af grin... Hahaha.
LinguaIgnota (6415) skrev:Jeg tænker, at Vandfarve har røget hash.
Jamen, det er fucking Disney-prinsesser!
... by the way, så inhalerede jeg ikke.
vandfarve (6416) skrev:så inhalerede jeg ikke.
You idiot !!!
ang. pandelygterne, så hvis det er til din sejltur(skulle du ikke ud og sejle) så ville jeg tage begge to.
http://www.befro.dk/shop/energizer-pandelampe-9972... + den til 129.
Du skal alligevel betale mega meget i porto og så kan du smide den ene i vandet.
Således ser mit skema ud i morgen:
maJeg orker ikke religion- og fucking to oldtidskundskabsmoduler. Bør jeg skulke? Jeg har sådan set fået mine endelige karakterer (mangler kun evt. eksaminer).
re
ol
ol
røvskæg (6417) skrev:You idiot !!!
ang. pandelygterne, så hvis det er til din sejltur(skulle du ikke ud og sejle) så ville jeg tage begge to.
http://www.befro.dk/shop/energizer-pandelampe-9972... + den til 129.
Du skal alligevel betale mega meget i porto og så kan du smide den ene i vandet.
Jeg ville helt sikkert tage disney lygten også...! Prøv lige at overveje den respekt det giver, når vandfarve i sin pyjamas, trækker den frækkert op af sin taske, den første aften... og bagefter, mens han med hans dunkle stemme kalder på sine medpassagere, trækker en blå DAX EXTRA HOLD op med den anden hånd.. Damn det bliver ACTION!
SlettetBruger (6422) skrev:Nej... Religion er fun hvis det ikke er en tør lærer.
Hvis man gør det rigtig, bliver de som regel hurtigt våde..
SlettetBruger (6422) skrev:Nej... Religion er fun hvis det ikke er en tør lærer.
... ååå ja de gode gamle gymnasium dage ...
Daniel-Dane (6418) skrev:Således ser mit skema ud i morgen:maJeg orker ikke religion- og fucking to oldtidskundskabsmoduler. Bør jeg skulke? Jeg har sådan set fået mine endelige karakterer (mangler kun evt. eksaminer).
re
ol
ol
Ja, for helvede!
Efter jeg fik et 10-tal i Fysik og fandt ud af, at jeg ikke skulle op til eksamen, var jeg over alle bjerge.
Skulk, skulk, SKULK NU!
#6427 Undersøg muligheder for overførselsindkomst, ufaglært arbejde og førtidspension.
sissy (6429) skrev:Hvor meget vejer 500 en kroner cirka, og hvor meget fylder det??
http://da.wikipedia.org/wiki/1-krone skrev:Enkronen er den mindste gyldige sølvfarvede mønt i det danske kongerige. Den mønt der bruges i dag blev sat i omløb d. 26. januar 1993.
Mønten er fremstillet i kobbernikkel, har en diameter på 20,25 mm, vejer 3,6 g, har en tykkelse på 1,6 mm og har en riflet rand.
Så er resten vel ikke så svært at renge ud.
Øhm!?
Hørte lige i radioen, at Danmark nu officielt er med i EUs eCall, hvor bilen automatisk ringer op til 112, hvis den er med i en ulykke. I radion sagde manden, den kun krævede en GPS og et simkort for at fungere, da eCall-boksen brugte de allerede eksisterende airbag sensorer til at afgøre om der er sket en ulykke. Anyhow, hvorfor skal den bruge et SIM kort?
Hørte lige i radioen, at Danmark nu officielt er med i EUs eCall, hvor bilen automatisk ringer op til 112, hvis den er med i en ulykke. I radion sagde manden, den kun krævede en GPS og et simkort for at fungere, da eCall-boksen brugte de allerede eksisterende airbag sensorer til at afgøre om der er sket en ulykke. Anyhow, hvorfor skal den bruge et SIM kort?
