mboost-dp1
Sticky's
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
Hej,
Tænkte på om det ikke var muligt at lave noge sticky tråde, altså som ikke "forsvinder" i mængden.
Det ville især være rigtig rart at have en i Køb/Salg foraet, som fortalte hvordan en annonce skulle se ud osv.
Jeg ved godt at jeg ikke er skide god selv til det, men det er nok fordi at man glemmer de mest basale ting, når man sidder og skriver annoncen, sådan er det for mig ihvertfald.
For at gøre det lidt nemmere for mig selv og andre, har jeg lavet denne (se nedenunder) skabalon, som er baseret på ZOPTIKERENs indlæg i denne tråd :)
Skabalon til Salgs annoncer på newz.dk
Hej,
Jeg sælger en Produkt, (fx. Dell Insperion) med modelnummeret xxx, samt diverse tilbehør til denne.
Produktet er overordnet set udstyret med:
[li](fx. Skærm: 14.1" WXGA skærm med Crystal Clear)
[li](fx. Netkort: 54Mbit kompatibelt trådløst netkort)
[li](fx. Brænder: SAMSUNG DVD-RW DL Brænder)
[li](fx. Tastatur: Dansk layout, hvidt)
[li](fx. Grafikkort:NVIDIA Geforce Go 7600 med 512MB RAM)
[li](fx. Processor: 2,16 GHz Intel Core2 Duo T7400)
[li](fx. RAM: 2048MB (2x1024) DDR2 800/PC6400 SODIMM RAM)
[li](fx. Harddisk:100GB 7200rpm SATA Harddisk Hitachi)
[li](fx. Batteri: 6 + 12 Cell batteri)
Hvis nogen ønsker specifikationerne udspecificeret forsøger jeg at hjælpe så godt jeg kan.
Produktet er i god stand og den er kun brugt ganske lidt.
Om Produktet ved jeg ikke hvor mange cyklusser batteriet har været igennem og hvor meget slitage det har været udsat for eller hvor stor kapaciteten er. Umiddelbart mener jeg dog batteriet fungerer næsten som nyt da computeren er brugt ganske lidt.
(evt. Jeg kender heller ikke de specifikke informationer på bla bla).
Produktet er købt den dato i måned årstal til en pris afxx.xxx,xx Kr.
Med til Produktet følger følgendetilbehør (modelnummer, link, stand).
Der stadig garanti på Produktet og der er i skrivende stund ca. måneder måneder tilbage af denne.
Produktet koster xx.xxx,xx kr og prisen kan / kan ikke forhandles.
Produktet befinder sig i bynavn, og jeg sender (køber betaler)/sender ikke Produktet med posten.
Produktet sælges fordi den Specificeret grund, (fx. jeg ikke bruger den mere).
Ud over at jeg forsøger at sælge den her, forsøger jeg også at sælge Produktet på link, link samt link
Jeg kan kontaktes pr. im.: [email protected], pr. e-mail [email protected] eller her i tråden for bud eller kommentarer.
Man kan se et par billeder af udstyret her.
link til billed etc.
Mvh.
brugernavn, rigtig navn
----------
[i]Lavet af ZOPTIKEREN, specificeret af MiniatureZeus
Tænkte på om det ikke var muligt at lave noge sticky tråde, altså som ikke "forsvinder" i mængden.
Det ville især være rigtig rart at have en i Køb/Salg foraet, som fortalte hvordan en annonce skulle se ud osv.
Jeg ved godt at jeg ikke er skide god selv til det, men det er nok fordi at man glemmer de mest basale ting, når man sidder og skriver annoncen, sådan er det for mig ihvertfald.
For at gøre det lidt nemmere for mig selv og andre, har jeg lavet denne (se nedenunder) skabalon, som er baseret på ZOPTIKERENs indlæg i denne tråd :)
Skabalon til Salgs annoncer på newz.dk
Hej,
Jeg sælger en Produkt, (fx. Dell Insperion) med modelnummeret xxx, samt diverse tilbehør til denne.
Produktet er overordnet set udstyret med:
[li](fx. Skærm: 14.1" WXGA skærm med Crystal Clear)
[li](fx. Netkort: 54Mbit kompatibelt trådløst netkort)
[li](fx. Brænder: SAMSUNG DVD-RW DL Brænder)
[li](fx. Tastatur: Dansk layout, hvidt)
[li](fx. Grafikkort:NVIDIA Geforce Go 7600 med 512MB RAM)
[li](fx. Processor: 2,16 GHz Intel Core2 Duo T7400)
[li](fx. RAM: 2048MB (2x1024) DDR2 800/PC6400 SODIMM RAM)
[li](fx. Harddisk:100GB 7200rpm SATA Harddisk Hitachi)
[li](fx. Batteri: 6 + 12 Cell batteri)
Hvis nogen ønsker specifikationerne udspecificeret forsøger jeg at hjælpe så godt jeg kan.
