mboost-dp1
Windows XP Home - hvad går sådan en for?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej
Da jeg i sin tid købte min Dell Laptop fulgte der en Windows XP Home Dansk med den. Jeg har dog aldrig brugt den, da jeg i forvejen har en licens til XP PRO.
Er der nogen der har en ide om hvad markedet er, for sådan en Windows XP Home, hvis jeg skal sælge den brugt?
Det er godt nok en OEM version vil jeg skyde på, så CD keyen står på et klistermærke under min computer, og det kan jeg ikke ligefrem tage af og sælge med...
Da jeg i sin tid købte min Dell Laptop fulgte der en Windows XP Home Dansk med den. Jeg har dog aldrig brugt den, da jeg i forvejen har en licens til XP PRO.
Er der nogen der har en ide om hvad markedet er, for sådan en Windows XP Home, hvis jeg skal sælge den brugt?
Det er godt nok en OEM version vil jeg skyde på, så CD keyen står på et klistermærke under min computer, og det kan jeg ikke ligefrem tage af og sælge med...
må du overhovedet sælge sådan en licens i løsvægt.
Under alle omstendigheder skal du nok pille klistermærket af og ligge det ved.
Under alle omstendigheder skal du nok pille klistermærket af og ligge det ved.
Lad neglene vokse ud. Løsen det i det ene hjørne, og så liste det af, indtil der begynder at hænge noget fast, på computeren, så starter du i et nyt hjørne. På et tidspunkt har du alle fire hjørner. Derefter trækker du forsigtigt i det i hver ende (på den smalle side).
Det tog mig nogle min. at få det skidt af, men jeg poster gerne et billede der beviser det ;)
[tilføjelse]
Og nej, du skal ikke gøre det vådt, jeg har en mistanke om at det kan opløve mærket.
[/tilføjelse]
Det tog mig nogle min. at få det skidt af, men jeg poster gerne et billede der beviser det ;)
[tilføjelse]
Og nej, du skal ikke gøre det vådt, jeg har en mistanke om at det kan opløve mærket.
[/tilføjelse]
Du kan også bruge en hårtørrer så limen bliver blød og varm, så er klister mærket nemmere at få af...
Jeg tror jeg fik omkring 7-800 kroner for Windows XP Home DK da jeg solgte den på qxl. Det var også en som fulgte med en dell bærbar.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.