mboost-dp1

Onlive Beta Preview

Gå til bund
Gravatar #1 - Billy Blaze
22. jan. 2010 14:14
PC Perspective har fået fingrene i en beta udgave af OnLive og det er der kommet et interessant preview ud af. De tre spil som blev testet var Burnout: Paradise, HAWX and UT3. Der er både screenshot og video. Mest interessant er det at det umiddelbart fungerer bedre end forventet. Burnout: Paradise og HAWX var helt acceptable at spille, men UT3 var tilgengæld helt uspilleligt. Det var vel også forventet i en beta udgave og man kan håbe lidt på at det på et tidspunkt bliver muligt at spille hurtige FPS spil(altså på et cashual niveau, det vil jo ALDRIG blive tilfredsstillende for hardcore gamere). Jeg vil anbefale folk lige at bruge 5 minutter på at læse previewet.

Comon.dk nyhed

Hele PC Perspective previewet

btw. er der nogle som gider at lave en nyhed herinde?
Gravatar #2 - ignuz
22. jan. 2010 14:17
Hvorfor indsender du den ikke bare selv ? :)
http://railgun.newz.dk/news/submit
Gravatar #3 - Billy Blaze
22. jan. 2010 14:22
Fordi jeg er doven, på arbejde og min pause er slut... :)

Det kan være at jeg lige opretter den her om lidt når jeg kommer hjem.
Gravatar #4 - Woller
23. jan. 2010 15:04
Captain Awesome (1) skrev:
(altså på et cashual niveau, det vil jo ALDRIG blive tilfredsstillende for hardcore gamere)

er du sikker?
Gravatar #5 - Woller
23. jan. 2010 15:32
Captain Awesome (1) skrev:
men UT3 var tilgengæld helt uspilleligt. Det var vel også forventet i en beta udgave og man kan håbe lidt på at det på et tidspunkt bliver muligt at spille hurtige FPS spil

http://www.pcper.com/article.php?aid=859&type=expert skrev:
There is a chance that OnLive is only selecting beta members that are on ISPs close to their current data centers and as I live outside that area that could affect my experiences with cloud-based gaming.

http://www.pcper.com/article.php?aid=859&type=expert&pid=5 skrev:
Initial Impressions

Unreal Tournament 3 was obviously the game I was most worried to play - this was by far the "twichiest" title of the three picked for a closer evaluation and if any game was going to see a backlash from the input lag and latency, it would be this game. Unfortunately, that is exactly what came to pass. The input lag on UT3 was so noticeably bad with the mouse and keyboard that I would call game simply unplayable. I often found myself overshooting the mouse movement by half a screen, moving well past my intended target because the cursor didn't stop when I did. (You'll see this in the video below; I'm not normally THAT bad.)

Så at UT3 havde stor delay var helt forventeligt, Onlive kræver jo at man er maks 1609,34 km fra deres datacenter og han sagde selv han var længere væk
Gravatar #6 - meh
23. jan. 2010 15:45
Så længe der for nogen er en grund til at have lednings mus, vil det sige en hel del om kravet til latency for sådanne en service.

Jeg tvivler at meget mere en adventure games olign kommer til at have mange kunder, da de fleste der har spiller mmo kender hvad der sker når den service bliver fyldt med kunder. [More LAG!! argh!]
Gravatar #7 - Woller
23. jan. 2010 15:51
#6 set #4?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login