mboost-dp1
S: Sprit ny Wii + extra dimser
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Sælges for hbo 3800:
Helt ny Nintendo Wii spille konsol med:
2 x controller og nunchucks (så man kan boxe to mod hinanden)
4 spil - Mario Pary 8, Wii Play, Raymans Raving Rabbits - Wii Sports
Købt til min 9 årige lillebror her i weekenden, og spillet på ca to timer, hvorefter ungen opførte sig hysterisk, og jeg derfor sælger den igen, a jeg ikke ønsker den selv. Så kan han lære det!
Somsagt købt her i weekenden hos EB games i Stenløse for 4025Kr.
Pakket meget pænt sammen igen, extra emballage fra extra nunchuck og controler smidt ud,da de hele kunne være i den originale wii kasse.
Jeg har af gode grunde ikke lyst til at miste for meget på denne lille ag, så hbo. 3800, jeg betaler fragten! Kan også afhentes i landligt idyl lige uden for Ølstykke :)
ring evt. 20908448 eller mail mm "snabelA" four-dimensions.dk
Helt ny Nintendo Wii spille konsol med:
2 x controller og nunchucks (så man kan boxe to mod hinanden)
4 spil - Mario Pary 8, Wii Play, Raymans Raving Rabbits - Wii Sports
Købt til min 9 årige lillebror her i weekenden, og spillet på ca to timer, hvorefter ungen opførte sig hysterisk, og jeg derfor sælger den igen, a jeg ikke ønsker den selv. Så kan han lære det!
Somsagt købt her i weekenden hos EB games i Stenløse for 4025Kr.
Pakket meget pænt sammen igen, extra emballage fra extra nunchuck og controler smidt ud,da de hele kunne være i den originale wii kasse.
Jeg har af gode grunde ikke lyst til at miste for meget på denne lille ag, så hbo. 3800, jeg betaler fragten! Kan også afhentes i landligt idyl lige uden for Ølstykke :)
ring evt. 20908448 eller mail mm "snabelA" four-dimensions.dk
Mon ikke du kan returnere varen, mod et mindre tab i EB games. Det er ligefør det er lettere end at sende det afsted.
Sjovt at du er så rart at forære din lillebror en gave til 3800 kr, for så efterfølgende at tage den fra ham, da han (en 9-årig) opfører sig "hysterisk".
Måske burde din forventning børn være at "de er børn", og ikke små voksne.
Tror ikke du skal forvente at få 3800 for købet, det er jo kun 225 kr. under pris, og dækker vel lige knap forsendelsesomkostninger? Du skal vist længere ned i pris.
Sjovt at du er så rart at forære din lillebror en gave til 3800 kr, for så efterfølgende at tage den fra ham, da han (en 9-årig) opfører sig "hysterisk".
Måske burde din forventning børn være at "de er børn", og ikke små voksne.
Tror ikke du skal forvente at få 3800 for købet, det er jo kun 225 kr. under pris, og dækker vel lige knap forsendelsesomkostninger? Du skal vist længere ned i pris.
haha
Han er ikke stakkels, han har lige fået en xbox360 i stedet. Jeg er ikke spor ond, tvært imod, men jeg tror ikke lige jeg gidder pensle alle omstændigheder ud omkring min famillie og hvad der sker i den, her på newz. ;)
Men vi kunne jo lave en tråd der hedder noget med famillie terapi :P
Han er ikke stakkels, han har lige fået en xbox360 i stedet. Jeg er ikke spor ond, tvært imod, men jeg tror ikke lige jeg gidder pensle alle omstændigheder ud omkring min famillie og hvad der sker i den, her på newz. ;)
Men vi kunne jo lave en tråd der hedder noget med famillie terapi :P
EB games var nogle asshuller, de ville ikke engang tage spillene tilbage, selvom de er ubrugt, fordi jeg havde pakket maskinen ud, og ergo så kunne jeg i teorien ha spillet alle spillene, og?? det var ikke til at se, de kunne stille dem lige tilbage på hylder, for prisen sad stadig på.. Gal nogle asshuller, kan godt forstå de ikke vil tage maskinen igen, men helt ærligt.. Fuck dem, jeg køber en WiiKey, så kan de hygge sig med alle deres spil, jeg kommer ikke derned og køber shit af dem.
Lyder lidt som da jeg skulle have byttet nogle spil.
Et spil virkede ikke selvom der stod på æsken det skulle og det andet viste sig at være med svensk tale, men nej de ville ikke bytte dem æv bæv - dvs. det fandt de ud af da jeg efter aftale havde brugt 30 mins på at finde nogle andre spil - at de ikke ville bytte alligevel.
Et spil virkede ikke selvom der stod på æsken det skulle og det andet viste sig at være med svensk tale, men nej de ville ikke bytte dem æv bæv - dvs. det fandt de ud af da jeg efter aftale havde brugt 30 mins på at finde nogle andre spil - at de ikke ville bytte alligevel.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.