mboost-dp1

Axe Cop. Online comic. What the hell?

Gå til bund
Gravatar #1 - conFen
25. feb. 2010 14:50
Jeg fandt ud af den her eksisterede i forbindelse med noget radio halløj kæresten hørte i morges.

Det er en tegneserie der er tegnet af Ethan Nicolle, men manuskriptet er skrevet af hans 5-årige lillebror.

Synes simpelthen bare det skulle deles ud, for det er fandeme mærkeligt.
Axe Cop!
Gravatar #2 - DiZaster
25. feb. 2010 15:14
Synes ikke det er specielt mærkeligt?

Historien er meget underholdende, og en god idé fra storebroderens side at tegne hans historier. Men den adskiller sig ikke synderligt fra andre i den alders fantasi historier vil jeg tro?

Den måde historien udvikler sig på, minder mig ihvertfald meget om, når mine 4-5 årige niecer begynder at opdigte mærkelige historier.
Gravatar #3 - Zombie Steve Jobs
1. mar. 2010 09:44
Ok, det er fanneme fedt.
#2 Yeah, men er der nogle, der sætter tegninger til deres historier?
Gravatar #4 - Qw_freak
1. mar. 2010 11:12
Mega fed tegneserie, kan godt lide flutecops transformation til uni-advocado-soldier1 :D
Gravatar #5 - DiZaster
1. mar. 2010 11:14
Tanghaar (3) skrev:
Ok, det er fanneme fedt.
#2 Yeah, men er der nogle, der sætter tegninger til deres historier?

Det er den 29 årige der tegner den 5 åriges historie. Som jeg siger i #2, synes jeg det er en god idé fra den 29 årige's side. Men jeg finder ikke selve historien specielt mærkeligt, når man tager udgangspunkt i en 5 årigs verden.

For mig at se udvikler historien sig som en når et lille barn fortæller.
Gravatar #6 - zin
1. mar. 2010 11:17
Hvis i synes det her er sjovt, synes i vel også Half Life: Full Life Consequences er underholdning?
Suk.
Gravatar #7 - Spiderboy
2. mar. 2010 11:58
Haha hvor fedt, så kommer der bare lige "a truck full of ninjas" out of nowhere. LOL :-D
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login