mboost-dp1
Star Wars nøglering byttes til større og bedre ting.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Dette er en Star Wars nøglering (episode 1)
Denne nøglering kan blive din hvis du har noget bedre at bytte med, (dyere er ikke ensbetydende med bedre).
Mit mål er at bytte til større og bedre ting indtil jeg en dag kan bytte til en Mercedes Benz..
billede af nøgleringen, samt mere info kan findes her: www.enmercedestilmig.dk
Denne nøglering kan blive din hvis du har noget bedre at bytte med, (dyere er ikke ensbetydende med bedre).
Mit mål er at bytte til større og bedre ting indtil jeg en dag kan bytte til en Mercedes Benz..
billede af nøgleringen, samt mere info kan findes her: www.enmercedestilmig.dk
Uuuuhh!!!lDet er jo aldig set før...
Her en pænt god ide om hvordan det vil gå.
Hvis det havde været en original ide ville det måske gå sådan her.
Men når nu du bare kopiere en anden så kommer det nok til at gå sådan her.
Her en pænt god ide om hvordan det vil gå.
Hvis det havde været en original ide ville det måske gå sådan her.
Men når nu du bare kopiere en anden så kommer det nok til at gå sådan her.
Jeg har en skive rugbrød jeg gerne vil give i bytte, men du må hellere skynde dig at acceptere for jeg tror at den er ved at blive for gammel.
jeg har altid været en stor fan af StarWars, og kunne godt tænke mig den nøglering... desværre bor jeg sammen med en der ikke kan finde ud af at vaske op, så derfor har jeg en tallerken med lasgane fra d. 3/06, som jeg gerne vil bytte med..
Hsr også en tom kasse til en telefon, En tom Axe deo, En falske vand... eller jeg kan tage et billed af bordet jeg sidder ved, og så kan du selv vælge hvad vu vil bytte med...
Hsr også en tom kasse til en telefon, En tom Axe deo, En falske vand... eller jeg kan tage et billed af bordet jeg sidder ved, og så kan du selv vælge hvad vu vil bytte med...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.