mboost-dp1
snydt på ebay.com
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
hvad kan man gøre ved det, havde købt en IBM thinkpad med det hele, det der dukker op er en IBM thinkpad 600 rippet for alt, det lugter også som em den er brændt af
skal jeg nok... har set lidt på nettet, faldt over en som var blevet snydt 4 gange, han havde fået banken til at trække pengende tilbage
har snakket med banken, de kunne ikke trække pengende tilbage, da der er tale om en fejl eller mangel, når jeg har modtaget en gammel og ubrugelig spand... er gået videre i ebays system, der kan man få refunderet op til 200 USD, derudover har jeg anmeldt det til en underafdeling af FBI...
Hvis man købet noget på eBay, er det altid dumt ikke at bruge Paypal.
Paypal er nemlig ejet af eBay, så de har en lang bedre chance for at stoppe svindel. Desuden er der en del svindel-kopier af Paypal, der ripper ens kreditkort.
Paypal er nemlig ejet af eBay, så de har en lang bedre chance for at stoppe svindel. Desuden er der en del svindel-kopier af Paypal, der ripper ens kreditkort.
Ja men nu er det ikke altid man kan fortage betalinger over en hvis str. med Paypal. Dengang jeg købte min 20" Sony tft skærm over Ebay nægtede Paypal at sende min betaling videre af den simple grund at jeg ikke tidligere havde brugt dem til at betale mindre beløb med, og derfor ikke var en troværdig bruger.
bidpay derimod tog et par dage og så var betalingen gennemført.
Jeg vil mene at Bidpay er mindst ligeså troværdigt som paypal +det virker bedre og er nemmere at bruge imo.
Ja men nu er det ikke altid man kan fortage betalinger over en hvis str. med Paypal. Dengang jeg købte min 20" Sony tft skærm over Ebay nægtede Paypal at sende min betaling videre af den simple grund at jeg ikke tidligere havde brugt dem til at betale mindre beløb med, og derfor ikke var en troværdig bruger.
bidpay derimod tog et par dage og så var betalingen gennemført.
Jeg vil mene at Bidpay er mindst ligeså troværdigt som paypal +det virker bedre og er nemmere at bruge imo.
jeg anmeldte ham til http://www.ifccfbi.gov/index.asp
det ser ud til at de har snakket med ham og han er lidt bange for dem, han har lige skrevet at han vil refundere pengene for computeren plus penge for så jeg kan sende den tilbage...
det ser ud til at de har snakket med ham og han er lidt bange for dem, han har lige skrevet at han vil refundere pengene for computeren plus penge for så jeg kan sende den tilbage...
selve proceduren er at man udfylder en formel som skal indeholde alt hvad man kan få fat i, under menu punktet "File a Complaint" der kan du jo også selv prøve
hvordan fungerer det Bidpay.......Står til at sælge til en kunde udefra. Jeg har fået en ordrebekræftelse på at peng er på vej. Men jeg har ingen adresse på hovr jeg skal sende min slagsvare hen. Ellers tager de den med når jeg får pengene?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.