mboost-dp1
S: Vandkølet gaming-rig, 9 mdr gammel
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Akja... vi bliver alle ældre, og nu er turen kommet til mig. Om 5 uger skal jeg være far, så jeg sætter min gaming-spand til salg. Det drejer sig om en A64 3500+ med 1gig ram (OCZ) og 2 x GF 6600GT i SLI. Alt dette er spændt i et Asus A8N-SLI Deluxe. Der er 2 stk. WD Raptor (36,7gb) i Raid0, og en Plextor 712SA sata DVD-brænder. CPU, chipset og begge grafikkort er vandkølede, kølehoveder fra Aquacomputer hele vejen rundt. Kabinettet er et Lian-Li PC V1000, der stadig er i 100% perfekt stand, nul ridser el. mods. En original vinduesside fra Lian Li er dog monteret, ligesom der er lavet hul til slangegennemføring bagi. Alle blæsere er fra Papst, og den er meget tæt på lydløs.
Detaljerede specs, inkl. priser & links: Som pdf som html.
billeder her
Jeg har kvitteringer på alt, og al hardwaren er købt i februar 2005. Har også al original emballage, kabler, cd'er osv. Alt er naturligvis i perfekt stand, og original køling medfølger. Ingen dele har været moddede.
Kom med jeres bud!
Detaljerede specs, inkl. priser & links: Som pdf som html.
billeder her
Jeg har kvitteringer på alt, og al hardwaren er købt i februar 2005. Har også al original emballage, kabler, cd'er osv. Alt er naturligvis i perfekt stand, og original køling medfølger. Ingen dele har været moddede.
Kom med jeres bud!
Jeg skal lige have vendt den med et par kammerater, vender tilbage hurtigst muligt.
Bor selv på Amager, så det er lidt et problem... Det vi finder vi ud af hvis det bliver relevant...
Bor selv på Amager, så det er lidt et problem... Det vi finder vi ud af hvis det bliver relevant...
spook, 9K og du leverer :p
offtopic
arj er ved at spare op til en alienware, ved godt man betaler for navnet men der er sku så meget forskelligt hardware på markedet jeg virkelig ik kan finde ud af hvad man skal bruge til hvilket etc.
offtopic
arj er ved at spare op til en alienware, ved godt man betaler for navnet men der er sku så meget forskelligt hardware på markedet jeg virkelig ik kan finde ud af hvad man skal bruge til hvilket etc.
Der er ikke så meget at tilslutte :) Det er et lukket system, den er samlet, og alt sidder GODT fast. Medmindre du spekulerede på tilslutning af skærm osv?
lort[snabel-a]simbo.dk <- MSN Messenger, bare tilføj mig :)
lort[snabel-a]simbo.dk <- MSN Messenger, bare tilføj mig :)
Vi bumper lige engang, en køber sprang fra, så den er stadig til salg. HBO 9000,- vinder julegrisen. Er på messenger som lort[snabel-a]simbo.dk :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.