mboost-dp1
Tilbud på trådløs router
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg fandt lige et tilbud på en trådløs router, som jeg lige ville dele.
Link til El-giganten
Jeg har selv routeren, den har 4 porte bagpå og den har fuld styrke i hele mit 1-plans hus. Jeg har heller aldrig oplevet et nedbrud. Min ping er på 50 i cs, hvilket jeg synes er ok. Nem installation. WPA kryptering.. bla bla bla
Så ja.. 300kr for en tråsløs er ikke meget.. Jeg anbefaler den.
(Jeg kan desværre ikke yde privatgaranti, da jeg ikke selv sælger varen)
Link til El-giganten
Jeg har selv routeren, den har 4 porte bagpå og den har fuld styrke i hele mit 1-plans hus. Jeg har heller aldrig oplevet et nedbrud. Min ping er på 50 i cs, hvilket jeg synes er ok. Nem installation. WPA kryptering.. bla bla bla
Så ja.. 300kr for en tråsløs er ikke meget.. Jeg anbefaler den.
(Jeg kan desværre ikke yde privatgaranti, da jeg ikke selv sælger varen)
#5 årh hvad den har jeg...
Den er udemærket, men den har en vane med at..
.. Connection Lost ..
Ups så er jeg her igen, den frøs så var lige nød til at reboote!
*dette var en simulation af en ægte hendelse. Dette skete ikke live, og kan derfor havde varieret fra virkligheden!
Den er udemærket, men den har en vane med at..
.. Connection Lost ..
Ups så er jeg her igen, den frøs så var lige nød til at reboote!
*dette var en simulation af en ægte hendelse. Dette skete ikke live, og kan derfor havde varieret fra virkligheden!
Har elgiganten ikke også en wlan router + usb adapter til 299,-? Synes jeg at have set i deres online magasin
Får ikke reklamer længere.. Reklameknægten kan ikke kende forskel på "ikke flere mummitrolde" og "ingen reklamer tak" - men jeg klager ikke
Får ikke reklamer længere.. Reklameknægten kan ikke kende forskel på "ikke flere mummitrolde" og "ingen reklamer tak" - men jeg klager ikke
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.