mboost-dp1
sælger windows vísta
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Da jeg ikke helt kan få afsat min computer med windows vista vil jeg gerne sælge min vista ultimate licens (engelsk) fra microsoft connect.
Pris 3500 kr
Pris 3500 kr
Okay, for det første er det er ulovligt, for det andet, tror du så der er nogen der gider at give over 1000 kroner mere for lortet ??
Hvis det er ulovligt vil jeg ikke, men tror jeg nu ikke dt er.
1000 mere for lortet? , det er det samme som en opgraderings licens
1000 mere for lortet? , det er det samme som en opgraderings licens
#3 - du er allerde gjort opmærksom på det her.
Men ja, for den danske, men du sælger ikke den danske version, så jeg kan kun gå ud fra de amerikanske som lyder på: Retail: 399$(2268DKK) og Upgrade: 259$(1472DKK).
Plus, jeg synes det er forargeligt at du prøver at sælge noget du enten har fået gratis, eller har fået igennem dit firma !!
Men ja, for den danske, men du sælger ikke den danske version, så jeg kan kun gå ud fra de amerikanske som lyder på: Retail: 399$(2268DKK) og Upgrade: 259$(1472DKK).
Plus, jeg synes det er forargeligt at du prøver at sælge noget du enten har fået gratis, eller har fået igennem dit firma !!
Hvorfor må man ikke sælge ting man finder eller får, hvilket tab ville køberen få ud af at det er noget han har fået?
Er det et dårligere produkt, fordi nogen har fået noget?
Hvad så når folk sælger helt nye ting de har vundet i en konkurrence, er det så heller ikke iorden?
Hvorfor må man ikke sælge ting man finder eller får, hvilket tab ville køberen få ud af at det er noget han har fået?
Er det et dårligere produkt, fordi nogen har fået noget?
Hvad så når folk sælger helt nye ting de har vundet i en konkurrence, er det så heller ikke iorden?
Du kan også kun bruge den på en maskine, så hvis du sælger den bliver PID key lukkede og kan ikke bruges mere.
Så har du smidt $399 ud af vinduet (Windows haha), så hvis du nu skulle sælge den selvom dette ville være ulovligt, ville din PID key være ubrugelig.
Så har du smidt $399 ud af vinduet (Windows haha), så hvis du nu skulle sælge den selvom dette ville være ulovligt, ville din PID key være ubrugelig.
#5 Ja, det var ikke ment sådan, det selvfølgelig okay at sælge en gave, men det er ikke okay at sælge den key du har erhvervet gennem dit firma.
#8 - ja, men det gør det da ikke mere lovligt ?
det var heller ikke meningen at min bærbare skulle køre med min OEM key til min stationære, men det kom den lige til at gøre.. <-- ser du problemet ?
#8 - ja, men det gør det da ikke mere lovligt ?
det var heller ikke meningen at min bærbare skulle køre med min OEM key til min stationære, men det kom den lige til at gøre.. <-- ser du problemet ?
Er det ikke snart på tide med et ban? Eller morer folk sig for meget over hans mange meningsløse indlæg?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.