MiniatureZeus (6431) skrev:Øhm!?
Så vidt jeg ved kan man ikke kommunikere på et GSM netværk uden et SIM kort.
Hrm, Jakob har ret, så ja det er sku underligt!!
Har "Kickflipper"-Razz lavet en no-no?
That's a bad boy! >_<
EDIT: Det kan også være http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cac... hvis EB har regnet forkert.
That's a bad boy! >_<
EDIT: Det kan også være http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cac... hvis EB har regnet forkert.
Yeah, well, slå adressen op på Eniro og bemærk efternavnet. EB er i det hele taget ikke så gode til det med at skjule folks identitet. Dengang de lokkede en pædofil betjent med sweet, sweet Arto-loli tog det også kun 5 min. og lidt ihærdig googling at finde navn, billede, stilling, adresse og telefonnummer.
Hvordan beregner man den procentvise udvikling når det går fra et negativ tal til et positivt ?
Hvis det eksempelvis er BNP væksten i et land man vil beregne fra år til år vil formlen normalt være : (nutid-datid) / datid men med en udvikling fra et negativt til et positivt giver formlen et negativt tal hvilket ikke passer med min logik.
Hvis det eksempelvis er BNP væksten i et land man vil beregne fra år til år vil formlen normalt være : (nutid-datid) / datid men med en udvikling fra et negativt til et positivt giver formlen et negativt tal hvilket ikke passer med min logik.
Ignuz (6442) skrev:Hvis det eksempelvis er BNP væksten i et land man vil beregne fra år til år vil formlen normalt være : (nutid-datid) / datid
Offtopic: Hmm. Hvad er enheden på det tal du får ud af det der? Dollars per dollars? Er det virkelig et mål for vækst?
Spørgsmål:
Hvad hedder den sci-fi fremtidsfilm fra ca. midt 90'erne med en mandelig hovedperson som af en eller ande grund er eftersøgt og får lavet helt nyt udseende, specielt nye øjne, af en underground russisk/polsk læge fordi hele verden er overvåget af et netværk som skanner hans øjne og der er bl.a. en scene hvor han går igennem en undergrunds metro hvor de opdager ham og hans billede ryger op på alle skærme.
Det er fremtids sci-fi ala demolition man og the island.
Hvad hedder den sci-fi fremtidsfilm fra ca. midt 90'erne med en mandelig hovedperson som af en eller ande grund er eftersøgt og får lavet helt nyt udseende, specielt nye øjne, af en underground russisk/polsk læge fordi hele verden er overvåget af et netværk som skanner hans øjne og der er bl.a. en scene hvor han går igennem en undergrunds metro hvor de opdager ham og hans billede ryger op på alle skærme.
#6443 Dollars per indbygger mindes jeg.
http://www.denstoredanske.dk/Samfund,_jura_og_politik/%C3%98konomi/Produktion,_investering_og_%C3%B8konomisk_v%C3%A6kst/%C3%B8konomisk_v%C3%A6kst skrev:økonomisk vækst, forøgelse af et samfunds produktion og indkomst, der som oftest måles i den årlige ændring i bruttonationalproduktet.
Kris (6444) skrev:Spørgsmål:
Minority report! så den forleden
... midt halvfemserne :S .. xD
Ignuz (6445) skrev:#6443 Dollars per indbygger mindes jeg.
Dollars per indbygger er enheden for BNP per indbygger, hvilket ikke er et udtryk for vækst.
Hvis du putter BNP per indbygger ind i formlen du skrev før vil du få et tal med enheden (dollars per indbygger) per (dollars per indbygger).
Det lyder for mig ikke som et mål for vækst, men som et forholdstal.
Hvis du vil beregne "den årlige ændring i bruttonationalproduktet" må du skulle have fat i en formel der har noget med tid at gøre.
Konklusion: jeg gætter på at du bruger den forkerte formel.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.