mboost-dp1

Nyhed om at et nyt site søger beta-testere...?

Gå til bund
Gravatar #1 - EmKay
2. mar. 2010 17:41
Tråd flyttet fra FPS-kategorien, da der ikke kom nogen svar her :S
Håber det er ok :)

Hej med jer!

Jeg tænkte på hvordan politikken er med hensyn til at indsende en nyhed om sit eget site.
Jeg er en af dem, der står bag killhunter.dk og vi søger i øjeblikket beta-testere.
Er det kun okay at spørge her i forummet eller går det an at indsende en nyhed om at et nyt site har åbnet?

Ideen med sitet er at man kan registrere sig og spille om rigtige penge i online computerspil. Indtil videre har vi kun understøttelse af Call of Duty: World at War, men flere er planlagt.

Jeg vil ikke lægge skjul på at det er en slags reklame for sitet og at jeg i sidste ende har økonomiske interesser i at så mange som muligt lærer sitet at kende. Samtidig synes jeg dog at det er af generel interesse for det danske gaming community at vi har launchet vores site for at sætte skub i den del af online gaming.

På forhånd tak

M
Gravatar #2 - Daniel-Dane
2. mar. 2010 17:46
Du skal under ingen omstændigheder indsende en nyhed. Den bliver aldrig accepteret.
Gravatar #3 - trylleklovn
2. mar. 2010 17:49
Ehm er du klar over at hazardspil i danmark er ulovligt?
Gravatar #4 - milandt
2. mar. 2010 17:53
Ja, om ikke andet, så har dit site da fået lidt gratis reklame her på tagwall'en :)
Gravatar #5 - EmKay
2. mar. 2010 18:10
Okay. Jeg venter til vi bliver så store at nogen andre finder på at skrive om os ;)

Det er ikke hasardspil:
http://da.wikipedia.org/wiki/Hasardspil skrev:
Et Hasardspil er et spil om økonomiske værdier, hvor udfaldet af spillet er helt eller næsten helt tilfældigt.

Når du spiller med KillHunter er det dine færdigheder i computerspil, der afgører om du taber eller vinder.

Det er sandt :)
Gravatar #6 - milandt
2. mar. 2010 18:11
EmKay (5) skrev:
Når du spiller med KillHunter er det dine færdigheder i computerspil, der afgører om du taber eller vinder.
Da jeg spillede Counter-Strike virkede det ret tilfældigt om jeg overlevede hele runden..
Gravatar #7 - Daniel-Dane
2. mar. 2010 18:14
Så ved jeg da hvem, jeg ikke skal spille på.
Gravatar #8 - EmKay
2. mar. 2010 18:15
milandt (6) skrev:
Da jeg spillede Counter-Strike virkede det ret tilfældigt om jeg overlevede hele runden..

No offense, men så har du nok bare været på rundt regnet samme niveau som de andre.
Gravatar #9 - gnаrfsan
2. mar. 2010 18:24
trylleklovn (3) skrev:
Ehm er du klar over at hazardspil i danmark er ulovligt?

Jeg tror ikke at det her tæller som hasardspil, men det er ihvertfald skattepligtigt. Jeg undrer mig dog over, hvilke regler, strafgebyret går ind under...
Gravatar #10 - EmKay
2. mar. 2010 18:42
gnarfsan (9) skrev:
Jeg tror ikke at det her tæller som hasardspil, men det er ihvertfald skattepligtigt. Jeg undrer mig dog over, hvilke regler, strafgebyret går ind under...

Du har ret i at der er noget der.
Vi har i hvert fald skrevet ned at vi skal have undersøgt hvad skattereglerne er for spillerne, så vi kan skrive det klart og tydeligt hvad der skal gøres.
Gravatar #11 - gnаrfsan
2. mar. 2010 18:48
Skattereglerne må ligne dem, som der gælder for Second life...
Der kan man jo også betale for ting, med rigtige penge.
Gravatar #12 - EmKay
2. mar. 2010 18:52
gnarfsan (11) skrev:
Skattereglerne må ligne dem, som der gælder for Second life...
Der kan man jo også betale for ting, med rigtige penge.

Hvis du har et link til skattelovgivningen på det område tager jeg meget gerne imod :)
Gravatar #13 - gnаrfsan
2. mar. 2010 19:15
Jeg har ikke lige et link, men rent logisk set, så handler du med virtuelle ting, og hvis du har en indtægt på det, så er det naturligvis skattepligtigt. Men hvis jeg var dig, ville jeg nok begynde at overveje at få advokater og revisorer til at kigge på det. I kan jo nemt komme i klemme omkring regler for nedbrud af software på klienter, retssager om modstandere, der bruger data minere, etc.
Gravatar #14 - Daniel-Dane
2. mar. 2010 19:19
Og når vi nu er i gang, så burde I måske ansøge om lidt startkapital. :)
Gravatar #15 - EmKay
2. mar. 2010 19:32
Daniel-Dane (14) skrev:
Og når vi nu er i gang, så burde I måske ansøge om lidt startkapital. :)

Hvad tænker du på her?
Noget specielt sted du mener vi burde ansøge?
Gravatar #16 - Daniel-Dane
2. mar. 2010 19:48
Nordea. Avocadoerne er ikke gratis.
Gravatar #17 - EmKay
2. mar. 2010 20:00
Ahh.. Jeg troede du mente en eller anden form for iværksætterhjælp..

Men ja, vi overvejer nogle forskellige ting :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login