Produktet er i god stand og den er kun brugt ganske lidt.
Om Produktet ved jeg ikke hvor mange cyklusser batteriet har været igennem og hvor meget slitage det har været udsat for eller hvor stor kapaciteten er. Umiddelbart mener jeg dog batteriet fungerer næsten som nyt da computeren er brugt ganske lidt.
(evt. Jeg kender heller ikke de specifikke informationer på bla bla).
Produktet er købt den dato i måned årstal til en pris afxx.xxx,xx Kr.
Med til Produktet følger følgendetilbehør (modelnummer, link, stand).
Der stadig garanti på Produktet og der er i skrivende stund ca. måneder måneder tilbage af denne.
Produktet koster xx.xxx,xx kr og prisen kan / kan ikke forhandles.
Produktet befinder sig i bynavn, og jeg sender (køber betaler)/sender ikke Produktet med posten.
Produktet sælges fordi den Specificeret grund, (fx. jeg ikke bruger den mere).
Ud over at jeg forsøger at sælge den her, forsøger jeg også at sælge Produktet på link, link samt link
Jeg kan kontaktes pr. im.: [email protected], pr. e-mail [email protected] eller her i tråden for bud eller kommentarer.
Man kan se et par billeder af udstyret her.
link til billed etc.
Mvh.
brugernavn, rigtig navn
----------
[i]Lavet af ZOPTIKEREN, specificeret af MiniatureZeus
Hvad med en "pop-up" med denne guide? Den kunne så komme frem når man vil oprette en ny annoncetråd.
#3 eller man kunne jo have guiden på som blinkende baggrund på alle sider på newz.dk samt læst op af en kendt TV-speaker som "baggrundsmusik".
Eller... vi kunne droppe funktionen "sticky". Det er heller ikke min oplevelse, at folk bruger den. En template til køb/salg-tråde ville give bedre mening.
(/me skriver på egne vegne)
Eller... vi kunne droppe funktionen "sticky". Det er heller ikke min oplevelse, at folk bruger den. En template til køb/salg-tråde ville give bedre mening.
(/me skriver på egne vegne)
JAAAAAAAA
så kan det hele blive lavet om til at flash site og farvetemaet på hele siden skal være grøn og pink.
Og så kan vi få nogle DR nyhedsoplæsere til at læse op hvordan man skal gør, og hvad med en video, der viser det, til os der godt kan have lidt svart ved at forstå det..
Det bliver genialt!!! :D :D :D
JAAAAAAAA
så kan det hele blive lavet om til at flash site og farvetemaet på hele siden skal være grøn og pink.
Og så kan vi få nogle DR nyhedsoplæsere til at læse op hvordan man skal gør, og hvad med en video, der viser det, til os der godt kan have lidt svart ved at forstå det..
Det bliver genialt!!! :D :D :D
Jeg forstår ikke ideen i sticky indlæg. Der er da ingen, som gider læse et kilometer langt indlæg om hvordan man gør når det kan opsummeres i en sætning: Skriv ordentlige indlæg - så kan du forvente ordentlige svar.
Det primære er ikke, at du til at starte med kan bruge en skabelon, som den jeg har leveret til laptopworld.dk for derefter at fortsætte med at give dårlig hjælp. Det primære er at du gør dit bedste for at lave den bedst mulige annnonce fra start af - den behøver ikke ligne min (men den er et bedre eksempel på en annonce) - og derefter er så hjælpsom som muligt. Det er holdningen og tilgangen der er det vigtige.
Det imho iorden at der er enkelte forglemmelser i annoncen, men mangler halvdelen af annoncen eller forsøger du dig med salami- og eller imalastaktik så tæller det ikke op.
Det er iorden du 'opper' annoncen efter nogle dage for at skabe lidt opmærksomhed igen, men det er ikke fedt hvis du udnytter det.
Det primære er ikke, at du til at starte med kan bruge en skabelon, som den jeg har leveret til laptopworld.dk for derefter at fortsætte med at give dårlig hjælp. Det primære er at du gør dit bedste for at lave den bedst mulige annnonce fra start af - den behøver ikke ligne min (men den er et bedre eksempel på en annonce) - og derefter er så hjælpsom som muligt. Det er holdningen og tilgangen der er det vigtige.
Det imho iorden at der er enkelte forglemmelser i annoncen, men mangler halvdelen af annoncen eller forsøger du dig med salami- og eller imalastaktik så tæller det ikke op.
Det er iorden du 'opper' annoncen efter nogle dage for at skabe lidt opmærksomhed igen, men det er ikke fedt hvis du udnytter det.
Man kunne evt. lave det som en artikel, evt. også en artikel omkring hvordan nyheder bør skrives. Det ville nok lette staffs arbejde en del?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.