mboost-dp1
sælger computer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
slap af jeg snyder ikke /
jeg fatter ikke hvorfor folk de er så onde imod mig jeg har aldrig snydt nogen når jeg sælger computer
jeg har mest solgt mine computere til mine naboer osv har kun solgt 3 stykker gennem nettet
men er du intressert i computeren `???
jeg fatter ikke hvorfor folk de er så onde imod mig jeg har aldrig snydt nogen når jeg sælger computer
jeg har mest solgt mine computere til mine naboer osv har kun solgt 3 stykker gennem nettet
men er du intressert i computeren `???
Du er altså en sød lille en Anelguso! :D
Men vi er altså ikke specielt onde ved dig (bare spørg BananTukan f.eks.) men på den måde du staver og formulere dig, samt måden du sådan "udfordre" skæbnen herinde med din garanti og venner og it tamtam, så må du også vende dig til at få nogle verbale tæsk. Desuden gør dit sprog at man har svært ved at forestille sig at du er 20. Havde helt klart regnet med du kun var 12-13 år måske :)
Men jeg er sikker på at hverken BurningShadow, Azuria, Buch eller DiZaster (og alle jer andre)mener noget direkte ondt med de post de har smidt efter dig :)
Men du skal da have tak for at give mig et lille smil de sidste par dage!
Men vi er altså ikke specielt onde ved dig (bare spørg BananTukan f.eks.) men på den måde du staver og formulere dig, samt måden du sådan "udfordre" skæbnen herinde med din garanti og venner og it tamtam, så må du også vende dig til at få nogle verbale tæsk. Desuden gør dit sprog at man har svært ved at forestille sig at du er 20. Havde helt klart regnet med du kun var 12-13 år måske :)
Men jeg er sikker på at hverken BurningShadow, Azuria, Buch eller DiZaster (og alle jer andre)mener noget direkte ondt med de post de har smidt efter dig :)
Men du skal da have tak for at give mig et lille smil de sidste par dage!
Kan samle en Core2Duo E6600 med geforce gts8800 og 1Gb ram til en fornuftig pris ?
så kunne det være at jeg var interreseret, da jeg står og mangler en ny spand.. hvad med GARANTI jeg mener ikke reklamatiosnret, da den er der.
så kunne det være at jeg var interreseret, da jeg står og mangler en ny spand.. hvad med GARANTI jeg mener ikke reklamatiosnret, da den er der.
hmm.. msn ? nej jeg har arto søde, kan du ikke skrive i min gæstebog ?
nej bare fyr et tilbud op her :)
så kan andre også se, og komme med ideer osv.
:-)
nej bare fyr et tilbud op her :)
så kan andre også se, og komme med ideer osv.
:-)
noget lort jeg tror ikke tjdata har den der processor jeg tror den er udsolgt men kan lige prøve at få fat i min ven :D
har ikke arto men kan hurtigt oprette en hvad hedder du inde på det ??
LoL Det der skrev du bare ikke! omg
det kommer helt an på hvor god computeren er fx den her computer tjener jeg kun ca 400 kr men det er også fint nok
#70 Det som Azuria prøver at sige, er at når du nu prøver at sælge en computer her på siden, så er det jo rimelig usmart at fortælle hvor meget du sælger den for. Især at du endda gør det uden at betale moms. Men den største grund, er jo nok at når du siger du "kun" tjener 400 dask, så mister man jo ligesom lysten til at købe den af dig, da man så selv kan spare de 400 kr på selv at samle den, som alle herinde nok kan finde ud af :)
LOL jeg giver op :D
Anelguso
Prøv at tænke dig lidt om... lad være at tænke på penge lige nu.. prøv at læse alle de indlæg der har været af andre bruger til dig.. derefter overvejer du dybt inde i dig selv, hvorfor har folk skrevet det på den måde ?
som andre også har nævnt:
1) Det er SVÆRT MEGA GIGA SVÆRT at sælge en samle-selv pc herinde (gæt selv hvorfor: hint læs andre indlæg)
2) Du virker ikke som en på 20, pga. den måde du skriver på
3) Gæt hvorfor næsten alle dine indlæg herinde bliver rated "sjov"
4) Du skriver om hvad du tjener, læs indlæg #72..
Prøv overvej lidt dine handler, og prøv at overvej hvad du roder dig ud i..
seriøst jeg tror ikke der er ret mange herinde der tager dig seriøst... ret mig hvis jeg tager fejl..
:)
Anelguso
Prøv at tænke dig lidt om... lad være at tænke på penge lige nu.. prøv at læse alle de indlæg der har været af andre bruger til dig.. derefter overvejer du dybt inde i dig selv, hvorfor har folk skrevet det på den måde ?
som andre også har nævnt:
1) Det er SVÆRT MEGA GIGA SVÆRT at sælge en samle-selv pc herinde (gæt selv hvorfor: hint læs andre indlæg)
2) Du virker ikke som en på 20, pga. den måde du skriver på
3) Gæt hvorfor næsten alle dine indlæg herinde bliver rated "sjov"
4) Du skriver om hvad du tjener, læs indlæg #72..
Prøv overvej lidt dine handler, og prøv at overvej hvad du roder dig ud i..
seriøst jeg tror ikke der er ret mange herinde der tager dig seriøst... ret mig hvis jeg tager fejl..
:)
Crower^det kan da ikke være dig som skriver det der! Der er jo ingen stavefejl næsten! :P lol giver der ret, der er helt sikkert "noget galt" i både Anelguso og hans tvillingebror (?) bosanac væremåde...
Nej det er mig Angeluso, vil du købe min pc ?
ej, jeg kan sagtens stave, men nogle gange skriver jeg for hurtigt desværre :D
Nej det er mig Angeluso, vil du købe min pc ?
ej, jeg kan sagtens stave, men nogle gange skriver jeg for hurtigt desværre :D
ej, jeg kan sagtens stave, men nogle gange skriver jeg for hurtigt desværre :DKender det alt for godt, og når man så har postet, så skynder man sig videre til næste tråd, uden at læse den sidste man har skrevet igennem... Men helt ærligt, hvad er newz.dk uden indbyggede slavefejl!?
jeg kan se at næsten alle kender mig på internettet jeg er sq blivet kongen over forums :D
ligesom 2pac over hiphop hahahahaha
ligesom 2pac over hiphop hahahahaha
azura din far arbejder sammen i tigern :D
og din mor arbejder rødkors det sq sødt af hende når hun vil hjælpe fattige lande
Holmen ??? bosanac ??
og din mor arbejder rødkors det sq sødt af hende når hun vil hjælpe fattige lande
Holmen ??? bosanac ??
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.