mboost-dp1

Salg af billige spil!

Gå til bund
Gravatar #1 - seacow
16. sep. 2004 20:11
www.sparky.dk/spilsalg/ - www.spilsalg.sparky.dk

Står du og mangler et spil, og vil gerne spare lidt penge, istedet for at give 499,00 for det i butikkerne, eller søger du et ældre spil, så er hjælpen her.

Vores priser er utrolig billige, og vi kan næsten skaffe alle spil.

Så står du og mangler et nyt eller gammelt spil, så kontakt os på [email protected] og smid dit ønske, og vi giver dig en pris.

Grunden til dette er vi vil yde en bedre service, end de fleste butikker rundt om i danmark.
Gravatar #2 - carb
16. sep. 2004 20:32
Juhu jeg kan blive den første kunde i 'butikken'.

P.S. det ligner fup & fiduser A/S, så ku i ikke la være med at spamme os med det, tak.
Gravatar #3 - The-Lone-Gunman
16. sep. 2004 20:38
Et par gode råd til evt. kunder:

Hvis du skal betale forud, gå væk.
Hvis spillene er uoriginale, meld dem til APG hurtigst muligt.

Personligt stoler jeg ikke på folk med hotmail accounts.
Gravatar #4 - The-Lone-Gunman
16. sep. 2004 20:39

Lige præcis
Gravatar #5 - seacow
16. sep. 2004 21:02
1. Nej, det er ikke 'brændte' spil... TPD...

2. Sikke en respons man får, fordi man prøver at hjælpe folk til at spare lidt istedet for at gå ud i de normale butikker og købe det...

3. Utaknemlige folk...
Gravatar #6 - The-Lone-Gunman
16. sep. 2004 21:20

Hvis du nu havde haft en bruger, fra før du kom og lavede dette reklamefremstød, så ville jeg måske stole mere på dig. Men sikkert ikke.
Gravatar #7 - Kadann
17. sep. 2004 07:02
#5 -

Well, I har ikke en butik som sådan, I har ingen kontaktadresse eller telefonnummer, den eneste kontakt til "butikken" er en Hotmail-adresse.. så vidt jeg kan se, er I ikke engang momsregistreret eller noget som helst i den retning.

For mig virker det mere som et fupnummer lavet af teenagere, end en seriøs butik.
Gravatar #8 - [EF]DKWolf
17. sep. 2004 09:45

ville du selv handle et sted hvor du ikke har noget kontakt nummer/adresse eller andet og bare en @hotmail.com adresse?
så siger jeg bare forvel til dine penge....
Gravatar #9 - El vez
17. sep. 2004 09:50
Man kan spare 100kr ved stort set alle computerspilsforhandlere på internettet frem for i butikkerne, hvorfor stole på en butik der:
- Er registreret med en hotmail konto som det eneste!
- Ikke har en prisliste man kan gå ud fra.
- Virker ekstremt amatøragtig i formuleringer på hjemmesiden.
- Bliver reklameret for af en der hedder Simon, uden øvrige referencer, som regner med at hans 'hjælp' vil gavne newz' brugere, der uden tvivl kender til masser billigere og mere professionelle onlineforhandlere.

Hvor meget er der iøvrigt at spare, hvis man skal betale 399 + 58kr i fragt for et spil?

Nej du, den må du længere ud på landet med.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login