mboost-dp1
S: Windows Vista Ultimate 64-bit RETAIL DK
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg sælger Windows Vista Ultimate 64-bit RETAIL DK - ikke OEM-udgave! Jeg har modtaget den som gave fra Microsoft, men sælger den videre, da jeg har en licens i forvejen. CD plomberet med ny original licens.
Nypris: 3699kr på EDBPRISER.dk
Smid et bud :-)
Nypris: 3699kr på EDBPRISER.dk
Smid et bud :-)
den samme udgave som alle andre fik, da de var til det der fordrag :) fik du ikke også office med ? :D
ellers prøv qxl. fik 3k for mit :)
ellers prøv qxl. fik 3k for mit :)
Netop, samme udgave. Jo også Office 2007. Den kan jeg imidlertid godt bruge selv. Har godt overvejet QXL, men synes bare deres gebyrer virker voldsomme.
Et launchevent for Windows Vista som Microsoft afholdte eksklusivt for forhandlere af deres produkter. De fremmødte fik gratis eksemplar af 32bit OG 64bit Vista Ultimate RETAIL og Office 2007 Professional - i alt for en værdi over 10.000kr. Men så er det spørgsmålet om man overhovedet kan afsætte dem til de penge...
#1 Kan du ikke lige smide din licensnøgle op så jeg kan se den ikke er stjålet?
[/joke - med mindre du gør det selvfølgelig :P]
[/joke - med mindre du gør det selvfølgelig :P]
ja, der er så meget man ikke må i livet.. man må heller ikke sende spam :-/ eller hoppe på de døde..
---
jeg kom af med 140,75 :-/
ja, der er så meget man ikke må i livet.. man må heller ikke sende spam :-/ eller hoppe på de døde..
---
jeg kom af med 140,75 :-/
klik her
her fik jeg nogle gode råd :-) da jeg prøvede det samme herinde ;D
her fik jeg nogle gode råd :-) da jeg prøvede det samme herinde ;D
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.