mboost-dp1
S: Stationær Computer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
En virkelig god og stabil computer som aldrig har voldt
mig problemer i de efterhånden mange år jeg har haft den.
Den kører som en drøm og kan sagtens overskue flere opgaver på én gang.
AMD Athlon 1400 Mhz Processor
512 Mb Ram
52x Cd-Rom Drev
Diskettedrev
AC 97 Lydkort
10/100 Mb Netkort (Realtek)
20x10x40 Brænder (muligvis defekt)
40 + 120 GB Harddisk (Maxtor)
GeForce 3 ti 200 128 Mb Ram med Tv-out
17" Samtron Skærm
Mus og Tastatur
Billeder kan sendes over msn / mail: [email protected]
Jeg sælger den på grund af at jeg skal flytte og har købt mig en bærbar istedet.
mig problemer i de efterhånden mange år jeg har haft den.
Den kører som en drøm og kan sagtens overskue flere opgaver på én gang.
AMD Athlon 1400 Mhz Processor
512 Mb Ram
52x Cd-Rom Drev
Diskettedrev
AC 97 Lydkort
10/100 Mb Netkort (Realtek)
20x10x40 Brænder (muligvis defekt)
40 + 120 GB Harddisk (Maxtor)
GeForce 3 ti 200 128 Mb Ram med Tv-out
17" Samtron Skærm
Mus og Tastatur
Billeder kan sendes over msn / mail: [email protected]
Jeg sælger den på grund af at jeg skal flytte og har købt mig en bærbar istedet.
ohhh, jeg hader sådan når man køber en computer der ikke kan overskue flere opgaver på en gang.........
det fik mig bare til smile at du i din iver for at fortælle hvor godt den kørte skrev at den kan overskue flere opgaver på en gang.
Det er da lidt en sjov ting at skrive om en computer, ik?
Det er da lidt en sjov ting at skrive om en computer, ik?
"En virkelig god og stabil computer som aldrig har voldt
mig problemer
.........
20x10x40 Brænder (muligvis defekt)"
ironisk :-)
#5 det er nok snarere et spørgsmål om den software du kører på dem... ud over det, vil en dual core egne sig en del bedre til det, end en single core som din athlon 1400 mhz er :-P
mig problemer
.........
20x10x40 Brænder (muligvis defekt)"
ironisk :-)
#5 det er nok snarere et spørgsmål om den software du kører på dem... ud over det, vil en dual core egne sig en del bedre til det, end en single core som din athlon 1400 mhz er :-P
Ahh, hold op, du har skrevet en lidt sjov beskrivelse af dit system, og det værste der sker ved at folk kommenterer det er at dit topic ryger højest på listen over senest kommenterede topics.
@Pilfinger
At sælge en computer som den du vil her, er dumt. Hvis du endelig kommer af med den, så får du ikke ret meget for den.
Jeg vil give dig et godt råd, i håb om at du stopper med at spamme os: Sælg den på QXL, der for du næsten helt sikkert en god pris.
At sælge en computer som den du vil her, er dumt. Hvis du endelig kommer af med den, så får du ikke ret meget for den.
Jeg vil give dig et godt råd, i håb om at du stopper med at spamme os: Sælg den på QXL, der for du næsten helt sikkert en god pris.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.