mboost-dp1

WOW account sælges!

Gå til bund
Gravatar #1 - superlayer
17. jul. 2007 20:57
Først skal jeg spørge er det lovligt? Det er det vel?

Anyways drejer sig om en euro server wow account på dragonmaw(pvp). Indeholder en række chars inkl. lvl 70 belf paladin att. til karazhan samt nogle heroic dungeons. Jeg har et par epic pvp boots samt generelt godt udstyret med blue items. Desuden har jeg en lvl 34 druid samt nogle low levels.
Accounten indeholder også et væld af cut og uncut rare gems etc. plus ca 2000 g.
Har i spørgsmål så skriv løs.
Gravatar #2 - hgul
17. jul. 2007 20:58
Eftersom du selv spørger om det er lovligt, så er det ikke hvis man følger Blizzard's regler ;-)
Gravatar #3 - superlayer
17. jul. 2007 21:18
Hmmm nå så må de sagsøge mig.
Synes det er ærgeligt bare at smide en account ud. Har ikke tid til at spille mere.
Gravatar #4 - TWFH
18. jul. 2007 07:15
Det er ikke "du ryger i brummen eller skal betale enorme erstatninger"-ulovligt, det er "hov det er ikke dig der åbnede kontoen, den må vi hellere permabanne"-ulovligt. Det er således den du sælger kontoen til, der sidder med aben.
Gravatar #5 - Saxov
18. jul. 2007 08:21
Udover det #4 skriver, kan du altid når den næste store patch kommer, eller du får lyst til at spille igen, bare skrive til blizzard, og fortælle at det er din account - for så får du den igen, hvis du kan bevise du har created accounten.
Gravatar #6 - TWFH
18. jul. 2007 08:23
#5: Jeps, den kender jeg et par stykker der har benyttet sig af (de bæster); man sælger kontoen, og efter et par måneder hapser de den tilbage igen. Svarer lidt til at sælge et hus og beholde skødet :)
Gravatar #7 - duck-1
21. jul. 2007 13:50

Sejt, så vil jeg også godt sælge min account for et par tusinde.. any takers?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login