mboost-dp1
S: Xbox 360 med masser af tilbehør
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Xbox 360 Core.
Headset.
64 mb memory card.
2 controllere(begge med ledning), den ene er den orginale der fulgte med. Den ligner utrolig meget, men start knappen sidder anderledes. Finder lige et billede af den.
6 spil: Ghost reacon; advanced warfighter, Fight night round 3, ridge racer 6, Condemned, MotoGP'06, Fifa 06; road to world cup.
En Quake 4 frontplate.
Kvittering på det meste, mangler vist lige på et spil eller tre.
Skriv hvis I mangler mere info.
Og nej, den er så ikke moddet, så man kan godt bruge Xbox Live!
Headset.
64 mb memory card.
2 controllere(begge med ledning), den ene er den orginale der fulgte med. Den ligner utrolig meget, men start knappen sidder anderledes. Finder lige et billede af den.
6 spil: Ghost reacon; advanced warfighter, Fight night round 3, ridge racer 6, Condemned, MotoGP'06, Fifa 06; road to world cup.
En Quake 4 frontplate.
Kvittering på det meste, mangler vist lige på et spil eller tre.
Skriv hvis I mangler mere info.
Og nej, den er så ikke moddet, så man kan godt bruge Xbox Live!
Jeg giver gerne personlig garanti for at det virker :)
Og jeg smider lige et billede i løbet af i dag eller imorgen. Og får også lige tjekket hvor gammel den er. men kan sige at den bare stået i min TV-reol og kedet sig det sidste lange stykke tid.
Og jeg smider lige et billede i løbet af i dag eller imorgen. Og får også lige tjekket hvor gammel den er. men kan sige at den bare stået i min TV-reol og kedet sig det sidste lange stykke tid.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.