mboost-dp1
Realistisk film
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Pirates of Silicon Valley?
Der er sikkert pyntet på historien, for at gøre den mere underholdende - men den virker da ikke ligefrem urealistisk.
En grund til at der ikke bliver lavet "realistiske" computer-film, er nok at det ikke er envidere interessant at se på en gut siddende foran en computer, imens han skriver noget kode, konfigurerer nogle services etc.
Pirates of Silicon Valley?
Der er sikkert pyntet på historien, for at gøre den mere underholdende - men den virker da ikke ligefrem urealistisk.
En grund til at der ikke bliver lavet "realistiske" computer-film, er nok at det ikke er envidere interessant at se på en gut siddende foran en computer, imens han skriver noget kode, konfigurerer nogle services etc.
"computer film"
Mener bare en film hvor historien/plottet/verden har noget med computer at gøre. Alt lige fra et afsnit af CSI til en eller anden hacker film.
Det ville nok være lidt kedeligt at se en film med 30 kineser der sidder i en kælder og bruger 10 dage på at komme ind i forsvarsministeriet database. Så helt realistisk behøves det ikke at være, men de måtte nu gerne få styr på de mest basale ting. Så som at en dreng ikke kan omgå det fysiske lag via to kommandoer og en dell labtop.
Mener bare en film hvor historien/plottet/verden har noget med computer at gøre. Alt lige fra et afsnit af CSI til en eller anden hacker film.
Det ville nok være lidt kedeligt at se en film med 30 kineser der sidder i en kælder og bruger 10 dage på at komme ind i forsvarsministeriet database. Så helt realistisk behøves det ikke at være, men de måtte nu gerne få styr på de mest basale ting. Så som at en dreng ikke kan omgå det fysiske lag via to kommandoer og en dell labtop.
hm, tvivler jeg på nogensinde sker.
"vent lige lidt, jeg skal genstarte"
"hoooldt ring til IT"
"Vent lige mens jeg zoomer 7000 gange ind på et billede og ser morderens ansigt spejlet i en skrue. :S"
http://img.moronail.net/img/1/0/2010.jpg
"vent lige lidt, jeg skal genstarte"
"hoooldt ring til IT"
"Vent lige mens jeg zoomer 7000 gange ind på et billede og ser morderens ansigt spejlet i en skrue. :S"
http://img.moronail.net/img/1/0/2010.jpg
fidomuh (12) skrev:Du wanker bare loes, det goer det ikke til en god film at der er bare patter :P
jo.. ?
Wargames, måske ikke den mest realistiske i verden, men den holder stadigvæk en million.
How about Global Thermonuclear War?
Wouldn't you prefer a nice game of chess?
Later. Let's play Global Thermonuclear War.
Matrix Revolutions har én scene, der er realistik, det der nmap tool og et eller andet SSH-exploit.
How about Global Thermonuclear War?
Wouldn't you prefer a nice game of chess?
Later. Let's play Global Thermonuclear War.
Matrix Revolutions har én scene, der er realistik, det der nmap tool og et eller andet SSH-exploit.
Historien i Hackers er vild fantasi, men de har hentet enkelte elementer ind fra alle de der langhårede zines og how-tos der drev rundt på diverse BBS'er på det tidspunkt: http://www.azega.com/top-10-reasons-hackers-is-a-g...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.