mboost-dp1
Sony Vaio PCG-Z600LEK sælges
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Mobile Intel Pentium III 700 MHz
- 12.1" TFT display, 1024 × 768 pixels
- ATI Rage Mobility graphics, 8 MB memory
- 128 MB SDRAM
- 16 GB harddisk
- PCGA-BPZ51A Li-ion battery (2600 mAh)
- PCGA-CD51/A CD-ROM drive, via PCMCIA
- PCGA-UFD5 floppy drive, via USB
- 10/100Base-T Ethernet (Intel EtherExpress Pro 100)
- i.Link (IEEE 1394, aka Firewire)
- 2 USB connectors
- 1 PCMCIA slot
- Memory Stick slot (it's a USB device)
- Jog Dial
- Microphone and headphone jacks
- 56 Kbit/s soft modem (CONEXANT SoftK56
Speakerphone Winmodem)
- PCGA-UPR5 i.Link port replicator, providing
printer,VGA monitor, i.Link, USB, and serial ports
Der medfølger original Windows 2000 recovery cd’er med tilhørende drivere for komplet reformatering.
- 12.1" TFT display, 1024 × 768 pixels
- ATI Rage Mobility graphics, 8 MB memory
- 128 MB SDRAM
- 16 GB harddisk
- PCGA-BPZ51A Li-ion battery (2600 mAh)
- PCGA-CD51/A CD-ROM drive, via PCMCIA
- PCGA-UFD5 floppy drive, via USB
- 10/100Base-T Ethernet (Intel EtherExpress Pro 100)
- i.Link (IEEE 1394, aka Firewire)
- 2 USB connectors
- 1 PCMCIA slot
- Memory Stick slot (it's a USB device)
- Jog Dial
- Microphone and headphone jacks
- 56 Kbit/s soft modem (CONEXANT SoftK56
Speakerphone Winmodem)
- PCGA-UPR5 i.Link port replicator, providing
printer,VGA monitor, i.Link, USB, and serial ports
Der medfølger original Windows 2000 recovery cd’er med tilhørende drivere for komplet reformatering.
Jeg er nu ikke meget for at skille mig af med den*g* Ved godt at det ikke er nogen kraftmaskine, men det er jo heller ikke det der er vigtigt med en vaio ;)
Mindstepris 4000kr.
Mindstepris 4000kr.
HAHAHAHA .... tag en wanna-be-pc og en vaio og hold dem op ved siden af hinanden....
Jeg vil nok sige at størrelsen er dens styrke :)
Jeg vil nok sige at størrelsen er dens styrke :)
Det er faktisk en fair pris for en Sony Vaio, i den størrelse.
@tribeca
Hvordan har du fået fat i en med dansk tastatur, det troede jeg ikke de lavede?
Det er faktisk en fair pris for en Sony Vaio, i den størrelse.
@tribeca
Hvordan har du fået fat i en med dansk tastatur, det troede jeg ikke de lavede?
Jeg var faktisk meget heldig at finde den i en større dansk it-forretning. Min kammerat havde en næsten tilsvarende som han måtte hente fra usa med engelsk tastatur, så da jeg så denne model, smed jeg alt jeg havde i hænderne og købte den. :)
Jeg ved ikke om det er en yderst sjælden model jeg har, men jeg må nok indrømme at jeg ikke har set en vaio siden med dansk tastatur.
Jeg var faktisk meget heldig at finde den i en større dansk it-forretning. Min kammerat havde en næsten tilsvarende som han måtte hente fra usa med engelsk tastatur, så da jeg så denne model, smed jeg alt jeg havde i hænderne og købte den. :)
Jeg ved ikke om det er en yderst sjælden model jeg har, men jeg må nok indrømme at jeg ikke har set en vaio siden med dansk tastatur.
Du er meget velkommen til at komme og se den eller skrive en mail til mig på [email protected] hvis du vil se billeder.
I henhold til kvaliteten, så har du ret - det er en enormt driftsikker maskine, som aldrig nogensinde har vist "blå skærm" :) Jeg har ikke lige sat mig ind i linux, men selv med windows2000 og XP har der aldrig været noget :)
Batteriet er selvfølgelig brugt og holder ikke hvad det har gjort. Jeg vil tro omkring 1 time modsat 3 timer i starten.
Du kan få et trådløst 11mb pcmcia kort med i købet ;)
Du er meget velkommen til at komme og se den eller skrive en mail til mig på [email protected] hvis du vil se billeder.
I henhold til kvaliteten, så har du ret - det er en enormt driftsikker maskine, som aldrig nogensinde har vist "blå skærm" :) Jeg har ikke lige sat mig ind i linux, men selv med windows2000 og XP har der aldrig været noget :)
Batteriet er selvfølgelig brugt og holder ikke hvad det har gjort. Jeg vil tro omkring 1 time modsat 3 timer i starten.
Du kan få et trådløst 11mb pcmcia kort med i købet ;)
hmm.. er kommet til at køre over ledningen mellem strømforsyning og pc, så ledningen skal vidst lige udskiftes. Ny pris 3500kr.
man kan slet ikke købe vaio i dk mere :(
og heller ikke panasonic toughbooks :(((
IBM kan man da i det mindste få.
og så tonsvis af billige kinamaskiner som jo stort set er de samme bare med forskellige labels.
og heller ikke panasonic toughbooks :(((
IBM kan man da i det mindste få.
og så tonsvis af billige kinamaskiner som jo stort set er de samme bare med forskellige labels.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.