mboost-dp1
Åbning af tråd
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Tvivler på der er lavet en funktion til dette, men mon ikke mandalae kunne gøre det manuelt. Om han så vil er så noget andet :)
Jeg har altså heller aldrig fattet hvorfor de lukke. Måske er det bare mig, men kan ikke se hvad det gør af skade at de er åbne?
Argumentet med at informationen er forældet synes jeg ikke rigtig holder. Netop som #1 siger kunne det være fint at tråde kunne opdateres med resultatet. Ligeledes har jeg da også nogle gange lyst til at kunne spørge i en gammel tråd om hvordan det gik osv.
Argumentet med at informationen er forældet synes jeg ikke rigtig holder. Netop som #1 siger kunne det være fint at tråde kunne opdateres med resultatet. Ligeledes har jeg da også nogle gange lyst til at kunne spørge i en gammel tråd om hvordan det gik osv.
#3 Tror det blev indført fordi nogle syntes det var sjovt, at skrive en ny kommentar i nogle helvedes lange, gamle tråde. Som offensiv til dette holdes disse tråde nu i live i stedet for, i f.eks. "jeg er ham"-tråden.
Jeg kan heller ikke se hvorfor de skal lukkes. Den eneste praktiske årsag jeg kunne se til det, er at de kan flyttes til en arkiveringsdatabase, så performance er bedre herovre i de aktive tråde.
Jeg kan heller ikke se hvorfor de skal lukkes. Den eneste praktiske årsag jeg kunne se til det, er at de kan flyttes til en arkiveringsdatabase, så performance er bedre herovre i de aktive tråde.
Hvis man har noget så nyt og banebrydende at byde på, at det fordrer genåbning af en lukket tråd, der var inaktiv i 14 dage, så
synes jeg det er helt fair, at man starter
en ny tråd i stedet. Min erfaring er, at det andet bliver et værre cirkus, da det er de færreste der er i stand til at vurdere, om deres input repræsenterer en reel værdi eller ej.
Personligt gider jeg ikke at glo på 6 mdr. gamle tråde, der bliver vækket til live fordi, Conar lige har fundet et Youtube-link der efter hans overbevisning påviser, at Tony Blair er et reptil.
synes jeg det er helt fair, at man starter
en ny tråd i stedet. Min erfaring er, at det andet bliver et værre cirkus, da det er de færreste der er i stand til at vurdere, om deres input repræsenterer en reel værdi eller ej.
Personligt gider jeg ikke at glo på 6 mdr. gamle tråde, der bliver vækket til live fordi, Conar lige har fundet et Youtube-link der efter hans overbevisning påviser, at Tony Blair er et reptil.
siliankaas (3) skrev:Jeg har altså heller aldrig fattet hvorfor de lukke. Måske er det bare mig, men kan ikke se hvad det gør af skade at de er åbne?
Det er for at fornøje de herrer der flipper ud, hvis de ser en gammel tråd dukke op igen, bare fordi den igen bliver relevant for en bruger. Så derfor lukkes tråde efter 14 dages inaktivitet. På denne måde opfordrer man brugeren til at enten oprette en ny tråd eller droppe sin mening.
Wraith (8) skrev:Tak for den positive respons... men det kunne være fedt, hvis vi fik oprettet en tråd hvor vi kunne bede admins om en åbning af tråde, eller en funktion der kunne gøre dette...
Øhm... Jeg ved ikke, om du har lagt mærke til det, men det har du jo netop mulighed for.
(Sarkasme kan være brugt i ovenstående indlæg)
siliankaas (3) skrev:Jeg har altså heller aldrig fattet hvorfor de lukke. Måske er det bare mig, men kan ikke se hvad det gør af skade at de er åbne?
Det er for at undgå necroposting, som er dårlig net-etikette på de fleste fora.
Helt personligt kan jeg heller ikke se problemet overhovedet.
vandfarve (15) skrev:FAQ er oprettet for en grund. :)
Ja, så vi har noget at linke til når folk spørg :D
http://newz.dk/om-os/crew
sissy (16) skrev:Ja, så vi har noget at linke til når folk spørg :D
http://newz.dk/om-os/crew
Slet det link.
Han må klare sig selv, evt. bruge Google, hvis det bliver for svært.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.