mboost-dp1
V: 3Ghz, 7800gt, 75gb raptor + 200gb wd, 1gb ram.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Overvejer at sælge mit gamle monstrum af en PC, da jeg ikke bruger den så ofte nu da jeg har fået mac :P
Men hvad kan man overhovedet få for sådan en sag?
Tilgiv mig at jeg ikke kan huske de præcise specifikationer, da maskinen står pakket væk nu grundet en flytning for nyligt.
CPU: Intel Pentium 3ghz (Hvor beskrivende..)
RAM: 1GB af dem.. DDR så vidt jeg husker.
GFX: GeForce 7800GT med 256mb ram. PCI-Express.
HD: 2 stks. Den primære disk er en 74GB 10k rpm Raptor disk. Den anden er en almindelig WD disk på 7.4k rpm (eller deromkring :P) på 200gb. SATA.
Der sidder også en dvd-brænder i maskinen, selvom det næppe gør nogen forskel. Samt er onboard (mega ringe) 5.1 (mener jeg) og 1gbit ethernet.
Kølingen er stock, men uden tragten som kræves af 755 standarden. Så den skal højtryksblæses en gang imellem for at få idle temp ned på omkring 50grader celcius.
Men hvad kan man overhovedet få for sådan en sag?
Tilgiv mig at jeg ikke kan huske de præcise specifikationer, da maskinen står pakket væk nu grundet en flytning for nyligt.
CPU: Intel Pentium 3ghz (Hvor beskrivende..)
RAM: 1GB af dem.. DDR så vidt jeg husker.
GFX: GeForce 7800GT med 256mb ram. PCI-Express.
HD: 2 stks. Den primære disk er en 74GB 10k rpm Raptor disk. Den anden er en almindelig WD disk på 7.4k rpm (eller deromkring :P) på 200gb. SATA.
Der sidder også en dvd-brænder i maskinen, selvom det næppe gør nogen forskel. Samt er onboard (mega ringe) 5.1 (mener jeg) og 1gbit ethernet.
Kølingen er stock, men uden tragten som kræves af 755 standarden. Så den skal højtryksblæses en gang imellem for at få idle temp ned på omkring 50grader celcius.
175 kr. plus porto for din 200 gb SATA harddisk.
Er måske intra i din dvd brænder, men hvad farve er den?
Er måske intra i din dvd brænder, men hvad farve er den?
#2 Sælger ikke stykvis. DVD-brænderen er sort i farven.
Er der ingen andre, der kan komme med en ca. pris på hvad man kan tage for sådan en sag?
Er der ingen andre, der kan komme med en ca. pris på hvad man kan tage for sådan en sag?
er det ikke sådan noget man bruger ebay til?
Men du burde nok kunne få 2k for den ca. - som ny koster den konfiguration ifl. edb priser ca. 3.3k.
Så hvis du får den rigtige køber på ebay kan du måske endda få det for den :)
Men du burde nok kunne få 2k for den ca. - som ny koster den konfiguration ifl. edb priser ca. 3.3k.
Så hvis du får den rigtige køber på ebay kan du måske endda få det for den :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.