mboost-dp1

ARGH!!!

Gå til bund
Gravatar #1 - Norrah
6. jan. 2010 17:54
Jeg sidder på arbejdet endnu, fordi.

En elektriker mente det var fikst at kable 2 switche sammen.

ARGH!
Gravatar #2 - XorpiZ
6. jan. 2010 17:57
Det er det vel også normalt.. ellers er det nogle ret begrænsede netværk, man får ud af det. :D
Gravatar #3 - Nerq
6. jan. 2010 18:20
#1 - stop whine, jeg sidder stadig på arbejde fordi min chef har glemt at min kollega er på ferie!
Gravatar #4 - Wraith
6. jan. 2010 19:05
hihi... man skal jo ud med det :P
Gravatar #5 - cazotaro
6. jan. 2010 19:08
/pat
Gravatar #6 - vandfarve
6. jan. 2010 19:34
Jeg gik kl. 13 i dag (efter at have været på arbejde siden kl. 8), fordi jeg ingen opgaver havde.

En halv time senere tikker både mails og beskeder ind på min mobil om, at der er kage fra kl. 14-15. Chefen giver åbenbart både donuts, rabarbertærte og onsdagssnegle, fordi det er... Øhm, onsdag.

Og, ja, vores kageordning er med fuld løn. Pokkers!
Gravatar #7 - Wraith
6. jan. 2010 20:34
vandfarve (6) skrev:
Jeg gik kl. 13 i dag (efter at have været på arbejde siden kl. 8), fordi jeg ingen opgaver havde.

En halv time senere tikker både mails og beskeder ind på min mobil om, at der er kage fra kl. 14-15. Chefen giver åbenbart både donuts, rabarbertærte og onsdagssnegle, fordi det er... Øhm, onsdag.

Og, ja, vores kageordning er med fuld løn. Pokkers!

haha :P
Gravatar #8 - Norrah
7. jan. 2010 09:34
#2 Det ene er vores interne adm net, som ikke må kunne tilgåes på andre måder en kabler, og det andet var et offenligt som må tilgåes af personale og gæster, samt at det bliver broadcastet trådløst.

Det var ikke heldigt.
Gravatar #9 - Magten
7. jan. 2010 09:42
Jeg sidder stadig på arbejdet, fordi jeg først har fri kl 14 :(
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login