mboost-dp1
Sælges: Sjæl
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Ganske let brugt sjæl, i fin stand, Ikke brugt i weekenderne, og med meget få dikkedar.
Sælges kun fordi jeg lige har købt en andens, og har ikke plads til 2.
Den kommer helt uden Binding til en religion, så du kan frit skifte over hvis det ikke lige er dig med kristendom!
Pris kan forhandles. Men krop følger ikke med og skal købes seperat!
Kun seriøse bud tak!
Sælges kun fordi jeg lige har købt en andens, og har ikke plads til 2.
Den kommer helt uden Binding til en religion, så du kan frit skifte over hvis det ikke lige er dig med kristendom!
Pris kan forhandles. Men krop følger ikke med og skal købes seperat!
Kun seriøse bud tak!
#1 Hvor er den købt henne oprindelig? TJData eller Bilka? (odense?)
Har du købt den af: Far, bedste ven eller fætter?
Kvittering? gerne billeder på 9x9pixels så man kan læse serienummeret, og så model nummeret på sjælen vi kan sammenligne det med serienummeret.
Og vil sværge på at den ikke er varm, eller solgt til anden side?
Har du købt den af: Far, bedste ven eller fætter?
Kvittering? gerne billeder på 9x9pixels så man kan læse serienummeret, og så model nummeret på sjælen vi kan sammenligne det med serienummeret.
Og vil sværge på at den ikke er varm, eller solgt til anden side?
hej, jeg tror det er anelguso, han har købt sjælen der til halv pris hos tjsouls.dk og prøver at sælge den videre...
Den er super god til gaming og det er en rigtig fed sjæl.
i kan jo prøve at overtale #1 til at få sjælen ekskl. 1 års privat garanti, så kan i jo se om det ikke er anelguso der sidder bag :)
Den er super god til gaming og det er en rigtig fed sjæl.
i kan jo prøve at overtale #1 til at få sjælen ekskl. 1 års privat garanti, så kan i jo se om det ikke er anelguso der sidder bag :)
Videregiver hermed et tilbud fra en herre, som for nemhedens skyld vil kaldes Luci, eller bare Beastie.
Tilbydes: En kasse sprut efter eget valg.
Haves: Dejlig varme omgivelser, perfekt indrettet for en kold sjæl, samt en evig uopsigelig lejekontrakt.
Hvis du vil have mere i bytte, er han villig til at forhandle.
Videregiver hermed et tilbud fra en herre, som for nemhedens skyld vil kaldes Luci, eller bare Beastie.
Tilbydes: En kasse sprut efter eget valg.
Haves: Dejlig varme omgivelser, perfekt indrettet for en kold sjæl, samt en evig uopsigelig lejekontrakt.
Hvis du vil have mere i bytte, er han villig til at forhandle.
hhahahah Det er så grineren.. hvergang der er en der sælger noget, så skla man ALTID sprøg om det er anelguso eller bosniac.. får megagriner på det :D
ontopic: hvor stor er antennestikket på den ? (hentydning til den anden tråd med pige/dreng joken) :D :D:D:D
PS: og hvis man så læser alle mine stavefejl, så giver det hele en anden mening, og det kan også give en god griner... :-/ fåck stavning ;D
ontopic: hvor stor er antennestikket på den ? (hentydning til den anden tråd med pige/dreng joken) :D :D:D:D
PS: og hvis man så læser alle mine stavefejl, så giver det hele en anden mening, og det kan også give en god griner... :-/ fåck stavning ;D
Det lyder som den jeg lige har fået stjålet!
Jeg kender en der har en fætter, der har far der arbejder et sted, hvor der er en der ved hvor du bor, så nu kommer jeg og klapper dig en. Med 12 måneders privat garanti!
Jeg kender en der har en fætter, der har far der arbejder et sted, hvor der er en der ved hvor du bor, så nu kommer jeg og klapper dig en. Med 12 måneders privat garanti!
han er ret glad for dig :)
har du nye maskiner på lageret kammerat ?
evt. en gamer maskine med et geforce256 kort ?
han er ret glad for dig :)
har du nye maskiner på lageret kammerat ?
evt. en gamer maskine med et geforce256 kort ?
hehe nej er igang med at bygge en ny til mig selv har købt en geforce 256gt 7900 med zalman køler er der nogen der ed om det er en god grafikkort :D
#19 Hvis din "ven" også kan skaffe et billigt Canon 30D så må du lige sige til.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.