mboost-dp1
privat server
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
#3 Umiddelbart, giver en hurtig google-søgning (som du jo ved da du jo har undersøgt bare lidt selv inden du oprettede et indlæg), at til den mængde spillere skal du bruge 145GBit/s forbindelse..
Jeg tror du skal finde ud af hvor du kan få den til dinE serverE, inden du begynder at tømme HP Scandinavien's lager. :)
Jeg tror du skal finde ud af hvor du kan få den til dinE serverE, inden du begynder at tømme HP Scandinavien's lager. :)
Du kan måske tage udgangs punkt her
http://nwn2forums.bioware.com/forums/viewtopic.htm...
ellers søg/spørg på samme forum
http://nwn2forums.bioware.com/forums/viewtopic.htm...
ellers søg/spørg på samme forum
HUNDREDE MILLIONER SPILLERE!? wutwutwut..
Du vil altså have spillerne til at rende rundt med hvide magneter... i dit spil... Har jeg forstået det rigtigt?
Tjoee, jeg vil snakke med en psykolog hvis jeg var dig.. for hvis du vil lave en kæmpe... "privat" server som er 10x større end Blizzards uden at kunne stave... Så skal du lige hvide, at du min player, skal snakke med en psykolog.
Efter samtalen med psykologgen kan du opgive idéen eller tage et lån på en milliard dollars :)
Sir Night (1) skrev:man hvordan kan man hvid hvor magent player kan brugen den
Du vil altså have spillerne til at rende rundt med hvide magneter... i dit spil... Har jeg forstået det rigtigt?
Sir Night (1) skrev:hvordan vil i gøre det?
Tjoee, jeg vil snakke med en psykolog hvis jeg var dig.. for hvis du vil lave en kæmpe... "privat" server som er 10x større end Blizzards uden at kunne stave... Så skal du lige hvide, at du min player, skal snakke med en psykolog.
Efter samtalen med psykologgen kan du opgive idéen eller tage et lån på en milliard dollars :)
xXgmzorXx (8) skrev:
Fail!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.