mboost-dp1

S: Zepto 4200 i næsten perfekt stand!

Gå til bund
Gravatar #1 - casperbruun
3. nov. 2006 15:27
Jeg sælger min Zepto Znote 4200 bærbar. Har oprettet en salgsannonce på www.dba.dk, som kan ses her: http://www.dba.dk/asp/soe...p?annonceid=46903954

Al information om bærbaren kan ses i ovenstående link, skulle du dog imidlertid have et par ting du gerne vil spørge om, så kontakt mig her eller på min mail (casperbruun SNABEL-A gmail DOT com).
Gravatar #2 - MiniatureZeus
3. nov. 2006 15:38
dit deeplink virker ikke...

og smid istedet dine specs op her, nemmere og billigere for newz brugere ihvertfald
Gravatar #3 - casperbruun
3. nov. 2006 15:39
Gravatar #4 - ztyle
3. nov. 2006 15:59
# casperbruun
Uden Windows og ridser i skærmen 5.500,- for de penge kan jeg købe en ny og bedre, med windows XP pro, og ingen ridser i skærmen
Gravatar #5 - MiniatureZeus
3. nov. 2006 16:18
som #4 siger, er den alt for dyr, alt for gammel (lige knap 2 år jo snart) og alt for 'lille' mht specs.

Ville nok sige at du skal ned i omegnen af de 3.500, måske 4.500 hvis du er heldig, hvis man tager alt det som #4 og jeg skriver.
Gravatar #6 - casperbruun
3. nov. 2006 17:09
Hej igen!

Der har desværre været anført et par forkerte ting om bærbaren i annoncen, men dem har jeg rettet nu. Beklager ulejligheden.

Til bærbaren medfølger forsikring, som dækker både selvforskyldte skader samt tyveri. Der er over 1 år tilbage af forsikringsperioden.

Angående prisen, så er den anførte bestemt ikke endelig. Byd endelig løs.
Gravatar #7 - ztyle
3. nov. 2006 17:27
#casperbruun
det blev den ikke mere værd af, og desuden er 3 timer ikke en god batteri tid, min kærestes acer har storset samme specs. og den kan køre i 5+ timer når jeg gamer på den.

[/ikke en opfordring]
Mit råd er hvis du vil ha' så mange penge for den, så tab den ud af vinduet
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login