mboost-dp1
Super Computer til salg....SKAL SES
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Super computer?
3.2 GHz, GF6800GT, Noname 500watt PSU, 19" CRT
Det er vist ikke ligefrem det sidste skrig du sælger her?
3.2 GHz, GF6800GT, Noname 500watt PSU, 19" CRT
Det er vist ikke ligefrem det sidste skrig du sælger her?
FUCK NU AF
ved du hvad jeg hadder ved newz....det er at folk altid skal være negative om andre folk...og altid pege ned på folk...hvis det ikke lige går efter jeres hoved så er i bare negative
jeg skriver selvfølgelig "super computer til salg" fordi jeg gerne vil have folk til at kigge
og måske er grafikkortet ikke lige gf 7850 gtx 512 mb
men det er sku da udemærket og virker da til alle spil endnu
så stop nu med at være så negative og snak om hvilkne produkter computeren indeholder
dette her er køb og salg sektionen og ikke brok og bøvl sektionen
undskyld hvis der er stavefejl skrev det ret hurtigt
FUCK NU AF
ved du hvad jeg hadder ved newz....det er at folk altid skal være negative om andre folk...og altid pege ned på folk...hvis det ikke lige går efter jeres hoved så er i bare negative
jeg skriver selvfølgelig "super computer til salg" fordi jeg gerne vil have folk til at kigge
og måske er grafikkortet ikke lige gf 7850 gtx 512 mb
men det er sku da udemærket og virker da til alle spil endnu
så stop nu med at være så negative og snak om hvilkne produkter computeren indeholder
dette her er køb og salg sektionen og ikke brok og bøvl sektionen
undskyld hvis der er stavefejl skrev det ret hurtigt
[url]#3[/url] Det mest irriterende ved Newz.dk er nu egentlig de der ikke kan tage en provokation med et smil.
Du henviser bare til et link på et andet site, hvilket ikke tyder på det store engagement for at få solgt lortet. Så spilder du andres tid på at skulle besøge et andet site for at finde oplysninger om det du sælger og overdriver endda ved at kalde det en supercomputer.
Den her slags hører man sgu også alt for ofte i salgsgrupperne på usenet hvor folk vejleder købere. Sælger forventer altid at kunne narre sig til en høj pris uden at andre folk blander sig. En god handel er en hvor køber og sælger er tilfredse. En god sælger er en der mætter købere med oplysninger og er ærlig uden at overdrive.
Prøv igen.
Du henviser bare til et link på et andet site, hvilket ikke tyder på det store engagement for at få solgt lortet. Så spilder du andres tid på at skulle besøge et andet site for at finde oplysninger om det du sælger og overdriver endda ved at kalde det en supercomputer.
Den her slags hører man sgu også alt for ofte i salgsgrupperne på usenet hvor folk vejleder købere. Sælger forventer altid at kunne narre sig til en høj pris uden at andre folk blander sig. En god handel er en hvor køber og sælger er tilfredse. En god sælger er en der mætter købere med oplysninger og er ærlig uden at overdrive.
Prøv igen.
Ved du hvad jeg hader? Jeg hader bl.a. spammere. Læs Burningshadows kommentar i den salgstråd du oprettede sidst. For min skyld ville det have været iorden at oprette endnu en salgstråd hvis du havde rettet din annonce til noget seriøst (læs hvad bugger skriver, pft.), men det valgte du ikke at gøre.
Ved du hvad jeg hader? Jeg hader bl.a. spammere. Læs Burningshadows kommentar i den salgstråd du oprettede sidst. For min skyld ville det have været iorden at oprette endnu en salgstråd hvis du havde rettet din annonce til noget seriøst (læs hvad bugger skriver, pft.), men det valgte du ikke at gøre.
Jeg ved det ikke med sikkerhed, men jeg kan forestille mig, at det der provokerede amokk, er at du skriver "Super" til at starte med, når alle på forhånd ved at det sikkert ikke er "Super".
Ved at gøre det, så siger du faktisk at brugerne på Newz er en flok n00bs der falder for alt hvad du siger. Hvis det er den slags folk du vil sælge til, så prøv Den Blå Avis.
Jeg ved det ikke med sikkerhed, men jeg kan forestille mig, at det der provokerede amokk, er at du skriver "Super" til at starte med, når alle på forhånd ved at det sikkert ikke er "Super".
Ved at gøre det, så siger du faktisk at brugerne på Newz er en flok n00bs der falder for alt hvad du siger. Hvis det er den slags folk du vil sælge til, så prøv Den Blå Avis.
Ved du hvad, jeg tor jeg vil komme med et bud på hvordan du kan undgå sådan nogt her, i fremtiden.
------
Sælges: PC, P4 3,2Ghz, 2GB RAM, 250GB HD, GeForce 6800 GT
Processor: Pentium 4 640 3.2 GHz
RAM: Kingston ValueRAM 4 x 512 MB
Bundkort: ASUS P5GD1 PRO
Grafikkort: Inno3D GeForce 6800 GT
Tvkort: Pinnacle PCTV 110i
Lydkort: Creative Sound Blaster X-Fi Platinum
Harddisk: Maxtor DiamondMax 10 250 GB
DVD/CD Drev: Samsung DVD/CD + Samsung 52x CD, 16x DVD+/-
Diskettedrev: Alm. diskettedrev
Strømforsyning: 500W
Skærm: Samsung SyncMaster 959NF 19"
Tastatur: Logitech MX™ 3000 Cordless Keyboard
Mus: Logitech MX 1000 Laser Cordless Mouse + Musemåtte (Black Icemat 2nd Edition)
Højtalere: Altec Lansing MX5021
Webcam: Logitech Quickcam Sphere
Computeren kan sælges formateret eller med styresystem, hvis ønskes kan der medfølge programmer til computeren, der hører også orginale cd'er med drivere til hardwaren.
