mboost-dp1
skal akut have en ny computer!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hejsa.
Jeg skal hurtigst muligt have en ny computer da jeg skal bruge den til noget tidstagning for CHGP d. 4 August. Computeren skal også kunne game lidt og laves musik på via Cubase 4 (der kræver lidt).
Det jeg har sat sammen er:
Athlon 64 X2 6000+ 3 GHz
ASRock ALiveSATA2-GLAN
Kingston ValueRAM 1 x 2 GB
NorthQ 3393 FlexQ Alu
Jeg har alt det andet hardware, så jeg vil blot høre om hvad i synes om denne konfiguration?.
Jeg har ca. små 3300 kr. til at gøre godt med.
Håber det var nok info.
Med Venlig Hilsen
Simon Duun
Jeg skal hurtigst muligt have en ny computer da jeg skal bruge den til noget tidstagning for CHGP d. 4 August. Computeren skal også kunne game lidt og laves musik på via Cubase 4 (der kræver lidt).
Det jeg har sat sammen er:
Athlon 64 X2 6000+ 3 GHz
ASRock ALiveSATA2-GLAN
Kingston ValueRAM 1 x 2 GB
NorthQ 3393 FlexQ Alu
Jeg har alt det andet hardware, så jeg vil blot høre om hvad i synes om denne konfiguration?.
Jeg har ca. små 3300 kr. til at gøre godt med.
Håber det var nok info.
Med Venlig Hilsen
Simon Duun
og selvfølgelig et: http://proconsult.dk/katalog/m_komp/s_komp-gfxg/gf...
Er ASRock ikke et discount mærke?
Mht. ram, giver det så ikke mere mening med 2x1gb ? Ved ikke om dit board kører dual channel, men hvis det gør er det ihvertfald noget bedre performance mæssigt.
Mht. ram, giver det så ikke mere mening med 2x1gb ? Ved ikke om dit board kører dual channel, men hvis det gør er det ihvertfald noget bedre performance mæssigt.
Det er noget værre lort du har sat sammen, hvis det er til en god gamecomp. tjek nogle hjemmesider og udvælg dine hardware omhyggeligt
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.