mboost-dp1

privat server

Gå til bund
Gravatar #1 - Sir Night
20. feb. 2010 13:39
Hej Railgun

Jeg vil bygge en privat server der skal køre 100.000.000 player over nwn2 tools man hvordan kan man hvid hvor magent player kan brugen den
hvordan vil i gøre det?
Gravatar #2 - Imperial
20. feb. 2010 13:44
Sir Night (1) skrev:
Hej Railgun

Jeg vil bygge en privat server der skal køre 100.000.000 player over nwn2 tools man hvordan kan man hvid hvor magent player kan brugen den
hvordan vil i gøre det?

Jeg tror at 100.000.000 spillere er at sigte lidt for højt.
Gravatar #3 - Sir Night
20. feb. 2010 13:51
2#nå det tro du? man hvor magent kan neverwinter night 2 trak af spiler før den gå i sort
Gravatar #4 - Azuria
20. feb. 2010 14:08
#3 Umiddelbart, giver en hurtig google-søgning (som du jo ved da du jo har undersøgt bare lidt selv inden du oprettede et indlæg), at til den mængde spillere skal du bruge 145GBit/s forbindelse..
Jeg tror du skal finde ud af hvor du kan få den til dinE serverE, inden du begynder at tømme HP Scandinavien's lager. :)
Gravatar #5 - cyandk
20. feb. 2010 14:10
Hvis nu du kunne skrive en sætning som hang bare nogenlunde sammen, så kunne vi måske hjælpe.
Gravatar #6 - Imperial
20. feb. 2010 15:42
Jeg kender umiddelbart ingenting til neverwinter nights, men du kan sikkert sætte en privat server op på en eller anden måde, du kan for eksempel søge efter Tutorial video'er på Youtube, for at få en grundig gennemgang af hvordan og hvorledes det skal gøres :)
Gravatar #7 - meh
20. feb. 2010 16:08
Du kan måske tage udgangs punkt her
http://nwn2forums.bioware.com/forums/viewtopic.htm...

ellers søg/spørg på samme forum
Gravatar #8 - xXgmzorXx
20. feb. 2010 21:04
HUNDREDE MILLIONER SPILLERE!? wutwutwut..

Sir Night (1) skrev:
man hvordan kan man hvid hvor magent player kan brugen den

Du vil altså have spillerne til at rende rundt med hvide magneter... i dit spil... Har jeg forstået det rigtigt?

Sir Night (1) skrev:
hvordan vil i gøre det?

Tjoee, jeg vil snakke med en psykolog hvis jeg var dig.. for hvis du vil lave en kæmpe... "privat" server som er 10x større end Blizzards uden at kunne stave... Så skal du lige hvide, at du min player, skal snakke med en psykolog.

Efter samtalen med psykologgen kan du opgive idéen eller tage et lån på en milliard dollars :)
Gravatar #9 - Corholio
20. feb. 2010 21:08
xXgmzorXx (8) skrev:

Tjoee, jeg vil snakke med en psykolog hvis jeg var dig.. for hvis du vil lave en kæmpe... "privat" server som er 10x større end Blizzards uden at kunne stave... Så skal du lige hvide, at du min player, skal snakke med en psykolog.

Efter samtalen med psykologgen kan du opgive idéen eller tage et lån på en milliard dollars :)

Fail!
Gravatar #10 - xXgmzorXx
20. feb. 2010 21:28

Er på drugs... no better excuse...

Men "hvide" var sku' ikke stævefejl det var meningen xD
Gravatar #11 - apkat
20. feb. 2010 21:38
xXgmzorXx (10) skrev:
stævefejl

FAIL!!!11111oneoneonone
Gravatar #12 - xXgmzorXx
20. feb. 2010 21:51
... der burde stoppe med at skrive
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login