mboost-dp1
Katteproblem
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Alt er relativt billigt hernede, en stor pizza fra pizzahut, 3 colaer og en chokoladekage inkl udbrining er omkring 80 kr. Benzin koster under 2 kr literen.
Men ja alkohol er beskattet langt ind i helvede.
Men ja alkohol er beskattet langt ind i helvede.
gnarfsan (64) skrev:Så fordi, der er salt i luften er det ligemeget at man sprøjter en saltopløsning på bilen, fordi det på ingen måde vil fremskynde tærringsprocessen? Sig mig... har du haft kemi?
Enhver ved da, at vestjyder parkerer deres biler direkte på vesterhavsstranden. Der er jo i forvejen salt i luften, så lidt saltvand fra eller til skader ikke.
Kølervæske...
Jeg har aldrig afprøvet det, men efter sigende er katte vilde med smagen af kølervæske, men lortet slår dem ihjel. Hæld det i en underkop og sæt den i nærheden af bilen.
Hvis du hælder det på en flask kan du kalde det Bols Blue og blande en isbjørn eller fire. Det burde løse dit andet problem.
Jeg har aldrig afprøvet det, men efter sigende er katte vilde med smagen af kølervæske, men lortet slår dem ihjel. Hæld det i en underkop og sæt den i nærheden af bilen.
Hvis du hælder det på en flask kan du kalde det Bols Blue og blande en isbjørn eller fire. Det burde løse dit andet problem.
Jakob Jakobsen (36) skrev:For ikke at nævne når du bliver anholdt og sagsøgt for at bringe andre personer i livsfare.
Hvis jeg fik sådan et stød af en bil, ville jeg dog påpege det over for ejeren med et godt spark midt på fordøren.
Hvilket bringer os til en vigtig pointe. Hvis nogen eller noget rører din bil, skal du være sikker på at det dør, så det ikke senere kommer tilbage og hævner sig.
terracide (66) skrev:#64:
Jeg er nok ret kold fordi den sidste bil jeg ejede var fuldgalvaniseret med 12 års rustgarenti...selv i Torsminde ;)
FAIL comeback.
Ja selv din motorblok var galvaniseret... NOT.
At karossen er helgalvaniseret betyder ikke en skid, andet end at karrossen ikke ruster så nemt. Lejer, hængsler, ophæng, motor osv. ruster nøjagtigt lige så hurtigt.
At der er salt i luften betyder faktisk ikke ret meget hvis man plejer sin bil. Men prøv at hæld saltvand ud over den. så skal du se rusten vokse.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.