mboost-dp1
Tryk på t-shirts
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg er medarrangør af vores eget LAN på den HTX, som jeg går på, og jeg ville lige høre, om I kender et sted, hvor man kan få lavet noget tryk på t-shirts, som vi arrangere skal have på. Fx kunne der stå "CREW" eller lign.
Nogle, der har forstand på dette?
Nogle, der har forstand på dette?
En geografisk placering ville være godt (alt for besværligt at bestille den slags over telefon).
Men i Herning området er der et sted der hedder Action Sport på adressen:
Kæruldvej 1
7400 Herning
Tlf: 97149777
Jeg ved de laver/har lavet tryk, så hvis det er tæt på kan du jo kontakte dem.
Men i Herning området er der et sted der hedder Action Sport på adressen:
Kæruldvej 1
7400 Herning
Tlf: 97149777
Jeg ved de laver/har lavet tryk, så hvis det er tæt på kan du jo kontakte dem.
Bare pas på. Det kan hurtigt blive dyrt med T-Shirts, og SÅ vigtigt er det heller ikke. Det vi plejer at gøre er at få nogen sponsor T-shirts i stedet.
Vi skulle også prøve at være smarte en gang og selv lave dem... Kan ikke anbefales når man skal rende rundt med den i +48 timer i streg ;).
Bare pas på. Det kan hurtigt blive dyrt med T-Shirts, og SÅ vigtigt er det heller ikke. Det vi plejer at gøre er at få nogen sponsor T-shirts i stedet.
Vi skulle også prøve at være smarte en gang og selv lave dem... Kan ikke anbefales når man skal rende rundt med den i +48 timer i streg ;).
Vedrørende tryk på T-Shirts, kan jeg anbefale Profil-Line da de er rigtig gode til dette, og samtidig er de billige. F.eks. bestilte jeg 10 t-shirts med ensfarvet tryk og betalte kr. 595,00 alt inklusive. Deres tlf.nummer er 74 54 34 14 og e-mail [email protected]
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.