mboost-dp1
Fuck nu dig og dit ævl
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
http://blog.politiken.dk/kosmopolit/2010/01/15/hvo...
Har set mig sur på det der lort, efter hun ævlede om google, hvorfor helvede udtaler hun sig om ting, hun ikke har en pik forstand på. Nu har hun gjort det igen, dennegang om # der åbenbart er et hash tag, som er opfundet af twitter for sådan cirka 2 år siden, da Ida og resten af mongolerne fandt ud af, at der findes et internet!
Har set mig sur på det der lort, efter hun ævlede om google, hvorfor helvede udtaler hun sig om ting, hun ikke har en pik forstand på. Nu har hun gjort det igen, dennegang om # der åbenbart er et hash tag, som er opfundet af twitter for sådan cirka 2 år siden, da Ida og resten af mongolerne fandt ud af, at der findes et internet!
JA! Hun er helt forfærdelig, gtfo my internets!
Og hvad sker der for hendes fucking bindestreger? Blackberry-profet? Blackberry profet? Bleckberryprofet? Fatter du bare ikke, om det skal være i et eller to ord, og du derfor føler dig sikker, når du bruger bindestreger på endnu et eller andet begreb, du selv finder på.
Gaaaah... Lige pludselig går jeg ind for censur på internettet.
Og hvad sker der for hendes fucking bindestreger? Blackberry-profet? Blackberry profet? Bleckberryprofet? Fatter du bare ikke, om det skal være i et eller to ord, og du derfor føler dig sikker, når du bruger bindestreger på endnu et eller andet begreb, du selv finder på.
Gaaaah... Lige pludselig går jeg ind for censur på internettet.
Jeg hader at indrømme det, men jeg forstår ikke, hvad problemet skulle være.
Jovist, artiklen er dårlig skrevet og bærer (måske) præg af at være skrevet af en poppet journalist, der netop har fået tilsendt sig 56K-modem og bevæger sig ud på "det der indernet" for første gang, men stadig?
Hvad fatter jeg ikke? :)
Jovist, artiklen er dårlig skrevet og bærer (måske) præg af at være skrevet af en poppet journalist, der netop har fået tilsendt sig 56K-modem og bevæger sig ud på "det der indernet" for første gang, men stadig?
Hvad fatter jeg ikke? :)
XorpiZ (8) skrev:Du spørger helt forkert. For at nogen skal have nogen som helst chance for at svare på det spørgsmål, så skal du spørge "Hvad fatter jeg? :)". :D
Håh, håh, håh... Den der, XorpiZ... Det kommer du til at fortryde dybt!
Okay, hvad handler det om? At hun har fundet ud af, at der eksisterer hash-tags. Er det bare det?
gnarfsan (9) skrev:Jeg synes det er sjovt at et tegn, der er ældre end vores alfabet omtales som noget nyt
Til bloggerens forsvar, bør det nok nævnes at hun rent faktisk ikke nævner det som noget nyt. Hun oplyser bare for de uvidende, at # hedder et hashtag (hvilket så ikke engang er korrekt).
#12 Og det pisser mig af, at hun sidder der, og sender sin uvidenhed ind i andre folks hjerner, fordi hun ikke gider bruge fem minutter på wikipedia.
Tanghaar (13) skrev:#12 Og det pisser mig af, at hun sidder der, og sender sin uvidenhed ind i andre folks hjerner, fordi hun ikke gider bruge fem minutter på wikipedia.
Enig, men der er nok mange af hendes læsere der er ligeså uvidende, hvis de har fulgt hendes blog i længere tid uden at blive træt af den.
Tanghaar (13) skrev:Og det pisser mig af, at hun sidder der, og sender sin uvidenhed ind i andre folks hjerner, fordi hun ikke gider bruge fem minutter på wikipedia.
Det er jo hele meningen med en blog, der som bekendt er en forkortelse for det mindre mundrette akronym BLLLOGUUF - Bare Lukke Ligegyldigt Lort Og Galde Ud Uden Forudsætninger.
Og fordi du blev sur over en dårlig artikel fra en ligegyldig tøs har du nu videresendt hendes crap så adskillige newz brugere nu også har spildt deres tid på at kæmpe sig igennem det.....wtf ;-)
Hvad?!
Er jeg gået glip af noget? I Twitter-verden er '#' et hashtag, og hun fortæller netop blot om tegnets betydning på Twitter. Desuden er hendes brug af bindestreg i forbindelse med "teknologi- og Blackberry-profet" helt korrekt, da man normalt sætter bindestreger mellem substantiver og egennavne, når de sættes sammen (fx "Google-medarbejder").
Er dette en grammarnazitrap?
Er jeg gået glip af noget? I Twitter-verden er '#' et hashtag, og hun fortæller netop blot om tegnets betydning på Twitter. Desuden er hendes brug af bindestreg i forbindelse med "teknologi- og Blackberry-profet" helt korrekt, da man normalt sætter bindestreger mellem substantiver og egennavne, når de sættes sammen (fx "Google-medarbejder").
Er dette en grammarnazitrap?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.