mboost-dp1

Sælges 1 Stk MS SBS 2003 Premium

Gå til bund
Gravatar #1 - Insight
8. sep. 2005 09:01
Hejsa

1 stk Microsoft Windows Small Business Server 2003 Premium Edition i ubrudt kasse.

Sælges pga. den er vundet og har ikk selv behov for den

Pris : 6500,-

Ny pris : http://www.pc-netto.dk/default.asp?productguid=T75...

Mvh

Insight
Gravatar #2 - buch
8. sep. 2005 09:26
offtopic

hvor vinder man sådan nogen ting henne, ligner ikke en almindelig gave? ;)

ontopic

har du et vinder bevis på præmien?
Gravatar #3 - Insight
8. sep. 2005 11:44
buch >

Er du intrassert i at købe ?

Jeg har kassen og den er ubrudt, et vinder besvis ? øhh er jo ikke lige frem det første man tænker på at be om når man vinder.

Hvis det ikk er nok for dig .. ringer du bare til MS og tjekker licens nummert på den (hvis du har intrasse)

Mvh

Insight

Pointere lige ! DET ER IKKE ET STÅLET PRODUKT !
Gravatar #4 - Acro
8. sep. 2005 11:53
#3 Insight:
Kan du på nogen måde dokumentere, at produktet ikke er stjålet?

Hvis du har vundet det, så kan du vel fortælle, hvor du har vundet det, og så må du vel også have dokumentation for modtagelse af præmien (følgebrev, pakkekvittering o. lign.)

Det er en ret billig pris i forhold til originalprisen jo. Hvis du havde tålmodighed ville du sagtens kunne få mere.
Gravatar #5 - Insight
8. sep. 2005 13:38
#4 Arco

Som skrevet i #3 hvis du har interresse i at købe vil jeg gerne gå ind i din dialog, ellers stop med at spilde min tid..

Da det er en premie synes jeg ikke det er fair at charge fuld pris for produktet.
Gravatar #6 - Acro
8. sep. 2005 13:41
#5 Insight:
Det ville tage betydeligt mindre tid, hvis du bare svarede på de relevante spørgsmål. Hvad holder dig tilbage? Du får ingen til at købe noget, når din adfærd er, som den er lige nu.
Gravatar #7 - Insight
8. sep. 2005 14:45
Den er solgt til anden side ...

#6 Acro > tak for din omsorg :/
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login