mboost-dp1
S: Splinterny computermus - fra KUN 1 kr.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hvad så folkens, er man friske på en lille "auktion"?
1 stk. sort, 2-knaps computermus (PS/2 stik).
Har aldrig været brugt, er i ubrudt emballage.
Ledningen kan rulles op så den fylder minimalt, og musen er derfor særdeles velegnet til brug sammen med en bærbar computere.
Se billede: http://vindenand.dk/mus.jpg
Yderligere spørgsmål, så sig til.
Lad os sætte startbud til 1 kr. og se hvad der sker.
Skriv gerne din e-mailadresse sammen med budet, så jeg kan få fat i dig i tilfælde af du skulle have glemt denne tråd når vinderen/køberen findes.
~~~~~~~~~~~~~
Betingelser:
* Min. budforøgelse foreslås at være 1 kr., så vi undgår totalt "flueknepperi"
* Vinderen/køberen er den bruger med højeste bud om præcis 1 uge (dvs. 27/12-04 kl. 19:30)
* Varen afsendes straks efter modtagelse af købers adresse
* Køber skal afhente musen på min adresse i postnr. 9510, eller afholde udgiften til forsendelse (brevporto jvf. Post DK's listepris)
* Betalingsbetingelser: 8 dage netto
1 stk. sort, 2-knaps computermus (PS/2 stik).
Har aldrig været brugt, er i ubrudt emballage.
Ledningen kan rulles op så den fylder minimalt, og musen er derfor særdeles velegnet til brug sammen med en bærbar computere.
Se billede: http://vindenand.dk/mus.jpg
Yderligere spørgsmål, så sig til.
Lad os sætte startbud til 1 kr. og se hvad der sker.
Skriv gerne din e-mailadresse sammen med budet, så jeg kan få fat i dig i tilfælde af du skulle have glemt denne tråd når vinderen/køberen findes.
~~~~~~~~~~~~~
Betingelser:
* Vinderen/køberen er den bruger med højeste bud om præcis 1 uge (dvs. 27/12-04 kl. 19:30)
* Varen afsendes straks efter modtagelse af købers adresse
* Køber skal afhente musen på min adresse i postnr. 9510, eller afholde udgiften til forsendelse (brevporto jvf. Post DK's listepris)
* Betalingsbetingelser: 8 dage netto
10 (jeg vil have den mus...) :D
#13 buch:
Hvis du klikker på dit navn, så kan du se, at din generelle rating er -3, hvilket bestemt ikke er positivt. Hvis du gerne vil sammenligne, så er min på 5, og det til trods for, at der er mange der vurderer indlæg i forhold til enighed med forfatteren og det faktum, at mine indlæg som oftest er særdeles subjektive.
Hvis du klikker på dit navn, så kan du se, at din generelle rating er -3, hvilket bestemt ikke er positivt. Hvis du gerne vil sammenligne, så er min på 5, og det til trods for, at der er mange der vurderer indlæg i forhold til enighed med forfatteren og det faktum, at mine indlæg som oftest er særdeles subjektive.
Vi røg vist lidt OT, men det skal der jo også være plads til :)
Men for lige at opsummere, så har BurningShadow pt. det højeste bud:
10 kr.
-og vi stopper den 27/12
God jul til alle.
Men for lige at opsummere, så har BurningShadow pt. det højeste bud:
10 kr.
-og vi stopper den 27/12
God jul til alle.
Ja så er der kun få timer tilbage at løbe på... Skal musen virkelig ryge til kun 10 kr.?
Kom frisk gutter og byd den lidt op... husk den er helt ny...:)
Kom frisk gutter og byd den lidt op... husk den er helt ny...:)
Det var jo ikke dig der havde budt 10 kr og de 11 som er blevet budt, så din oplysning om din mx1000 er ikke relevant :-P
MUAHAHa
Det var jo ikke dig der havde budt 10 kr og de 11 som er blevet budt, så din oplysning om din mx1000 er ikke relevant :-P
MUAHAHa
Auktionen er slut, wizax kontaktet...
Er andre interesserede har jeg lidt flere mus.. 25 kr./stk. + porto... Mail mig [email protected] hvis du står og mangler :)
Er andre interesserede har jeg lidt flere mus.. 25 kr./stk. + porto... Mail mig [email protected] hvis du står og mangler :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.