mboost-dp1
Fåk hvor han dum...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Ja min hund altså. 10 gange har jeg nu råbt "Kommer der nogen?" og så farer han gøende ud i haven... lidt ligesom i sidste uge hvor min kollega udbryder "Shit nogle gode kasser på hende her" hvorefter jeg kommer spændende med bule i bukserne og tungen fastkørt i lynlåsen.
Nå men hvad vil jeg med dette...? Har i nogle gode office-pranks jeg kan spille på ham?
Nå men hvad vil jeg med dette...? Har i nogle gode office-pranks jeg kan spille på ham?
Sperm på skærmen. Den er et sikkert hit.
Hvis han har mange ting på sit skrivebord (det rigtige), så tag et billede, gem tingene væk, og læg billedet på. Det er rigtig sjovt når han griber efter kaffekoppen, men han ikke kan få fat i den!
Hvis han har mange ting på sit skrivebord (det rigtige), så tag et billede, gem tingene væk, og læg billedet på. Det er rigtig sjovt når han griber efter kaffekoppen, men han ikke kan få fat i den!
En dråbe sekundlim på visse taster på hans tastatur.
Gøres det på en tør dag, kan sekundlimen være flydende i lang tid... lige indtil han trykker på tasten.
Gøres det på en tør dag, kan sekundlimen være flydende i lang tid... lige indtil han trykker på tasten.
Kreativt!
Husker selv en gang hvor vi klippede et stykke, svarende til skærmen på en bærbar, sort affaldssæk af og satte det på chefens skærm... stor jubel!
Husker selv en gang hvor vi klippede et stykke, svarende til skærmen på en bærbar, sort affaldssæk af og satte det på chefens skærm... stor jubel!
Eller vis dette billede på fuld skærm og kobl mus og tastatur fra.
Eller da vi brugte ordet "fluffer" omkring vores oversætter meget, hvorefter hun gik ind til chefen og sagde at hun var træt af alt det der flufferri
Eller gå ind i hans stavekontrol og få den til at rette f.eks. jeres chef's navn (lad os kalde ham Erik) til Pikhoved Erik, så hver gang han skriver chefens navn retter den det automatisk.
Det kan passende gøres med flere navne og evt. erstatte alle navneord med penis.
"Hej pikhoved Erik,
Jeg har bestilt en ny penis.
Mvh. spermtrolden Jens"
Hold da op hvor er jeg sjov.
Det kan passende gøres med flere navne og evt. erstatte alle navneord med penis.
"Hej pikhoved Erik,
Jeg har bestilt en ny penis.
Mvh. spermtrolden Jens"
Hold da op hvor er jeg sjov.
Så det du siger er at jeg skal rette "pikslikker" til "pikhoved"?
Hmmm... radikalt, nytænkende... I love it!
Så det du siger er at jeg skal rette "pikslikker" til "pikhoved"?
Hmmm... radikalt, nytænkende... I love it!
NÅ, MEN SÅ PUT SALT I SUKKERSKÅLEN, HAHAHHAHAHAHA!!!
Afmonter space-tasten, put den op i røven, tag et billede og påmonter den igen. Når han har brugt den godt og grundigt i et par dage, så mailer du ham billedet.
Also, køb en HIV-inficeret kanyle på Halmtorvet og stik ham med den. Put lort på nålen for ekstra lulz.
Afmonter space-tasten, put den op i røven, tag et billede og påmonter den igen. Når han har brugt den godt og grundigt i et par dage, så mailer du ham billedet.
Also, køb en HIV-inficeret kanyle på Halmtorvet og stik ham med den. Put lort på nålen for ekstra lulz.
WOW... den med salt i sukkerskålen er det en oplevelse fra i dag? den med space-tasten tænker jeg lige lidt over, men tror egentlig ikke jeg har lyst til at tage et billed af min røv
#31 Den skulle op i DIN røv, ellers går det sjove jo lidt af det :)
Hvis jeres kontor er indrettet således at du sidder overfor ham, og kigger ham i øjnene så at sige, så kan man altid smække en ekstra USB mus bag i hans kabinet. Det er yderst underholdene at sidde og kigge på, når han desperat prøver at få musen til at flytte sig i den retning han vil mens musen flyver rundt på skærmen :-)
Der er også altid klassikeren om at sætte en stykke klar tape over RJ-45 connectoren på netværkskablet (såfremt i sidder på kablet netværk).
Det kan tage LAAAAANG tid, før man finder ud af hvorfor der ikke er netværksforbindelse.
Hvis din kollega sidder med en optisk mus kan du også sætte et stykke klar tape under musen, det giver også en "lettere unøjagtigt / doven"-mus.
Det kan tage LAAAAANG tid, før man finder ud af hvorfor der ikke er netværksforbindelse.
Hvis din kollega sidder med en optisk mus kan du også sætte et stykke klar tape under musen, det giver også en "lettere unøjagtigt / doven"-mus.
#38 Det kan du både i XP, VIsta og 7 :)
En længere prank er at ligge små vægte (fra lystfisker kittet derhjemme) ind i hans telefon rør. Smid et par stykker i hver dag. Efter en måneds tid når han har "lært" vægten på røret at kende så fjerner du dem alle og morer dig når han tæsker røret ind i sit eget hovedet.
Generelt så se nogle af de tidlige afsnit af "the office" Dwight og Jim har nogle gode pranks.
"Stapler in jelly" er også god.
En længere prank er at ligge små vægte (fra lystfisker kittet derhjemme) ind i hans telefon rør. Smid et par stykker i hver dag. Efter en måneds tid når han har "lært" vægten på røret at kende så fjerner du dem alle og morer dig når han tæsker røret ind i sit eget hovedet.
Generelt så se nogle af de tidlige afsnit af "the office" Dwight og Jim har nogle gode pranks.
"Stapler in jelly" er også god.
mfriis (39) skrev:
+1!
Genial idé, dog lidt ubrugelig hvis han bruger en mobiltelefon?
Thoroughbreed (40) skrev:Genial idé, dog lidt ubrugelig hvis han bruger en mobiltelefon?
Selvklæbende vægtklodser til alufælge, dem får han ikke af lige med det samme.
ROFLMAO.mfriis (39) skrev:En længere prank er at ligge små vægte (fra lystfisker kittet derhjemme) ind i hans telefon rør. Smid et par stykker i hver dag. Efter en måneds tid når han har "lært" vægten på røret at kende så fjerner du dem alle og morer dig når han tæsker røret ind i sit eget hovedet.
Gør det. Film det. Del det. Det er sgu næsten Internettets motto.
Tror jeg har fundet en vinder.
Vil ændrede hans Lynx ringetone så den afspillede en mere eller mindre laber kvinder i en 120 dB's orgasme?!
Vil ændrede hans Lynx ringetone så den afspillede en mere eller mindre laber kvinder i en 120 dB's orgasme?!
Colapusheren (45) skrev:Ja det var da vældig originalt.
Det er to trin ned fra salt i sukkerskålen...
#46 Jeg syntes det med salt var en rigtig fin ide, og skal da helt klart bruges til Farmor Ydas 90 års fødselsdag
#48 Et sandt mekka af skumle ideer! Vil helt klart prøve den med musen i Jello
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.