mboost-dp1
v: bærbar
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
De fleste der køber computere på qxl kigger desværre kun på cpu hastighed og det er desværre nok der prisen stopper. Jeg vil skyde på omkring 2000 også.
Det er skidt for en sælger, men det er til gengæld godt i en købesituation, jeg fik f.eks. en dejlig Dell L400 til 1500 kr.
Det er skidt for en sælger, men det er til gengæld godt i en købesituation, jeg fik f.eks. en dejlig Dell L400 til 1500 kr.
asger_ss:
det er dig der vil sælge/have et bud, og der er ingen der vil købe eller vurdere noget, når de skal HIVE oplysninger ud af dig...
Du er nødt til at skrive præcis hvad det er for en model, hvilke specifikationer, evt. et link til produktet, dets stand, hvorfor du vil sælge, hvad der følger med og så videre (find selv på flere ting)
det er dig der vil sælge/have et bud, og der er ingen der vil købe eller vurdere noget, når de skal HIVE oplysninger ud af dig...
Du er nødt til at skrive præcis hvad det er for en model, hvilke specifikationer, evt. et link til produktet, dets stand, hvorfor du vil sælge, hvad der følger med og så videre (find selv på flere ting)
men ac adapteren er til det amerikanske net så hvis der er en som har en liggende, så ville jeg da være interreseret i at købe
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.