mboost-dp1
V/S: VIA EPIA-ML8000A
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Tjoo, for en måned siden, men ikke nu...
Det er ellers et ganske udmærkede board, der forstår at det hverken skal ses eller høres :)
Det er ellers et ganske udmærkede board, der forstår at det hverken skal ses eller høres :)
Jeg kan helt klart anbefale Morex Cubid 3688. Der er strømforsyning, og det hele med. Der er ikke brug for den blæser der er i kabinettet, så der er ingen grund til at koble den til.
Det er ikke skide nemt at koble sit DVD drev til, men det skal jo også kun gøres en enkelt gang :)
Det er ikke skide nemt at koble sit DVD drev til, men det skal jo også kun gøres en enkelt gang :)
#6: Ikke en skidt ide, men i hvid/aluminiums look er den 100 kr billigere og flottere :)
Nu er jeg mere til sort, men det er smag og behag :)
Der er nok også en grund til at det kun er den sorte, de har vist med DVD drev... Det er pokkers svært at finde et hvid slimline DVD drev :(
Det må samlet være en forskel på 200kr? :)
Nu er jeg mere til sort, men det er smag og behag :)
Der er nok også en grund til at det kun er den sorte, de har vist med DVD drev... Det er pokkers svært at finde et hvid slimline DVD drev :(
100 kr billigere og flottereAltså 100 kr billigere og 100 kr flottere?
Det må samlet være en forskel på 200kr? :)
Ronson > Smid en mail til [email protected], så har du en pc kørende mit på ugen ca ;)
#8: Hm.. Ja.. tror jeg. Vi kan bare sige at aluminiums-looket er 100 kr værd for mig. Så jeg sparer 200 kr, forudsat det normalt ville være 100 kr dyrere.
Lad være med at tænke videre over det.
Jeg synes ikke den sorte er særlig pæn, så skulle den være blankpoleret og HELT sort. I det hele taget har jeg aldrig brudt mig om de der glas/plexiglas fronte, siden sff-producenter som shuttle, og alle dem der forsøgte at efterligne dem, begyndte at ødelægge deres egne kabinetter med dem.
Lad være med at tænke videre over det.
Jeg synes ikke den sorte er særlig pæn, så skulle den være blankpoleret og HELT sort. I det hele taget har jeg aldrig brudt mig om de der glas/plexiglas fronte, siden sff-producenter som shuttle, og alle dem der forsøgte at efterligne dem, begyndte at ødelægge deres egne kabinetter med dem.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.