mboost-dp1
Splinter nyt Leadtek 6800GT sælges.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Har lige fået en splinter ny Leadtek 6800GT tilbage fra fabrikken. Uåbnet kasse med kabler og spil osv...hvis nogen mangler et så skriv lige til min bruger profil så kan vi måske aftale en pris.
Sælger det pga. det gamle brændte sammen.
Gad ikke vente på at få det retur så jeg købte et nyt og ville så sælge denne når jeg fik den retur fra fabrikken.
De har sendt en helt ny med hele svineriet kan jeg forstå fra min kone.
Jeg har dog ikke set den selv da jeg er på arbejdet og det er hende som lige har hentet den fra posthuset.
Det er denne her vi snakker om: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=97669
Den mest støjsvage af 6800GT kortene med en MEGA stor kobberkøling og støvfilter.
Regner med mindst 2000kr.
Ellers sætter jeg den på QXL i aften.
Gad ikke vente på at få det retur så jeg købte et nyt og ville så sælge denne når jeg fik den retur fra fabrikken.
De har sendt en helt ny med hele svineriet kan jeg forstå fra min kone.
Jeg har dog ikke set den selv da jeg er på arbejdet og det er hende som lige har hentet den fra posthuset.
Det er denne her vi snakker om: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=97669
Den mest støjsvage af 6800GT kortene med en MEGA stor kobberkøling og støvfilter.
Regner med mindst 2000kr.
Ellers sætter jeg den på QXL i aften.
Nej det har jeg ikke.
Jeg kan i hvert fald ikke selv høre den i mit kabinet når siderne er sat på.
Min PC er rimlig støjsvag ellers...kan dog høres.
Men 6800 kortene har ry for at larme en del så er denne den mest støjsvage pga. den massive køleprofil den har.
Mener at kortet vejer ca. 600gram og der kan ikke være noget i slottet ved siden af.
Der står at den kan køre på en PSU som yder 300Watt...men da de for det meste ikke overholder dette vil jeg anbefale 350Watt PSU.
Jeg kan i hvert fald ikke selv høre den i mit kabinet når siderne er sat på.
Min PC er rimlig støjsvag ellers...kan dog høres.
Men 6800 kortene har ry for at larme en del så er denne den mest støjsvage pga. den massive køleprofil den har.
Mener at kortet vejer ca. 600gram og der kan ikke være noget i slottet ved siden af.
Der står at den kan køre på en PSU som yder 300Watt...men da de for det meste ikke overholder dette vil jeg anbefale 350Watt PSU.
Da jeg kom hjem stod der hvad db var på pakken.
Den er max 30 db ved max belastning.
Det er jo så når man gamer og så har man aligevel lyd på.
De andre 6800GT kort ligger på 38db og op efter.
Jeg bor ved Vejle.
Det hele er nyt...jeg åbnede dog lige kassen for at se om det hele var med og det var det.
Der er Prince of Persia og SplinterCell med som spil.
Du får fakturen og garentien er fra 01.07.2005. så du kan sende den retur der hvor jeg har købt den og få et nyt hvis der sker noget med den.
Den er max 30 db ved max belastning.
Det er jo så når man gamer og så har man aligevel lyd på.
De andre 6800GT kort ligger på 38db og op efter.
Jeg bor ved Vejle.
Det hele er nyt...jeg åbnede dog lige kassen for at se om det hele var med og det var det.
Der er Prince of Persia og SplinterCell med som spil.
Du får fakturen og garentien er fra 01.07.2005. så du kan sende den retur der hvor jeg har købt den og få et nyt hvis der sker noget med den.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.