mboost-dp1
WOW account sælges!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Først skal jeg spørge er det lovligt? Det er det vel?
Anyways drejer sig om en euro server wow account på dragonmaw(pvp). Indeholder en række chars inkl. lvl 70 belf paladin att. til karazhan samt nogle heroic dungeons. Jeg har et par epic pvp boots samt generelt godt udstyret med blue items. Desuden har jeg en lvl 34 druid samt nogle low levels.
Accounten indeholder også et væld af cut og uncut rare gems etc. plus ca 2000 g.
Har i spørgsmål så skriv løs.
Anyways drejer sig om en euro server wow account på dragonmaw(pvp). Indeholder en række chars inkl. lvl 70 belf paladin att. til karazhan samt nogle heroic dungeons. Jeg har et par epic pvp boots samt generelt godt udstyret med blue items. Desuden har jeg en lvl 34 druid samt nogle low levels.
Accounten indeholder også et væld af cut og uncut rare gems etc. plus ca 2000 g.
Har i spørgsmål så skriv løs.
Hmmm nå så må de sagsøge mig.
Synes det er ærgeligt bare at smide en account ud. Har ikke tid til at spille mere.
Synes det er ærgeligt bare at smide en account ud. Har ikke tid til at spille mere.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.