mboost-dp1

Sælges: Nokia 8310

Gå til bund
Gravatar #1 - Acro
14. feb. 2003 14:15
Jeg har en Nokia 8310 jeg helst skal sælge til en udemærket pris, der er nemlig ikke det mindste galt med det, og flere ting er udskiftet. Jeg sætter ikke selv nogen pris, så jeg regner med at folk selv tilbyder hvad de finder rimeligt enten her eller over en privat besked.

Telefonen er som sagt en Nokia 8310, der lige har fået opdateret software og udskiftet batteri - ligeledes kommer der et nyt cover på inden den skal sælges. Den er 4 måneder gammel, og der er garanti hos TDC - telefonen er i øvrigt ikke låst, så den kan frit benyttes på alle net.

Kom med et fornuftigt bud, hvis du er interesseret ;)
Gravatar #2 - Xanthia
14. feb. 2003 15:05
ehm ... måske interesseret, kunne du ikke i det mindste sætte et bud på en ca. pris mens jeg lige finder noget info om svinet??
Gravatar #3 - Acro
14. feb. 2003 15:25
#2:
Du kan finde information på www.nokia.dk/mobiltelefoner/8310

Med hensyn til prisen, så har jeg ingen ide, jeg gav (for 4 måneder siden) lige i underkanten af 4000,- kr., og det er da klart at den pris som minimum skal halveres, men derudover ved jeg ikke hvad man kan tillade sig - telefonen ser ud som ny! 2000 kr. er måske fair?

Men jeg prøver lige at høre hvad der normalt tages for det, og så skal jeg nok skrive, - alternativt kan du give et bud - og så må jeg tænke over det :)
Gravatar #4 - FerociuS
28. mar. 2003 12:12
Den koster ikke engang 2000 af ny.. såå lidt dyrt måske ? se evt på tdcmobil.dk :)
Gravatar #5 - Acro
28. mar. 2003 13:36
#4:
Jeg kan ikke finde telefonen på TDC Mobil, eller i TDCs eButik - men du er meget velkommen til at sende et direkte link. Desuden tør jeg vædde på at telefonen er låst til TDC, altså er produktet ikke identisk.

.. og endelig, telefonen er solgt - så jeg er ligeglad med om du synes det var for dyrt, det sidste fjols er ikke født endnu!
Gravatar #6 - Xanthia
28. mar. 2003 16:39

Køberen læser forhåbentlig ikke newz.dk :D?
Gravatar #7 - Kimperlien
17. apr. 2003 08:03
Grunden til at du ikke kan finde den inde ved TDC er at de ikke vil sælge den mere da der kom alt for mange tilbage af dem som fejlede det ene eller andet
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login