mboost-dp1
Sælges : Ekstern 250GB Maxtor HD
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
USB / Firewire ekstern Maxtor Harddisk, 250 GB. One-Touch 5000XT, perfekt stand. Tilslut til f.eks USB 2.0 og den overfører mindst lige så hurtigt som IDE. Kan "hot swappes" og kræver ikke driver under f.eks XP.
Funker også til MAC.
Alle originale kabler samt orig. software medfølger. Kvittering haves. (sælges pga. køb af One-Touch II)
http://www.f-g-s.dk/maxtor.jpg
Skal vi starte ved en tusse ? :-)
Funker også til MAC.
Alle originale kabler samt orig. software medfølger. Kvittering haves. (sælges pga. køb af One-Touch II)
http://www.f-g-s.dk/maxtor.jpg
Skal vi starte ved en tusse ? :-)
Argh, mente jeg havde en kvittering i min mailbox !
Hvis man indtaster dens serienummer på Maxtor's hjemmeside, så udløb "warranty" for et par måneder siden. Passer fint nok med jeg mener at have købt den i 2003.
INGEN defekte sektorer. Skal jeg lave et screenshot af noget Scandisk eller noget ?
PS : Kigger lige videre efter den kvittering. Ellers må jeg skrive til sælger og spørge. Der er ikke noget lusk her. :-)
Hvis man indtaster dens serienummer på Maxtor's hjemmeside, så udløb "warranty" for et par måneder siden. Passer fint nok med jeg mener at have købt den i 2003.
INGEN defekte sektorer. Skal jeg lave et screenshot af noget Scandisk eller noget ?
PS : Kigger lige videre efter den kvittering. Ellers må jeg skrive til sælger og spørge. Der er ikke noget lusk her. :-)
Jeps, og han ville også indtaste serienummeret på Maxtors hjemmeside, ikke ?
Og udføre luske-forretning med billede og det hele i sin Newz profil ?
Samt henvise til et billede på sit eget domæne ?
Du skal da være detektiv. Lad mig nu bare sælge mit hardware - hvis kvitteringen er hvad der skiller fuskere fra reelle sælgere, så henvender jeg mig til datids sælger og fremviser den.
Jeps, og han ville også indtaste serienummeret på Maxtors hjemmeside, ikke ?
Og udføre luske-forretning med billede og det hele i sin Newz profil ?
Samt henvise til et billede på sit eget domæne ?
Du skal da være detektiv. Lad mig nu bare sælge mit hardware - hvis kvitteringen er hvad der skiller fuskere fra reelle sælgere, så henvender jeg mig til datids sælger og fremviser den.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.