mboost-dp1
Sælges: Newz.dk Signatur
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Så syntes jeg salgs trådene har været lidt for stille for tiden, der er ikke sket noget nyt og spændende. Anelguso har f.eks. ikke forsøgt at sælge noget spændende, noget vi kan lege med... (og chokolade) i et stykke tid, og alle er blevet så kedelige.
Samtidig har jeg lagt mærke til at min signatur er blevet helt tom og kedelig. Derfor sætter jeg min signatur til salg i et år, til den med det bedste tilbud.
Der er helt frit spil. Måske vinder dit stykke tygummi, eller den halvspiste franskbrødsmad som du alligevel ikke kunne spise op, måske ligger du inde med guld. Hvem ved, byd og se.
*wow-accounts modtages ikke da jeg ikke længere køber ting fra folk uden liv. Salg af ejendelene af døde mennesker er ulovligt uden tilladelse fra deres efterladte. Hvilket jo ikke indbefatter ejeren.
Samtidig har jeg lagt mærke til at min signatur er blevet helt tom og kedelig. Derfor sætter jeg min signatur til salg i et år, til den med det bedste tilbud.
Der er helt frit spil. Måske vinder dit stykke tygummi, eller den halvspiste franskbrødsmad som du alligevel ikke kunne spise op, måske ligger du inde med guld. Hvem ved, byd og se.
*wow-accounts modtages ikke da jeg ikke længere køber ting fra folk uden liv. Salg af ejendelene af døde mennesker er ulovligt uden tilladelse fra deres efterladte. Hvilket jo ikke indbefatter ejeren.
jeg vil gerne bruge min signatur til at reklemere at din signatur er til salg. hvor meget byder du? :D
Vil da lige påpege at den kasse øl jeg byder i #5 har en værdi af 50kr i bare pant. Dertil lægges den uvurderlige indhold i de 19 uåbnede flasker.
vil godt lige sige til #19 panten på en 33cl glas flaske idag er på 1kr og en tom kasse (uanset størelse) er 12,5 dvs at man får 30*1+12,5=42,5
Nå men jeg byder da 10 poser bolcher med en salgs værdi på 5 kr. stk. (ps de er 1,5 år gamle og ligger i en fugtig kælder, men har ikke kunne nænne at smide dem ud da jeg ved de kan bruges til noget en dag)
Nå men jeg byder da 10 poser bolcher med en salgs værdi på 5 kr. stk. (ps de er 1,5 år gamle og ligger i en fugtig kælder, men har ikke kunne nænne at smide dem ud da jeg ved de kan bruges til noget en dag)
#40 må vidst lige tilføje at ved banantukan henviser jeg til:
En syg sexleg?
Jeg har scoret en pædofil stodder fra norge.. stik den! www.gumlebumle.dk
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.