Pris: Kom med et bud...dog realistisk
skriv jeres mail hvis i vil se billeder af computeren
hvis i vil have noget mere at vide så skriv til
****.*********@*****.*** eller ring ** ** ** ** er tilstede hele døgent rundt
-----
Se, så kan folk selv danne sig en mening, istedet for at blive bildt ind at det er en "Super computer", der er "fremtidssikker".
Ved du hvad, jeg tor jeg vil komme med et bud på hvordan du kan undgå sådan nogt her, i fremtiden.
------
Sælges: PC, P4 3,2Ghz, 2GB RAM, 250GB HD, GeForce 6800 GT
Processor: Pentium 4 640 3.2 GHz
RAM: Kingston ValueRAM 4 x 512 MB
Bundkort: ASUS P5GD1 PRO
Grafikkort: Inno3D GeForce 6800 GT
Tvkort: Pinnacle PCTV 110i
Lydkort: Creative Sound Blaster X-Fi Platinum
Harddisk: Maxtor DiamondMax 10 250 GB
DVD/CD Drev: Samsung DVD/CD + Samsung 52x CD, 16x DVD+/-
Diskettedrev: Alm. diskettedrev
Strømforsyning: 500W
Skærm: Samsung SyncMaster 959NF 19"
Tastatur: Logitech MX™ 3000 Cordless Keyboard
Mus: Logitech MX 1000 Laser Cordless Mouse + Musemåtte (Black Icemat 2nd Edition)
Højtalere: Altec Lansing MX5021
Webcam: Logitech Quickcam Sphere
Computeren kan sælges formateret eller med styresystem, hvis ønskes kan der medfølge programmer til computeren, der hører også orginale cd'er med drivere til hardwaren.
Pris: Kom med et bud...dog realistisk
skriv jeres mail hvis i vil se billeder af computeren
hvis i vil have noget mere at vide så skriv til
****.*********@*****.*** eller ring ** ** ** ** er tilstede hele døgent rundt
-----
Se, så kan folk selv danne sig en mening, istedet for at blive bildt ind at det er en "Super computer", der er "fremtidssikker".
er super ikke subjektivt?
jeg mener, jeg kender folk der til deres død vil påstå at Dell XPS er "super"...
Deres mening, ikke min... At Wald15 så bruger det som salgsgas er jo kun et problem da han ikke kan holde gassen i ballonen, men at den platser når man nærlæser om "super" computeret..
Men Wald15, hvorom alt er... Findes DIN pc ikke på denne liste, er den ikke super, men højest lidt over standard
jeg mener, jeg kender folk der til deres død vil påstå at Dell XPS er "super"...
Deres mening, ikke min... At Wald15 så bruger det som salgsgas er jo kun et problem da han ikke kan holde gassen i ballonen, men at den platser når man nærlæser om "super" computeret..
Men Wald15, hvorom alt er... Findes DIN pc ikke på denne liste, er den ikke super, men højest lidt over standard
Det pisser mig voldsomt meget af, at et simpelt sammensat ord som supercomputer absolut skal deles, som om vi alle er engelsk-talende.
Nej, jeg er hverken ironisk eller morsom, det pisser mig af ;)
#9 Jeg tror, du skal helt ned i bunden og en del videre, før du finder hans computer.
Nej, jeg er hverken ironisk eller morsom, det pisser mig af ;)
#9 Jeg tror, du skal helt ned i bunden og en del videre, før du finder hans computer.
Hehe den minder en del om min. Dog har jeg et 7800GS gfx, WD Raptor hdd og ingen lydkort (kun on-board).
-Ville være glad hvis nogen ville give 5k for den... sker ikke, da det er noget gammelt lort!
-Ville være glad hvis nogen ville give 5k for den... sker ikke, da det er noget gammelt lort!
#10:
Offtopic:
Når du nu alligevel er imod engelsk-versioner af ordene, synes jeg lige at jeg vil gøre dig opmærksom på at en vending som "pisser mig af" er taget direkte fra engelsk, og er kommet ind i det danske sprog, formodentligt via internet chat/chat i online-spil i de seneste år.
Ontopic:
Sælger Gas som "super" og "hyper" og "fed" skal man slet ikke bruge, hvis varen ikke kan leve op til det. Kom med facts, se foregående forslag. Alt andet er bare tidsspilde og irriterende.
Offtopic:
Når du nu alligevel er imod engelsk-versioner af ordene, synes jeg lige at jeg vil gøre dig opmærksom på at en vending som "pisser mig af" er taget direkte fra engelsk, og er kommet ind i det danske sprog, formodentligt via internet chat/chat i online-spil i de seneste år.
Ontopic:
Sælger Gas som "super" og "hyper" og "fed" skal man slet ikke bruge, hvis varen ikke kan leve op til det. Kom med facts, se foregående forslag. Alt andet er bare tidsspilde og irriterende.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.