mboost-dp1

Gå i byen i Malmø?

Gå til bund
Gravatar #1 - Magten
29. jan. 2010 09:39
Hello..

Situationen er den at jeg skal til koncert i Malmø i aften med nogle venner, og efterfølgende havde vi tænkt os at tage i byen derovre..

Men så var det lige jeg tænkte.. Hvor fanden tager man i byen i Malmø? Næste tanke var så at oprette en bruger på et af de mange "øresunds fora" og spørge der.. Men der kan jo nemt gå en dags tid før der er nogen der svarer.. Så nu bliver mit offer altså Newz!

Jeg har hørt at Slagthuset sku være et af de bedre steder, men jeg har også hørt at det er lukket? Kan det være rigtigt?
Deres hjemmeside er stadig kørene i hvertfald

Vi er på udkig efter barer/discoteker med et publikum mellem 20-25 år, og som spiller blandet musik.. Det skal ikke være high life steder der koster kassen, men det behøver heller ikke passe til en SU-pung :)

Nogen forslag fra de kloge Newz'ere?
Gravatar #2 - vandfarve
29. jan. 2010 10:01
Don't do it!

Hvis du ikke ved det, så er Malmö svensk, ligger i Sverige og fyldt med svenskere. Jeg ville ikke gøre det, for det kan kun gå galt...
Gravatar #3 - Magten
29. jan. 2010 10:20
Alternativet er at jeg ender i Norge.. Det har været tæt på flere gange efter byture i København..

Skal jeg vælge mellem Norge og Sverige, så bliver det Sverige.. Norge er sgu for dyrt! :P

Forresten.. Det må gerne være i nærheden af "Central stationen"/Bodoni
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login